Conny spannend dat de datum geprikt is! Mooie kamerfoto's gezien. Heerlijk dat al veel kindjes ingedaald zijn en goed liggen, ik mag morgen weer naar de vk de vorige keer lag de kleine verkeerd om en dat idee heb ik nog steeds weleens dus we zullen zien. \/ 32 weken \/ Sybje en datum geprikt vandaag? beatrice hopelijk valt de uitslag van je suikerwaarde mee succes.
hey meiden .... effe een ego bericht ...heb wel effe terug gelezen maar kan niet alles opslaan .... ben net aangekomen in het noorden b... ben een beetje op ..... de afspaak bij de gyn verliep niet zoals ik had gehoopt .... mijn onderdruk was vanmorgen hoog (vonden zij) dus er werd gelijk aan alle toeters en bellen getrokken moest gelijk urine inleveren , bloed laten prikken en ik heb een half uur aan de ctg gelegen en tegelijkertijd hebben ze mijn bloeddruk in de gaten gehouden ...... bloed was al veel beter dan de dag dat ik ontslagen ben uit het zh ...internist was een beetje boos dat ze me zo naar huis gestuurd hebben zonder nog een keer extra bloed te laten prikken .... ctg was ook goed en bloeddruk was al aan het zakken .... in de urine zat een spoortje eiwit ....kan ook gewoon wat vervuiling zijn .... na 2 uur lieten ze me eindelijk gaan ... heb wel netjes gevraagd of ik wel naar het noorden mocht ...en dat mocht mits ik het vanaf nu rustiger aan ga doen .... heb de gyn nog gevraagd naar de inleiddatum .....ze kon hier nog niks over zeggen want ze wil eerst een inwendig onderzoek doen ...en als ze dat nu doen kan dat een bevaling op zich af roepen .... misschien dat ze het as dinsdag doet ..... ik hoop het want ik baal er enorm van.... wat een gedoe iedere keer
Sybje wat ontzettend balen gelukkig mocht je wel gaan en ben je goed gecontroleerd maar snap dat je het weleens zat word. Rustig aan!
@ Sybje knuffel voor jou meid! @ conny Wat spannend meid 27 Oktober klinkt al zo dicht bij @ Over bevallen: Ik heb het gevoel te bevallen tussen de 37 en 38 weken net als tipp
Jeetje Sybje dat is wel vervelend! Ben je bloed gaan prikken in het asz in dordt? er liepen namelijk nogal wat zwangere dames rond vanmorgen. Naast me werd ook al iemand geprikt die ongeveer even ver is. Succes in ieder geval! Ik denk ook dat ze eerder gaat komen. Dat gevoel heb ik al vanaf het begin! Maar als ze je inleiden op een bepaalde dag wil dat niet zeggen dat je ook die dag bevalt. Op de cursus hebben ze me uitgelegd dat er soms wel 4 dagen tussen zit... Lekker is dat...
Ik heb echt geen idee, de ene keer denk ik dat ik over de 40 weken heenga en de laatste paar dagen denk ik dat ze eerder gaat komen. Afwachten meer kunnen we toch niet doen.
@Sybje, he wat vervelend elke keer! Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt! Zo, ff eten. Hoe komen jullie er zo bij dat de baby eerder komt? Voorgevoel? Ik denk namelijk dat deze wel even blijft zitten. Tis veel te fijn bij mama en buiten is het guur, koud en donker. (Ja niet hier in huis haha, maar wel buiten!)
Same here! Denk dat deze man er pas uit komt als we hem er zelf uithalen Heb echt gigantisch veel terug moeten lezen maar ben alles alweer vergeten Las wel iets van een bevalling op 27 oktober?! Lijkt me echt heel raar om zo definitief al een datum te hebben! Wel leuk hoor. Hier gaat het allemaal niet zo lekker. Een hoop gedoe, veel ruzie. Ook lukt het studeren helemaal niet meer. Mijn vriend is vanochtend om 7 uur vertrokken met knallende ruzie (onopgelost, gewoon zo hup de deur uitgelopen) en laat mij hier gewoon de hele dag verdrietig zitten. Het ene moment zegt 'ie zus het andere moment zegt ie zo, ik weet niet meer wat nou waar is en wat niet. Het liefst zou ik nu mijn koffers pakken en vertrekken maar dit gaat helaas niet omdat ik donderdag naar de VK moet om mijn suiker opnieuw te laten testen. Ik weet gewoon niet of ik met hem verder wil op deze manier. Hij zegt dat alles slecht gaat (werk&voetbal) door onze thuissituatie, hij heeft teveel druk. Dit terwijl hij thuis helemaal NIETS hoeft te doen. Ik doe alles voor hem, er staat om half 6 eten voor hem klaar en als hij dat op heeft vertrekt meneer weer. Dan komt hij om 22:00 thuis en gaan we naar bed. Met de zwangerschap houdt hij zich ook niet zo heel veel bezig, dus ik snap er echt helemaal niets meer van. En toen ik hem vertelde over dat ik mij zo alleen voelde hier en dat ik het erg vervelend voor dat ik hier voor hem ben komen wonen en er zo weinig voor terug krijg kreeg ik als antwoord dat ik maar een HOBBY moest zoeken.
