Dank je wel! Ik jou ook niet persoonlijk geloof ik, maar allen tegelijk toen ik me hier kwam melden Dus bij deze ook nog een persoonlijke felicitatie! Heerlijk, het is weekend Ga zo denk ik een lekker bad nemen! T is alleen zo verslavend dit forum, dat ik niet van de computer weg te krijgen ben x Sophie
haha, ja is idd erg verslavend! en omdat wij het op mn moeder na nog niemand hebben verteld is het wel fijn dat je op deze manier toch kan kletsen over je zwangerschap. ben benieuwd of ik t kan "verbergen" tot 12 wkn,( als alles goed mag blijven gaan, wat ik wel hoop natuurlijk!), heb nu al echt een buikje om te zien, maar volgens de vk ga je met je 3e eerder uitzetten, dus ben benieuwd hoe ik eruit zie aan t einde van mn zwangerschap haha..... veel liefs,
Mammatje, nogmaals heel veel sterkte! ik ben aangenomen vandaag! ben echt superblij! wel een raar gevoel dat ik weg ga bij mijn werk, heb er nog geen jaar gewerkt maar toch... Maar het is niet echt leuk meer, veel geroddel en gezeur. Maar als ik ga beginnen ben ik al 12 weken zwanger, hoop dat ik mijn proeftijd wel doorkom...
Amyrose, ben ook benieuwd tot wanneer ik t voor collega's verborgen kan houden. Buik zet bij de tweede veel meer uit denk ik en vorige bevalling nog maar ruim 5 mndn geleden Was vorige keer gelukkig weinig aangekomen, hoop nu weer Ik had nog aantal testen liggen en besloot ze vandaag alledrie te doen. Vorige testen waren wel goed te zien, maar wat vager dan ik van eerste zw. gewend ben (wel posit. van cb dig.). Nu super duidelijke strepen en pos. cb digitaal. Geloof dat ik t nu toch echt wel moet geloven Mijn man lachtte me uit dat ik weer ging testen haha. Maxje, gefeliciteerd! Mammatje, ik denk veel aan je. Vind het echt heel rot voor je. x Sophie
Maxje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Sophie, moet bekennen dat ik er over denk om weer testen te gaan kopen. Ik heb zo goed als helemaal geen symptomen en blijf maar denken dat het dan mss wel verkeerd zit. Ben wel benieuwd, hebben jullie veel last van je zwangerschap? Ik dacht altijd dat ik me super ziek zou voelen maar het is allemaal nogal verdacht stil
@Sophie, o meis hahaha. Dat doe ik ook hoor. Vanmorgen weer getest ze staan in het album. De laatste dagen waren zo slecht hihi. ik geloof het nog niet helemaal hoor. Maar ik ben kotsmisselijk en last van mijn borsten dus moet maar geloven. Bij mijn andere zwangerschappen had ik ook gelijk een positest en nu niet heel verwarrend. @Marisha, Niet te onzeker worden hoor. Bij mijn dochter kwam ik erachter toen ik iets langer dan 2 maanden zwanger was. Ik had nergen last van. Ze is vorige maand 8 geworden. Er zijn genoeg meiden die nergens last van hebben. Lekker van genieten hoor want wat niet is is kan ook nog komen en anders heerlijk dat je niet misselijk ben. . Als je je zo onzeker voelt kan je altijd nog voor je eigen gemoedsrust nog een test doen.
Mimi, een super positieve test Marisha, herken het wel, ik had het bij vorige zw. na een week ofzo ineens. Toen heeft een testje me erg gerustgesteld. Daarna kwamen de symptomen wel weer terug. Maar heb eigenlijk hele zw. weinig last gehad en nu een zeer gezonde Sophie x Sophie
Mamatje ik leef ontzettend met je mee! Sterkte en kom hier lekker je hart luchten als het je helpt! Gefeliciteerd Noralien, Ukkepuk en Mimi! Geniet er van! Had ook nog een vraagje aan jullie allemaal. Ik vind het zo vreemd dit wordt pas ons eerste kindje ben nog niet eens 5 weken en al best een dikke buik! Mn moeder zei al voor de grap of het niet misschien een tweeling is?! Ik ben van mezelf redelijk slank, 1.72 m en 62 kg maar niet superdun ofzo en nu echt een buikje? Is dat wel normaal vd eerste?
