November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, whahahaha, daar twijfel ik geen minuut aan!

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hai hai,
    weer een hoop bij te lezen...
    had vandaag ook mijn laatste voorlopige werkdag! JOEPIE! Nu lekker velrof. En hopelijk mag ik er nu langer van gaan genieten dan bij onze eerste, daar had ik welgeteld 2 dagen verlof, en toen kwam meneertje al.

van het weekend al aardig wat voorweeen gehad, ja die herkende ik nog wel van de vorige keer, alleen was ik al bang dat het dit keer De echte weeen al begonnen waren, bij onze eerste voelde het nl ook exact zo en toen bleek ik dus al 9 cm ontsluiting te hebben....hmmmm.....maar het is god gekomen hoor...

was de ochtend de stad in geweest, en dat heeft me waarschijnlijk wel even genekt en gevloerd, die krampjes waren een teken om het maar weer rustiger aan te doen...zo zie je maar weer, altijd naar je lichaam luisteren!

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedeavond ladiez!

Ik had weer heeeeeeeeel veel bij te lezen. Er blijft ook veel gebeuren hier met iedereen, maar gelukkig vooral veel echte zwangerschapskwaaltjes.

@kleinwonder: ik hoop dat jullie er samen wel uitkomen. Praten is belangrijk, zeg hem maar dat dat voor jou echt noodzakelijk is en dat jullie begrip voor elkaar moeten hebben. Het zal al zwaar zat worden straks, de bevalling en met die kleine, dan moeten jullie wel stevig in je schoenen staan voordat dat allemaal gebeurt! Succes ermee iig.

@tipp: ik hoop voor je dat je geen zw vergiftiging hebt. Zorg dat je idd veel met je benen omhoog ligt, dat helpt bij mij ook het beste.

Ik ben zelf voornamelijk errug van onze nieuwe badkamer aan het genieten.
    Ploatjes staan in mijn album, voor de geinteresseerde :)
    Afgelopen zondag zijn mijn schoonouders bovendien langs gekomen en zo is zondag de hele begane grond en de tuin onderhanden genomen terwijl ik er tussendoor waggelde...en me schuldig voelde uiteraard, maar er is gewoon echt ff niet zo heel veel aan te doen. Ik kan echt niet veel meer doen, het is al snel te zwaar en ik slaap elke middag als een os! Maar wat een heerlijkheid om je huisje eindelijk weer wat op orde te hebben! Er is nog een hoop te doen, maar de huiskamer en keuken waren toch wel erg belangrijk!

Nou goed, met dit weer hebben we wel alle gelegenheid om alles uit te spitten, hihi. Volgende project: de luiken op zolder uitmesten. We wonen hier 1,5 jaar, maar volgens mij staat daar veel troep die zo weg kan.

Hoe gaat het bij jullie met de nesteldrang?

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Kersje: Mooie badkamer is het geworden! Nu alleen nog de tegeltjes? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent!
    En nee, hier nog geen nesteldrang, helaas. Ik hoop dat het nog wel komt, tijdens mijn verlof dan. Ik wil iedere keer wel wat doen, de ideeen zijn er wel, maar ik kan mezelf niet aan het werk zetten... erg he? Heb je wat van die drang voor mij over?

San: Gefeliciteerd met je verlof! Ohw, iedereen gaat maar met verlof, en naar mijn idee moet ik nog zo lang wachten!

Morgen reageer ik wel even op de rest. Ik zet nu gauw de pc uit, want mijn ventje is eindelijk thuis en die moet ik even van wat warm eten voorzien. Tot morgenmiddag!

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Voorlopig mag mijnheer niet indalen, ligt nog steeds eigenwijs in stuit :( hij duwt dus letter;lijjk telkens zijn hoofd tegen mijn ribben.... vandaar zo beurs hihihi

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb wel echt nesteldrang, geen scoonmaakwoede hoor, maar wil alles gewoon NU klaar hebben... Maar helaas gaat dat niet, aangezien mijn zwager gaat trouwen volgende week vrijdag en mijn man daar druk mee is. Hij vind dat belangrijker als mij en de baby :( Hij wil niet eens mee naar partneravond van de yoga donderdag omdat ze ene filmpje gaan maken voor de bruiloft. Baal er erg van, stel dat de kleine eerder komt, dan is het hier echt nog een puinzooi :(

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    noatje, probeer anders ook acupunctuur, bij mij hiepl het al na een keer! binnen een paar uur was mijn ventje gedraaid en ligt nog steeds goed :D

