denk dat ik dan toch maar met haar mee ga! zwangerscgapsgym heb ik vanaaf voor het laatst, dus heb ik dan weer wat anders om me mee bezig te houden
corien, wat gaaf dat het zo goed gaat. Al ingedaald, het begint nu echt op te schieten. Sint maarten, ik ben opgegroeit in den helder en daar gingen wij ook altijd op 11 november sint maarten vieren. Nu woon ik in tilburg en hier is 11 november het begin van het carnaval. Ik ben vandaag op controle geweest bij de gyn, alles is goed. Gelukkig geen blaasontstekking meer, Vandaag is definitief de datum voor de keizersnede geprikt, het wordt dus inderdaad 27 oktober. Het is nu zeker (mits onze kleine niet eerder wil komen) dat ons babytje op 27 oktober jarig is. Echt heel raar om te weten, ik heb een hele stapel met folders mee gekregen, bloed moeten laten prikken en het formulier voor de opname al in moeten vullen. Het is nu zo definitief dat ik sinds ik thuis ben eigenlijk alleen maar daar aan kan denken. Ik ben er best angstig voor, maar goed ik zal door moeten bijten. conny
san, geniet straks na drie uur verlof hoera....... janny, dat weet je het maar nooit he of je kind eerder of na overtijd maar je baby ligt toch hoofdligging? maar ik denk dat wel je baby op tijd geboren is haha.. de rest ben ik vergeten haha sorry.. ik ga straks lekker uurtje ff slapen ben wel best moe pff..
Ja thuis bevallen lijkt me heerlijk. Ons beebje is overigens ook al ingedaald. Daar was hij 1,5 week geleden al mee begonnen vertelde de VK.
Das toevallig, dit verhaal had ik kunnen schrijven ik heb helaas ook ziekenhuis angst. Ik denk er precies het zelfde over. Maar houd wel in mijn achterhoofd dat er altijd een kans is dat je alsnog naar het ziekenhuis moet.
ik haal veertig weken niet.. denk ik.. ik denk dat onze kleine eerder op de wereld zet. dus we zien het wel he..
Fijn marielle dat alles goed was. En super dat jullie kleintje ook al lekker met zijn hoofdje naar beneden ligt.
Ik denk ook dat ik met 38 weken ofzo ga bevallen... (Nu maar hopen dat ik niet overtijd ga anders duurt de tijd dadelijk wel heel lang ) haha
ik heb geen idee...die van ons ligt volgens mij nog niet ingedaald, en het koppie ligt denk ik ook nog niet helemaal beneden. als ie zo overdwars blijft liggen denk ik dat het nog wel even gaat duren. Maar je weet maar nooit!
jdzt, wat een geweldig kamer zeg hihi echt prachtig... ja overtijd is wel lastig dan duurt zo lang moet je wachten dat word je ook misschien gek van. hihi. jootje, misschien binnenkort wel ingedaald wie weet ik duim voor jou..
Hier is er een aan het gymen. Mijn buik gaat helemaal op en neer. Jammer dat mijn man er niet is, hij geloofd me namelijk niet als ik zeg dat het net een wilde zee is. De kleine is namelijk altijd stil als hij er is. Hij hoord nu wel al een paar keer het hartje van de kleine via mijn buik. groetjes MarielleB
@ conny: wat spannend om nu al een datum te weten! ik heb steeds een voorgevoel bij 28 oktober als bevallingsdatum, zou 1 weekje te vroeg zijn. Ben benieuwd of dat gaat kloppen. Vind het denk ik gewoon een mooie datum 28-10-2008
corien, mijn vader is op 28 oktober jarig haha... wie weet komt mijn kleine ook op de verjaardag van mijn vader haha..heel klein kans hoor.. ik ga nu echt ff dutje doen.. tot laters.