maxje: gefeliciteerd met je nieuwe baan, je kan altijd iets wijdere kleding dragen dan je gewend bent, ze weten daar toch niet hoe jij er normaal uitziet( in t soort kleding bedoel ik dan ) hoop voor je dat je je proeftijd doorkomt meid! Marisha: ik ben ook niet misselijk, mn borsten doen niet echt zeer ofzo, ben al1 wel wat moeier als gewoonlijk, als je twijfelt kan je gewoon nog een testje doen, toch? maar je hoeft echt niet ziek, zwak en misselijk te zijn, niet alle vrouwen hebben daar last van. doe gewoon nog een test en hou ons wel op de hoogte natuurlijk! sasgirl: je darmen komen op een andere plaats te zitten om ruimte te maken voor je beeb, dus daarom heb je nu al een buikje, straks is dat weer wat minder en als je baarmoeder gaat groeien, dan groiet je buik pas echt, maar ik herken t wel hoor, dit wordt als het zo mag zijn ons 3e wondertje en heb nu idd ookal echt een buik, ben ook vrij mager van mezelf, dus dan valt t wat meer op als je een buikje hebt, want dat is niemand gewend van je, maar iedere vrouw is anders en bij de 1 zie je met 5 mnd pas iets en bij de ander al eerder en sommige vrouwen pas op t laatst, dus je hoef je geen zorgen te maken, t hoort er bij en Sophie: ik heb inmiddels ook wel iets van 5 testen gedaan hihi, geef niks meid, ik ben ook zo, ookal wordt t ons 3e als het zo mag zijn, je blijft toch een beetje onzeker en de twijfels en zorgen blijven toch wel nou meiden hoop weer gauw heerlijk te kunnen kletsen met jullie! @ mammatje: nogmaals heel veel sterkte en idd als je je hart wilt luchten, gewoon doen, we leven allemaal ontzettend met je mee!! heel veel liefs,
Het is inderdaad stil hier Heb vanacht zo slecht geslapen, ben wel 20 keer naar de wc geweest.... heb ik anders nooit..... En ben vandaag zo moe ! Verder gelukkig nog niet echt misselijk
Ja he. heel stil. Misschien omdathet weekend is. Hebben jullie ook last van de onderbuik of ben ik de enige? voel me niet echt lekker. Het zijn vlagen van misselijkheid. en nu met die etos pillen van zwangerzijn heb ik ook last van visboeren. . Ach ja ik kan niet alles hebben he hahaha. Voel ook mijn borsten. Wat zijn jullie kwalen of niet kwalen.
Hoi hoi! Ik ben ook nog niet misselijk, had vorige week wel van die vlagen maar die zijn weer weggetrokken gelukkig! Hoop dat ze wegblijven! Verder supermoe! En een beetje last van mn borsten maar valt mee eigenlijk allemaal. Het meeste last heb ik nog van mn emoties denk ik, die zijn zo wisselend. Wordt een beetje moe van mezelf. Ik voel me ook heel anders, ik voel me gewoon niet mezelf en dat is ook wel vreemd maar t zal wel wennen allemaal! Succes met jullie de zwangerschapsklachten en als ik me ellendig voel probeer ik maar te denken waar we t voor doen! hihi!
Ik heb al een week gevoelige borsten, en af en toe vlagen van misselijkheid, maar nog niet boven de pot gehangen.. Heb wel sinds drie dagen kramp in mn onderbuik, denk dat dat mijn darmen zijn of zo En slaap al twee nachten slecht Ik heb vandaag ook die andere pillen van de etos "zwanger zijn" gekocht, vraagje kan je die nu slikken tot het einde van je zwangerschap ? vond het er een beetje onduidelijk opstaan
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1. 1-11-'08Fio31 jaar 1e kindje kalender meisje denkt zelf meisje 2. 2-11-'08Beppie197631 jaar 1e kindje kalender meisjedenkt zelf ? 3. 2-11-'08Sophie 34 jaar 2e kindje 4. 3-11-'08Maxje 25 jaar... 2e kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 5. 3-11-'08sasgirl25 jaar 1e kindje kalender jongen,denkt zelf meisje 6. 3-11-'08mimi1981 27 jaar... 2e kindje...kalender meisje, denkt zelf ?? weet nog niet 7. 5-11-'08Hummel 24 jaar... 1e kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 7. 5-11-'08 AmyRose27 jaar 3e kindje kalender jongendenkt zelfjongen 9. 5-11-'08Marisha 27 jaar 1e kindje kalender jongen denkt zelf meisje 10. 9-11-'08Ukkepuk078 28 jaar 1e kindje kalender Meisje denkt zelf Meisje AFSPRAKENLIJST : Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk[/quote]
Ik denk zelf tot 8 weken zwangerschap. Misschien ook wel omdat je foliumzuur van 4 weken voor de bevruchting tot 8 weken erna mag slikken. Ik weet het anders ook niet. Ik ben dan ook wel nieuwsgierig wat andere zeggen. Ik zoek het anders wel even op internet op.
Hallo, Je mag zwangerschapsvitamine (waar ook foliumzuur in zit) gewoon tot het eind van je zwangerschap slikken. Heb ik vorige keer (in overleg met vk) ook gedaan. Het foliumzuur heeft dan niet meer het effect waar je het in het begin voor moet slikken (sluiten van het ruggemerg), maar het kan ook geen kwaad. Ik voel me wel echt zwanger. Eigenlijk al een paar dagen voor de test. Maar heb dat steeds weg gewuifd omdat ik ervan uitging niet zwanger te zijn. Ik heb ovulatietesten gebruikt en deze gaven positief aan toen ik een flinke griep had. Hebben er dus niet echt gebruik van gemaakt en dacht dat we te laat waren. Niet dus Maar ik heb dus last van mijn borsten (steken) en wat gerommel in mijn onderbuik. Ben ook gigantisch moe. Maar op de een of andere manier ga ik er nog steeds een beetje vanuit dat het niet goed blijft gaan We zullen wel zien. Moet vanavond werken tot 23.00. Pffff. Tot later