November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    BUDDYNEWS!!!

Helaas een niet zo positief bericht van Sybje:

Hey! Mag nog niet naar huis hoor. Gaat nog steeds niet goed. Heb nu weer last van de nieren. Het kindje drukt alles weg. Dus ze gaan verder onderzoeken. Xx

Het houdt ook niet op voor haar he!? Vind het heel sneu! Kan me voorstellen dat ze graag thuis zou willen zijn om op een normale manier van haar zwangerschap te kunnen genieten. Ze heeft deze 7 maanden al veel meegemaakt.

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    oh idd, Sybje heeft zeker geen voorbeeldige zwangerschap, heel veel sterkte meid!
    echt balen voor haar!

Tip van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een leuke dag van!

3. Niet meer actief

Ohh jee :( veel beterschap voro sybje!

En de dikke buiken.. pff wat een drama is dat.. ik krijg ook regelmatig naar mn hoofd gegooid (al weken) "je zal wel bijna klaar zijn he" nou nog zo;n 2/3 maanden :(

4. Niet meer actief

Stom he die opmerkingen? Soms heb ik echt de neiging om te zeggen: Ja ik loop zelfs al 2 weken overtijd! ;)
    Zeggen mensen dat nou omdat ze het menen of is het gewoon een gemeen trekje?

Arme Sybje :( Al dat gedoe, hoop dat ze snel weer op knapt en naar huis kan. Beterschap!

5. Niet meer actief

Ik heb geen idee waarom ze het zeggen.. vooral omdat het veelal mensen zijn die zelf nooit zwanger zijn geweest en dus echt niet weten waar ze over praten :S
    Of echt zo bloedserieus van "Tsjee jij bent dik geworden" :(
    Dan reageer ik ook altijd van "tsja had niet verwacht er slanker op te worden ;)"

6. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He wat vervelend voor sybje, veel beterschap en sterkte.

groetjes MarielleB

7. Niet meer actief

Haha inderdaad. Maar die rotopmerkingen worden dus duidelijk overal gemaakt. Heb je verdorie al last van al die hor(ror)monen, komen die opmerkingen er ook nog bij. Zijn we mooi klaar mee.

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    BUDDYNEWS!!!

Nu gelukkig een iets beter bericht!

Hey. Ben net thuis gelukkig. Ze hebben de nieren nog onderzocht maar die zijn het niet. Alles was nu goed. Het kindje veroorzaakt de pijn. Die drukt alles weg. Maar het kindje doet het super goed. Ga zo even het forum op. xx

He, gelukkig Sybje! Fijn dat je weer thuis bent! Dus bij deze: WELKOM THUIS!!!

Hopelijk ben je een beetje tot rust gekomen en maak je nu geen nare dingen meer mee! Ik gun jou echt nog 8-10 supermooie zwangerschapsweken!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Fijn sybje, WELKOM THUIS!

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Sybje, welkom thuis

11. Niet meer actief

Jippieeee syb is back :D

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

ik zit met tranen in mijn ogen al jullie lieve berichten te lezen ! echt jullie zijn supermeiden !

@janny : bedankt voor het doorgeven van de berichtjes !