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    noatje, wat vervelend dat nog in stuit ligt. maar misschien volgende week of zo draait wel benenden wie weet. ik duim voor jou. rustig aan he.

maxje mannen he pfff..

we krijgen gisteren een rouwkaart van zijn tante en morgen wordt crematie of zo. ik ga niet mee omdat drie uurtjes reis dat durf ik lekker niet.. ik blijf lekker in de buurt. maar mijn schoonzus heeft een bloemschik geregeld en onze namen staat ook erop en ik heb tegen mijn ventje gezegd van mij mag je wel heen. maar hij wil niet.. en hij wil toch ook in de buurt blijven bij mij.

klein wondertje. hoe is het eigenlijk met jou? zo ben wel juist beetje bezorgd omdat jij ook hoogzwanger ben terwijl je ruzie met je man heb.

spotlight hoe gaat het verder met jullie?

9. Niet meer actief

Goedenavond dames :)

PFFF ik word GEK van de steken in mn onderbuik/vagina.. jeeeetje wat een gemeen gevoel.. herkenbaar?

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja hoor jsztd, indalingsweeen denk ik, die zijn heel erg gemeen!

Ik heb nog een dilemma, zaterdag is het vrijgezellenfest van mijn schoonzusje, we gaan naar Antwerpen, dat is zonder file ongeveer 1,5 uur rijden. We gaan 's nachts wel weer naar huis (anderen hebben een hotel geboekt maar dat vond ik te duur).
    Maar goed, nu ben ik afgelopen zondag naar Scheveningen gewest en naar Tarzan, waren van 13:30 tot 24:00 uur weg, en ik moet nu nog bijkomen. We hebben weinig gedaan, alleen terrasje gepakt en de musical natuurlijk en reizen met de trein.
    Ik ben bang dat ik het echt niet vol ga houden, kan natuurlijk ook niet zomaar naar huis, en we zijn dan 's nachts dus heeeel laat thuis.
    Nu mag ik wel 's middags gaan rusten op de hotelkamer van de meiden die daar blijven maar toch...Ben dan van 12 uur 's middags tot diep in de nacht op pad. Zie er zoooo tegenop :(

Zouden jullie meegaan?

11. Niet meer actief

Hmm rot maxje :( ik vind het zooo moeilijk om zulk soort dingen nu vooraf te plannen, vooral omdat je (tenminste ik) jezelf echt elke dag anders voelt.. de ene dag lukt t wel en de andere dag ben je niet vooruit te branden.. (dat heb ik 90% van de tijd haha)

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, dat heb ik ook wel ja, maar omdat ik nu nog moe ben van zondag en erge spierpijn heb in mijn benen weet ik het even niet. En vind het ook niks om zo ver van huis te zijn de laatste weken. Zou het ook lullig vinden als de moeder en schoonmoeder van de bruid eerder naar huis moet omdat ik het niet meer trek (die gaan ook terug 's nachts)

13. Niet meer actief

Jaa pff ik snap dat je jezelf daar niet prettig bij voelt... misschien toch eerder naar huis?

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    weet niet of dat kan, en zelf rijden gaat niet, krijg harde buiken van het rijden.
    Vind het ook lullig als er anderen eerder weg moeten voor mij.

15. Niet meer actief

Ja kan mezelf er iets bij indenken :(
    Hoe denk je dat ze reageren als je niet komt...?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja ja indalings weeen :D

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goedemorgen...

De 1e dag van oktober al weer, deze maand zullen er zeker een aantal novemberbabytjes geboren worden!
    Spannend!

@Maxje: mmm ik ben niet exht helemaal van de accapuntuur, over 2 weken afspraak bij VK, als hij dan nog in stuit ligt msschien een draai-ing proberen, maar er schijnen wel risico's aan te zitten... anders ga ik misschien een stuit bevalling proberen, voordeel is natuurlijk wel dat mijnheer vrij klein is. En ze hebben het speciaal gister op cursus erover gehad. Omdat die in stuit lag ;)

18. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    hier nog niks ingedaald dus geen idee hoe dat gaat voelen...

Als je er zo tegen op ziet zou ik zeggen ga niet. Jammer voor je schoonzusje maar daar heeft ze vast wel begrip voor hoor! je moet voor jezelf kiezen.

19. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @janny, ja als wij de sleutel krijgen van t huis dan heb ik verlof...vanaf vrijdag al! (moest 2 weken eerder omdat ik s middags moet rusten enzo)

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou ik ga vandaag weer kort dagje werken! Tot vanmiddag allemaal!

Deel Deze Pagina