vandaag 32 weken,moest het even melden hoor vindt het zo leuk,en spannend, ik hoop wel dat het kindje omdraait want voor het laatst bij de controle lag hij in stuit,en nu heb ik echt geen idee hoe ie ligt,ik voel overal bewegen, maar 13 oktober weer op controle,dus dan zien we het wel fijne dag allemaal,groetjes
Oktober is begonnen, meiden het aftellen voor ons is ook al een beetje begonnen. @ Maxje, Ik zou het gewoon uitleggen aan je schoonzusje en zij zou het heus wel begrijpen als je niet meegaat. Je moet wel een beetje aan jezelf denken. \/ Vandaag 35 weken \/
Ik denk idd dat ze het wel zou begrijpen, en anders maar niet... Maar ik wacht de komende dagen nog wel even af, beslid gewoon op het laatste moment. Julie raden het nooit.... vannacht geen haan gehoord wat is dat lekker zeg!
goeiemorgen, ben net terug van de ha. Geen eiwit in mijn urine, maar mijn bloeddruk was wel schrikbarend hoog. Zo hoog dat ik op de grens zat waarmee ik nog bij mijn vk onder controle mag blijven. Stijgt ie, dan moet ik alsnog naar een gyn, zal ik aan de medicijnen moeten en frequenter gecontroleerd Mijn ha wilde niet dat ik nog tot dinsdag wachtte en ik moet mijn vk vandaag bellen om te vragen of mijn afspraak nog voor het eind van de week kan. Als dat niet kan, moet ik morgen bij hem terugkomen. Is mijn bloeddruk gestegen, dan stuurt hij me naar een gyn Ok, op eiwit zat ik niet te wachten, maar ik vraag me af of ik blij wordt van dit nieuws. Ik denk het eigenlijk niet
Maxje ik zou niet gaan. Het is vervelend maar je bent dat 36 weken! Dat lijkt me echt het moment om jezelf nog even extra moe te maken... Sybje Volgens mij zat jij naast me voor het bloedprikken! Je mocht toch gelijk doorlopen ipv in die overvolle wachtzaal zitten? Ik stond toen naast je, helemaal in het zwart...Of het was toevallig nog iemand die even ver is met een paars shirt aan. Het stomme is dat ik nog dacht dat jij dat misschien wel was. Geen idee waarom.... Uk jammer dat er gisteren geen andere waren bij het zwemmen. Ons groepje is natuurlijk aardig aan het krimpen. Volgende week heb ik verlof en dus denk ik meer kracht om te gaan! Ik heb nu alleen maar op de bank gelegen en dat was ook echt genoeg. Wederom als een blok geslapen. Voor de rest gaat alles goed hier. Ik heb het idee dat mijn buik wat lager gaat hangen. Misschien toch aan het indalen? Ik heb ook wel vaak een trekkend gevoel in mijn liezen dus het kan kloppen. Ik hoop ook vanmiddag de uitslag van mijn suiker onderzoek te hebben. Als ik wel suiker heb dan ben ik gewoon over 5 weken mamma. Hoe bizar....
@ Tip: ik heb dat 2 weken geleden ook gehad (inlcusief eiwit in urine), met veel bombarie toen richting ziekenhuis, ctg, bloedafname etc. Gelukkig is door rust(ig aan doen) mijn bloeddruk nu weer gezakt naar normale waarde en zijn ook de eiwitten verdwenen. Hoop dat het voor jou ook met een sisser zal aflopen.
Maxje: van harte met je haan-loze ochtend! Hier net over de telefoon de kraam-intake gehad. Was een gezellig typ daar aan de andere kant van de lijn, zo een mag er wel een paar dagen bij mij in huis komen. Maargoed, je moet natuurlijk tegen die tijd maar zien wie je over de vloer krijgt... Rond het middaguur mijn lief maar weer eens van Schiphol halen, mijn auto kent inmiddels de weg zelf al volgens mij... Ben benieuwd: hij heeft onze nieuwe keuken nog niet in de bijna-af versie gezien. En toen hij wegging was met name de woonkamer nog een groot slagveld. Nu is het weer schoon, opgeruimd en gezellig, daar worden we allemaal blijer van! En ik heb nu het babybedje opgemaakt, kast staat in elkaar geschroefd op de juiste plek... Hoop dat hij blij verrast is. Verder vandaag maar weer in de weer met namen en geboortekaartjes... Kleinwonder: hoop dat vandaag de lucht met je vriend weer een beetje is geklaard. Als je maar met elkaar kan praten over wat er dwars zit ben je al heel ver. En voor meer definitieve beslissingen en oplossingen zullen jullie misschien toch echt moeten wachten tot de kleine er is. Dat is nu het belangrijkst... en terwijl ik dat schrijf breekt hier in ieder geval de zon door. Een teken?...
pfff was voor jou ook schrikken corien, maar het geeft wel hoop... Ik hoop inderdaad van harte dat het met een sisser afloopt...