tja ...dat was wat he .....
    ik kan maar 1 ding zeggen ...het deed zo'n pijn meiden ..echt ongelovelijk dit wens je niemand toe ....
    had soms het gevoel dat ze me in het zh niet begrepen , dan kwamen ze weer met een paracetamol of een diclofenacje ....dat werkte voor geen meter ....gelukkig kreeg ik op een gegeven moment iets sterkers : een injectie ....
    die injecties waren zo fijn het aanprikken was wat vervelend maar het gevoel wanneer hij gaat werken als je zo'n pijn hebt is heerlijk ....in eerste instantie wouden ze hem niet te vaak geven want het is verslavingsgevoelig spul ....tot dat de maag darm leverarts hun vertelde dat ik er 6 op de dag mocht hebben ...... oef wat was ik blij .....
    maar heb er niet 6 op een dag nodig gehad gelukkig .....
    mijn ouders zijn zondag op bezoek geweest en mijn moeder heeft contstant liggen wrijven en aaien op mijn lijf en mijn vader mijn voeten .....op een gegeven moment was mijn moeder het zo zat toen heeft ze tegen de arts gezegd dat dit niet een manier is om met mensen om te gaan en zeker niet hier in NL .....toen had de arts zoiets van ja ik ga niet iedereen op zondag bellen ....maar dat heeft mijn moeder alsnog voor elkaar gekregen gelukkig !
    dus zondagavond kwam de maag darm en lever arts , heeft me onderzocht en heeft me toen beloofd dat hij me maandag zou opereren/helpen ....hj moest alleen een gigantsich team gaan optrommelen voor mij en de kleine ...
    op zich zaten er niet veel risico's aan hij wou me alleen een roesje geven maar dat zag ik niet zitten ik had al zoveel pijn gehad dat ik nu echt weg wou ...dus ging ik zo goed als onder narcose ....net niet zodat ik zelf kon ademenen mbv zuurstof anders zou de kleine het niet trekken ....
    na de ok voelde ik me zo goed ik kon wel een vreugde dansje maken ...had gelijk ook weer praatjes ...huilde gewoon van blijdschap ....
    gisteren voelde ik me ook nog goed maar wilden ze me voor de zekerheid houden daar ....prima ...
    en vannacht begon het gerommel weer vreselijk ..het bgeon zoals de voorgaande koliekpijnen dus ik had het niet meer , was weer helemaal in tranen dus weer onderzoeken ...toen dachten ze dat het me nieren waren ......dus bloed prikken , urine inleveren , kweekje omdat ik ook vage afscheiding had ....en nog een echo van de nieren ....
    maar vanmiddag kwamen ze vertellen dat alles superschoon was ..behalve de kweek dat duurt nog 5 dagen ....dus als ik het aandurfde mocht ik naar huis ....de pijn die ik nog had was van de operatie/ingreep en het kindje ....het kindje drukt dus tegen mijn organen aan en dat veroorzaakt pijn ......
    was wel grappig want toen er zondagavond een echo werd gemaakt van mijn galblaas kwam er iedere keer een voetje tevoorschijn ...tja groot kind he .....

dus nu ben ik lekker thuis ....moet nog wel wat bijtrekken ....de medicijnen hebben het nodige gedaan mijn geheugen en de bovenkamer ....ze waren namelijk erg veel narcotica nodig om me onder zeil te krijgen en te houden ....
    nou kan ik jullie weer lekker volgen !

is vast een lang verhaal geworden ....

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje meid wat een gedoe! En wat een onzin dat die arts niet iedereen wilde optrommelen.
    Tuurlijk zitten al die mensen op zondag liever thuis, maar jij ligt er ook niet voor je lol! Onbegrijpelijk!

Maar goed, ik ben blij dat je verder goed geholpen bent, alleen wel erg vervelend dat je nu toch weer last hebt. Doet het weer net zo´n zeer als ervoor, of is ´t iets draaglijker?
    Nog 3 weken tot ze gaan inleiden hè?

Oh enne... welkom terug op het forum! :D

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san het is nu een stuk draaglijker gelukkig , nu red ik het wel met een paracetamol gelukkig .....
    tja die arts ,...was zo'n stomme arts ass.....bah ze proberen het tot week 38 te rekken .....als het voor beiden leuk blijft

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeetje sybje wat een verhaal. En wat heb je het dapper opgevangen! Sterkte meid met je herstel en de komende tijd!
    Knuffel!

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Graag gedaan hoor, Sybje! Als er wat is, mag je me altijd sms-en!

En inderdaad, tjeempie, wat een verhaal! Je hebt nog meer mee moeten maken dan ik had gedacht. Hopelijk gaat de pijn snel weg. En nog maar 3 weken voordat ze gaan inleiden? Oef, ik hoop maar dat je dan voldoende hersteld bent van deze operatie, want anders ga je het nog zwaar krijgen met een kleintje erbij! Hou je ons op de hoogte?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Wow Sybje wat een klote periode heb jij gehad zeg! Al die pijn, onzekerheden en hormonen bij elkaar zijn geen prettige combinatie lijkt me. Ik hoop dat je nu nog 5 heerlijke weken zult hebben en welkom terug!

18. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Leuk Sybje, dat je weer terug bent! Wat een nare periode..ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter met je zal gaan!

Is er al iets bekend rond de meeting?

19. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Sybje welkom terug en hopelijk gaat het snel beter met je!

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jeetje sybje wat een verhaal :confused:. Sterke en beterschap. Laat je lekker verwennen en rust lekker uit voordat de kleine er is!

Deel Deze Pagina