November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    ja er zijn ook andere factoren. Het is op zich zo aan het eind van de zwangerschap niet erg dat je een beetje vocht vast houd. Dus met wat dikke vingers ofzo is er niet meteen reden voor ongerustheid.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, jeetje! Da's wel veel vocht idd! Hopelijk gewoon normaal en geen vergiftiging!

@Kleinwonder, egoistisch zeg! Dat hij zelfs bij de sex geen rekening houdt vind ik wel kwalijk (maar goed, wie ben ik. Sta langs de zijlijn natuurlijk). Zo klinkt het nogal slopend en van een slopende relatie ga je kapot. Ik zou toch maar eens goed gaan praten. Maar als meneer niet wil is dat natuurlijk erg moeilijk.
    Dikke knuffel in ieder geval vanuit Duitsland

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee schijnbaar vond ze dat het wel een week kon wachten. Ik moet komende week veel rust houden en proberen het vocht kwijt te raken.

Ik zou niet weten waarom ik zoveel vocht vasthou... Ik eet altijd al zoutloos, heb geen stress... niks :(

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, ja waarom controleren ze dat volgende week pas? Of hebben ze dat niet gezegd?

Grrr het regent en ik moet eigenlijk boodschappen doen. Vieze regen bah.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee heeft ze niet gezegd...

6. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @kleinwonder...jeemig zeg! wat een vent is dat! pff bestaat meer op de wereld dan mijnheer alleen. En weg lopen is wel t meest zwakke wat ie kon doen hoor! Dan verdien jij niet! (maar t geeft wel aan dat hij blijkbaar zijn gelijk niet kon halen) Een hele dikke knufffffffffffffffffffffffffffff

7. Niet meer actief

Nee inderdaad. En als je dan ook nog bedenkt dat ik met hem vrij om hém een plezier te doen grrr.. :evil: :evil: Ik bedoel van mij hoeft het niet zo nodig meer met die gigantische buik ertussen etc. Niet echt bevordelijk namelijk. Maar als hij dan daarbij ook nog eens totaal geen rekening met mij houdt dan word het toch eigenlijk te gek voor woorden. Ik bedoel als we dan toch bezig zijn dan wil ik er ook wel een pleziertje aan over houden ;) 8)

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Echt niet aardig [-X

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het is eigenlijk wel te gek voor woorden kleinwonder :(

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Kleinwonder Dit gaat wel ver hoor! Ik denk dat jullie maar eens heeeeel goed moeten gaan praten met elkaar!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kleinwonder wat een vervelende situatie, toch maar een poging wagen om te praten straks heel veel succes!

Tipp ik hoop dat je urine schoon is en rustig aan doen deze week.

veel dames voor controle geweest gelukkig veel goede berichten.

12. Niet meer actief

Maar het stomme is dat het echt een schat van een jongen is. Hij ziet het zelf gewoon écht niet hoe het gaat. We zijn heel verschillend opgevoed en dit kun je heel erg merken. Hij komt absoluut niet uit een gezellig/warm nest (zoals ik) om het zo maar te zeggen. Alles draaide bij hem thuis altijd om het geluk van zijn moeder, haar tevreden houden. Je kunt daar absoluut niet je eigen mening geven en zeggen hoe je je voelt of iets dergelijks. Nu doet hij dat dus nog steeds niet en kropt hij vanalles op.

En tja dat egoisme van zn moeder zit toch ook wel in mijn vriend merk ik nu..

13. Niet meer actief

Syb, wat rottig.. en bij jou ook al tipp.. hopen dat t allemaal goed gaat :)

Kleinwonder, pff wat balen zeg :( nja hopen dat jullie 2tjes er samen uitkomen.. misschien komt die dadelijk thuis en snapt die zelf dat die dom bezig is..?

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Kleinwonder: dikke knuffel.