KLeinwonder; dat is ook niet echt aardig van hem Maar ja, mannen..... Hoop dat jullie er wel samen uitkomen, hij heeft het druk, wordt bijna vader, dat is ook niet niks. Jij bent in een vreemde omgeving gaan wonen, je studeert en wordt mama... Het is voor jullie beide erg veel verandering. Ga er eens gewoon rustig over praten, jullie komen er wel uit! Hier ook veel woorden hoor, ik heb last van de hormonen en kan niet zoveel doen, en geen zin in sex... allemaal dingen waar mannetje niet mee om kan gaan.
tuurlijk blijf ik bij de november mama´s, ik ben tenslotte oorspronkelijk 4 november uitgerekend. Tja ik vind het nu wel heel definitief. Als ik de datum zie dan ben ik blij maar ook zo angstig. Ik kan nu gaan aftellen naar 27 oktober en het is nog geen 4 weken meer Hahahaha ik ga de 40 weken dus ook niet halen, het wordt 38,5. Kleinwonder heel veel sterkte, ik hoop dat de ruzie snel opgelost is. Sybje, wel rustig aan doen he. Heel veel sterkte conny
oh ja, ik heb al de hele zs het gevoel eerder te gaan bevallen, maar wanneer... Bij mij dochter had ik de datum goed voorspeld (nou ja, op 2 min. na niet maar begon wel op die datum)
@Conny, goedzo Dat is echt als snel! Alles nog ff snel in orde maken he! @Kleinwonder, kijk, ik vind dat nu een kinderachtige reactie. Zomaar weglopen. Een echte vent neemt zijn verantwoordelijkheden zal ik maar zeggen en loopt er niet voor weg. Nu kan ik wel geloven dat ie het heel druk heeft hoor. Misschien toch maar een stapje terug dan. Is ook een moeilijke situatie.
Tja dat vond ik ook al. Het is zo makkelijk om weg te lopen en dan vanavond weer thuis te komen en er niet meer over willen praten. Ik heb gewoon steeds het gevoel dat alles voor gaat en dat ik er niet echt toe doe. Het is leuk en handig dat ik thuis op hem wacht en voor hem zorg maar ik heb niet de hoogste prioriteit als er keuzes gemaakt moeten worden. Alles draait altijd om hem en ik ben zo gek dat ik daar al maanden keihard aan meewerk. Alles zolang hij maar tevreden en gelukkig is. Zelfs tijdens de seks wordt er geen rekening meer met mij gehouden, zodra meneer 'klaar' is gaat ie slapen. Maar hoe vaak ik het ook aangeef er veranderd niets, hij belooft steeds vanalles maar maakt niets waar. En nu zit ik gewoon op een punt dat ik het niet meer weet.
nou voor de verandering was mijn vk bezoek geen succesverhaal... Ijzer en bloeddruk zijn gewoon goed, maar... Ik was in 2 wkn tijd 7 kilo in vocht aangekomen. En dat vond ze schrikbarend veel (ik schrok me ook wezenloos ) Volgende week bij mijn reguliere controle moet ik een potje urine meebrengen en dan gaan ze controleren op zw.vergiftiging...
@ sybje, wat balen zeg! pff maar gelukkig hebben ze je toch weer laten gaan. Das een goed teken moet je maar denken.... Zelf vanochtend ook voor controle geweest. Mag absoluut niet klagen. Alles was helemaal dik in orde! Mijn bloeddruk was gewoon perfect te noemen. Dus helemaal blij.... en toen op de terug weg te horen gekregen wanneer we de sleutel van het huis krijgen. 16-10 Dus dan kan ik eindelijk met het kamertje en alles gaan beginnen!
ja ik schrok wel... Ik moet rustig aan gaan doen en veel liggen met mijn benen omhoog enzo... Ik hoop zo dat mijn urine schoon is volgende week
Zijn er nog andere factoren die ervoor kunnen zorgen dat je zoveel vocht vasthoudt? Nu inderdaad hopen dat je urine schoon is. Wel lang wachten trouwens waarom konden ze niet direct je urine controleren? zw-vergif. is toch wel iets heftigs..
wat gek dat ze een week wachten...konden ze dat niet meteen voor je controleren? Lijkt me voor jou ook prettiger dat je dan meteen wat meer duidelijkheid hebt. In elk geval een hele dikke knufffffff