November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

hmmm taartjes!

2. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    tipp geniet ervan met taartje met je moeder eten haha..

3. Tipp; gefeliciteerd met je verjaardag!

Spotlight; wat een super nieuws zeg!

Bij ons is vanochtend iemand van het kraamburo geweest voor het intake gesprek. Was wel leuk, informatief. Leuk boekje gekregen waarin straks alle gegevens en rapportages in komen te staan over de kraamweek. Ze komt 49 uur, 7 dagen. Dus dat is wel lekker. Ze heeft ook even gekeken in onze babykamer en naar onze wieg, niet omdat zij dat nodig vond, maar mijn man. Hij wilde even bevestiging of alles wel goed was, schattig he :D Ze vond dat we alles prima voor elkaar hadden.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Manon, jullie kamertje ziet er ook top uit zeg.

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nou nou je moet niet verdrijven hoor over je fat ass, valt best mee.

6. Niet meer actief

Weer terug van college en wat zie ik:
    al over de 1000 pagina's, toppie :p

Spotlight: Gefeliciteerd, wat een super nieuws.

Ik heb ontzettende last van maagzuur en zie net dat mijn rennies op zijn, ik ren dus snel naar de drogist!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Nou ja, ik zit wel altijd lekkerder dan de rest van mijn familie. En als Orkaan Ike langskomt sta ik ook steviger. hihi Mijn BMI is gewoon netjes rond de 24/25 maar in vergelijking met de rest van de fam is dat echt Biiiiggggg. En tja dat komt dus door de flesvoeding! haha

8. Niet meer actief

Tip gefeliciteerd :D

9. Niet meer actief

aaaaah maagzuur.. en de rennies helpen niet :cry: help help

10. Niet meer actief

Trouwens, vandaag wel even een leuk gesprek gehad met een meisje tijdens een van de colleges.

Gisteren bij zwangerschapsgym was ik eigenlijk best wel opgelucht, ik zag daar namelijk dat ik 'het verst' was qua zwangerschap en de 'kleinste' buik had. Misschien heel raar, maar dit vond ik wel even fijn ik twijfelde namelijk heel erg of ik niet veeeeeeeeeeeeeel te dik ben. Enfin:

Kom ik net bij een van de colleges zegt een meisje daar "Jeetje, jij hebt wel een héél erg dikke buik he voor iemand van 30 weken!". :rolleyes:
    Heb haar verteld dat dat best wel mee valt en waar ze haar mening eigenlijk op gebaseerd had? Hier kon ze me geen duidelijk antwoord op geven en het bleef dus stil.. Volgens mij probeerde ze me gewoon expres een rotgevoel te geven ofzo. Nou mooi niet! :D

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Pepermunt eten...Dat is het enige wat kan helpen volgens mij

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Vanillevla, goed rechtop zitten, kussen in je onderrug zodat je je voorkant zoveel mogelijk strekt en daarmee je maag de meeste ruimte geeft.
    Verder weet ik het ook niet, als ik een flinke aanval heb dan helpen al die tips veel te weinig, hihi.

Sterkte!

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vind jij het vervelend om een 'te grote" buik te hebben? ik krijg die opmerking ook regelmatig, maar vat het totaal niet op als een belediging of wat dan ook. Ben mega trots op mijn buik en feit dat iemand erop reageert vind ik alleen maar leuk!

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nou ik vindt je echt geen fas ass hoor, je bent een lekker stevige meid en daar is toch niets mis mee.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @KLeinwonder, alsof ze er verstand van hebben...

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Kleinwonder, is ze zelf al eens zwanger geweest ?

17. Niet meer actief

Ach nee, was zo'n typisch 'trutje' type. Ik zag haar voorheen al wel eens vol onbegrip naar me kijken.

Of ik het erg vind om een dikke buik te hebben. Enerzijds absoluut niet, ben hartstikke trots op mijn buik. Anderzijds soms wel, ik voel me af en toe echt een koe. Maar dit komt vooral ook omdat mn huid op mn billen/borsten echt verschrikkelijk is: een hele landkaart van striae. Dit maakt me best wel onzeker en dan ga ik over álles twijfelen dus ook mn buik, benen, gezicht..

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heb net gehoord dat contract van manlief nog een jaar wordt verlengd. Heerlijk! Geen gezeik met verhuizen. En....we kunnen een skodaatje kopen!

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi hoi!
    Tjeempie, we zijn de 1000ste blz al voorbij! Wat hebben wij toch een gezellig cluppie!

@San, ja, ik werk inderdaad in het onderwijs. Ben juf van groep 2 en juf van groep 3/4.
    @Kersje, ja, je zal wel weten hoe het werk in het onderwijs is, met 2 ouders daarin, haha. Ik vind het een prachtige baan hoor! Er zitten inderdaad ook minder leuke kanten aan, maar ach, dat heeft elke baan wel volgens mij.
    Maar wat flink kl*t'n wat ze met jouw contract van plan zijn. Terecht dat je het er niet bij laat zitten. Ik vind dit echt niet kunnen! Daar zit je dan mooi mee!
    @Manon, mooie meubeltjes! Ook een beetje nostalgisch, daar hou ik wel van!
    @Tipp, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG MEIS! LANG ZUL JE LEVEN IN DE GLORIA! HOERA! Heb je een mooie dag tot nu toe? En al lekker verwend met slingers!
    @Spotlight, wat fijn dat Noah nu naar het andere zh mag en ook nog op de high-care, ipv IC! Dat klinkt allemaal als een grote vooruitgang! Jippie!
    @Dikke buik: Ik zou nog steeds wel stiekem willen dat de mijne wat groter was. Als ik een wijd vestje aan heb, ben ik net zo goed niet zwanger...

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Niets van aantrekken dan, wat weet zij nou of iemand een grote of kleine buik heeft. Misschien is ze wel jaloers.
    Lekker laten kletsen.
    En ik denk dat iedereen zich wel een koe voelt, mn buik is voor 33 weken nieteens zo dik maar ik voel me soms net een walrus.... :D
    Denk maar zo jij hebt over een paar maanden je wolk van een zoon in het armen en dan ben je dit allemaal weer vergeten.
    Tenminste zo denk ik erover.

Deel Deze Pagina