haha, jullie kennen mij nu toch wel zo'n beetje.. zeg heus niet meteen weltrusten daar gaat een heel verhaal aan vooraf hahahahahaa
ja edith, das helemaal waar, had mijn kids een ijsje beloofd als ze even mee gingen slapen, nou dat was gelukkig goed
doei ukkepuh. hallo damens ik ben nog geen 10 minuten weg en jullie zijn al 4 pagina's verder. rusti rustig hahaha
oh ja ik weet het nu van die pillen van Kruidvat, die zijn idd 4 euro voor 90 stuks en je moet ze 1x per dag nemen.. de reden dat veel mensen ze niet nemen is dat ze vies/groot schijnen te zijn en vooral met misselijkheid is dat niet erg lekker natuurlijk. maar goed ik ben niet misselijk (afkloppen) dus ik laat mijn vader gewoon lekker een potje meenemen strax!
nee niet slapen kots misselijk zijn zeker hjaahahahahah ik hoor je straks klagen.ow ik ben zo misselijk haahahahah of net als ik in mijn vorrige zwangerschap. wilde ik steeds een mac kroket en maar zeuren en maar drammen. uiteindelijk had ik die mac kroket en dacht ik gat ver damme vandaar dat mijn vent zegd je heb toch je rijbewijs