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo iedereen, ik heb zo twee uurtjes geslapen eindelijk beter. maar twee katten willen bij mij plek slapen dus zij sliepen naast mij haha.. wel gezellig hoor.

enne klein wonder wat erg zeg bah... moet eens echt nou gebeuren dat is echt balen wat hij doet. ik hoop echt dat jullie uitkomen met oplossing tsja.. dus hij denkt zich zelf dan anderen. dat is echt foute boel. sex is toch niet ff belangrijk als je zwanger ben toch.. sex komt nog wel altijd terug wel jammer dat hij niet geduld heeft. heel sterkte en heel veel knuffel van mij en ik hoop dat hij vanavond thuis komt. dan kunnen jullie (als zin heeft) om heel veel over te praten.

conny wauw nu al datum geprikt hihi.. dat is ook mooi datum.

sybje, wat vervelend zeg knuff voor jou

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tipp, dat is schrikken! hoe weten ze eigenlijk dat het allemaal vocht is? Ik heb ook vreselijk veel vocht, mijn voeten zijn 2 maten groter en kan geen sokken meer aan, alleen sneaker sokjes :(
    en mijn ringen passen niet meer, mijn gezicht is ook net een meloen :(

zo genoeg geklaagd, laatste keer fysio gehad, ze kan nu niet veel meer voor me doen helaas. Hopen dat ik na de bevalling geen last meer heb

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn kindje is niet extreem hard gegroeid, dus zoveel kindje is het niet, en 7 kilo eet je er in 2 wkn ook niet bij... Dus haar conclusie is vocht...

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @San, gefeliciteerd met je verlof! *jaloers* Geniet ervan! Maar dat lukt vast wel!

@Beatrice, dat trekkend gevoel kon verschillende dingen zijn:
    1. Of indalingsweeen (soms gepaard met menstruatiepijn, dan heb je er gelijk oefenweeen bij).
    2. Of weker wordende bekken die aan je baarmoederbanden trekken (blijkt aan elkaar vast te zitten).
    3. Of zwaartekracht van je baby in je baarmoeder (dit merk je dan vooral bij het opstaan en de eerste stappen lopen).

@Conny, ohw, wat spannend! Kan me voorstellen dat je de hele tijd aan 27 oktober moet denken. Hoeveel weekjes is dat nog? 4?

@JsztD, ik denk dat ik 42,6 ga halen. Zomaar een gevoel wat ik al de hele tijd heb. Omdat het dan 5 december is misschien. Heb overigens wel een keer gedroomd dat ie 26 november, op mijn zusjes verjaardag, kwam. Dus misschien wordt het ook wel 22,4.

@Marielle, ik heb dat precies zo. Is mijn man niet in de buurt, gaat de kleine als een gek te keer. Kan wel de hele dag. Legt mijn man zijn hand op mijn buik om te voelen, is de kleine nergens meer te bekennen. Net of hij aan het plagen is. Het wordt gewoon irritant, want het lijkt me zo leuk voor mijn man om hem ook eens een keer weer te voelen! Straks denkt hij dat ik hem steeds voor de gek houd ofzo...

@Sybje, ach meis, nu dit weer! En wat een geknoei met jou in het zh! Het moest maar eens afgelopen zijn, vind je niet? En welkom in het hoge noorden, waar het weer nog steeds erg guur is en blijft.

@Kleinwonder, och jee meis, wat een gedoe! Er zit blijkbaar meer in je vriends hoofd dan je gisteren nog dacht! Misschien ben jij wel helemaal niet de oorzaak van zijn buien, maar zoekt hij gewoon een slachtoffer om zich op los te laten. Niet zomaar weg gaan hoor! Eerst even met z'n tweeen goed praten, want dit klinkt best wel ernstig. Je vriend zit in een dip, en jij bent zwanger, dus beide hormonen+gevoel+verstand zullen wel helemaal op de hobbel zijn. Ik hoop echt dat jullie hier uit komen! Dikke knuffel van mij!

@Gerdien, gefeliciteerd met de datum van de sleutel! Kan me voorstellen dat je staat te popelen om te beginnen. Dan heb je al verlof neem ik aan?

@Tipp, ai, dat is niet leuk om te horen. Ik hoop dat je een positieve uitslag krijgt!

@All, nou weer een middag werken + vergadering achter de rug. Nog 11 dagen te gaan. Ben gelijk ook even langs de huisarts-apotheek geweest. Ik mag vanavond een eitje onderin stoppen en zalfje smeren! Hoera! Hopelijk binnen een paar dagen van de jeuk verlost!

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Tipp, dan kan het idd alleen maar vocht zijn...
    Waar heb jij het? Maar dat je zoveel kilo aan vocht kan hebben :confused: maar gelukkig plassen we dat weer uit na de bevalling.
    Ben benieuwd hoeveel ik aan vocht heb

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    in mijn onderbenen, enkels en voeten en in mijn handen. Het is zo erg dat het zelfs mijn zwangerschapsgymjuf opviel

Deel Deze Pagina