@ Kersje: we leven idd in een roes. Verwacht de grootste klap als het gevaar geweken is en we lekker kunnen ontspannen. @ Tipp: Van harte met je verjaardag! @ all: Noah ligt nu in de Ambu richting High Care!
Goedemorgen Tipp: GEFELICITEERD \/ . Hier net mijn baas gebeld over het gesprek met de arbo arts. Gezegd dat die vind dat ik niet meer terug kan komen. Vooral doordat ik eerst een half uur moet auto rijden en dat kan ik helaas niet. Maandag belt ze terug en vullen we via het internet het plan van aanpak samen in. Zo hoef ik niet daar heen te komen. Wel fijn dat het ook zo kan. Ik vind het wel jammer dat ik niet meer kan werken tot aan mijn verlof. Het klinkt zo lang dat ik pas in feb/maart terug kom. Aan de andere kant geeft het ook wat rust. Hopelijk komen er nog een paar goede dagen en dat ik dan even op de koffie kan komen. Zo dat was het weer even. Ben vandaag 30 weken . groetjes MarielleB
spotlight, wat super nieuws zeg.. ik ben blij dat noah vooruit gegaan blijft echt vechtertje is hij dat..
Spotlight: Super voor jullie dat het was beter gaat! En nu maar vooruit kijken. Uk: Je hebt gisteren nog wel iets gemist bij de gyn. Die vent was echt zo gek als een deur. Hij stond eigenlijk alleen maar cabaret te doen over de bevalling. Het was dus niet echt leerzaam maar wel heel grappig. Ik vraag me alleen af of ik hem nog zo grappig zou vinden als hij dat aan mijn bed zou doen... Ik ben dus gisteren ook op de verloskamers geweest. Ik vond het wel erg steriel maar ja, wat kan je anders verwachten van een ziekenhuis. Ik was toen ik naar huis ging ook wel ineens iets meer met de bevalling bezig in mijn hoofd. Het komt toch wel dichtbij moet ik zeggen. Voor de rest weer een hoop gedraai vannacht. Er is geen lekkere houding meer te vinden! Ik heb ook nog een ontstoken oog en vanmorgen vloog er een grote steen op mijn autoruit waardoor ik nu alweer 5 kwartier in de garage heb gezeten. Leuk dagje dus! Tipp gefeliciteerd met je verjaardag!
@Spotlight, wat goed! Supernieuws. @Beatrice, steriel he. Was er ook een bad. Ik heb wel een idee hoe ik de boel wil laten verlopen. Vanaf 3 tot 7 cm ontsluiting in bad ter ontspanning. Daarna verder op bed.
Er was geen bad alleen douches. Op de andere lokatie hebben ze wel een bad maar ik zie mezelf daar niet helemaal uitstappen... Ik wil zelf gewoon zo lang mogelijk thuis onder de dekens met mijn kop in ontkenning blijven haha
Tipp: Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van, en dat je maar héél erg verwend wordt met héél véél leuke cadeautjes! Spotlight: Wat een goed nieuws!
Heb inmiddels mijn vakantieachterstand bijgelezen... was een hoop zeg! Belangrijkste nieuws denk ik toch wel onze eerste novemberbaby! Spotlight: wat spannend allemaal. Hoop zoals iedereen dat jullie kleine frummeltje zich er dapper doorheen knokt! Het moet heel zwaar voor jou en je partner zijn, heel veel sterkte! En Sybje natuurlijk... wat een ellende zeg! Hoop dat het je snel opknapt! Verder bij een hoop natuurlijk de bekende kwalen (rug, bekken, slapen...), maargoed: ik heb zelf toch het idee dat de eindstreep (weliswaar in de verte) in zicht komt! Moet zelf nog 1 week werken voor mijn verlof ingaat. Voel me lichamelijk nog prima, maar ben blij dat ik zodra mijn verlof ingaat hier het huis op orde kan gaan brengen! Komende week gaat de nieuwe keuken erin, daarna het hele pand weer op orde brengen en schoonpoetsen (dat is heel erg nodig...). En dan natuurlijk de babykamer onder handen gaan nemen! Nu vlug terug naar mijn to-do-list van vandaag...
hihihi thanks meiden! Maxje, dank je voor je kadootje Spotlight, goed nieuws zeg! Borstvoedingsinfo was super interessant!
Wij kregen gisteren in het ziekenhuis ook even een verhaaltje over borstvoeding en mijn hemel wat werd dat opgedrongen zeg. Ik vond het echt een beetje ver gaan eigenlijk. Ik ga het overigens wel doen hoor maar het is nou niet dat je je kind vergif geeft als je een flesje gaat geven. Kunnen we de klok niet even 3 uur verder zetten? Ik kan me echt niet meer concentreren hier...
nee hier was het helemaal geen anti-fles verhaal. Gewoon wat je kan/moet/mag verwachten, tegenslagen en hoe die op te lossen etc. Heel objectief
Oh naar die redenering ben ik dus een groot vat vol gif. Ik kon namelijk alleen maar flesvoeding (vanwege lactoseintolerantie) verdagen. Borstvoedingsmaffia! Ik zorg er wel voor dat ik een kleine verpakking flesvoeding achter de hand heb...
Ik heb ook vergif en verderf! O ja, en mijn fat ass komt door mijn moeder. Flesvoeding vergroot nameljk de kans op obesitas. En mijn zus maar rondlopen in maat 34/36 omdat zij toevallig wel de fles heeft gehad. pfff