\/ hoera eindelijk oktober \/ lekker nu aan het aftellen haha... Noatje, wie weet toch deze maand wordt ook novembermama dat zienw e het wel he.. hihi.. maxje heerlijk dat je rust heb van haan en laten we hopen zo blijft he.. hihi.. Ik heb wel redelijk geslapen. vandaag ga ik hobbykamer mooi maken. en onze bed wordt verhoogd.(alvast klaar maken) de rest zie ik wel wat we gaan doen haha.
@beatrice : hihi ja ik mocht idd ondanks de volle wachtkamer eerder prikken dan de rest ....moest met spoed want ze wouden gelijk de uitslagen hebben ... ik heb kort blond haar ....en ben groot en ook nog eens zwanger ... had jij een rok aan ? weet het echt niet ,eer ...ben meestal wel heel erg verlegen en kijk niet erg veel om me heen ... want mensen moeten altijd wat zeggen over je buik ... @maxje : ik zou niet gaan ...maar dat ben ik he .... @sn : lekker he verlof ?
Sybje dan zat je inderdaad naast me. Ook grappig. Ik herinner me het zo goed omdat ik even moest wachten in de prik ruimte en toen je buik zag en dacht, die is vast ongeveer even ver! haha. Nu maar hopen dat de uitslagen een beetje meevallen.
Ik zat ook te twijfelen maar ben toch gegaan, anders krijg ik helemaal geen beweging meer. Maar had idd beter op de bank kunnen blijven. Helemaal niemand van ons groepje was er
Goede morgen meiden! Ik heb heerlijk geslapen das zooo fijn. Om 9 uur ben ik eruit gegaan, ons ventje is namelijk al sinds die tijd super druk en schopt met alle kracht die hij heeft. Mijn hele buik schud er van. Maar ik geniet er zo van En idd eindelijk Oktober! @ Tipp ook vanaf hier een knuffel voor jou @ ukkepuk 35 weken alweer! Gefeliciteerd! @ Jaki succes met klussen in huis! @ maxje heerlijk even geen haan
Ik heb 1 keer in het midden gezeten en 1 keer in de hoek. Ik weet alleen even niet meer welke wanneer was. Dementie haha. Ik werd in ieder geval geprikt door die "wat vollere dame". Uk volgende week gaan we gewoon weer samen! Ik ben dan lekker vrij geweest die dag dus dat komt wel goed. Jeetje het is al oktober... de tijd raast voorbij...
Goede morgen Vandaag 32 weken. \/ Ga vandaag opstap met mijn zusje, Lekker naar den bosch. Nu hopen dat het niet te veel regent. Misschien tot vanavond en anders tot morgen. groetjes MarielleB
De tijd gaat idd heel erg snel. Had het er gister nog over met mn mannetje dat hij precies de dag nog kon herinneren dat ik vertelde dat ik zwanger was
Hihi bij mij was het meer andersom. Hij vertelde mij dat ik zwanger was. Ik had het nooit verwacht omdat ik die maand mijn spiraaltje eruit had laten halen. Toen ik me een paar keer niet zo super lekker voelde en vooral moe was en bovenal geen zin had in wijn wist hij genoeg. Ik had nog geen idee! We hebben toen samen de test gedaan en uit ongeloof zijn we naar de stad gegaan om nog een test te kopen. Als je me zou vertellen dat dit een maand geleden was zou ik je geloven...
Ik voelde me woensdag avond al niet lekker, geen trek enzo. Toen zei hij zou je niet zwanger kunnen zijn ! Ik: Misschien, moet zondag ongesteld worden, we wachten het af. Toen ik me donderdag morgen nog niet lekker voelde heb ik toch een test gedaan en die was positief. Maar hij was al weg naar zijn werk en ik belde hem op, ga ff zitten.... Nee hoeft niet zei hij ik weet het al, je bent zwanger... Ik keihard huilen Heb die avond nog 3 keer een test gedaan omdat ik het zeker wilde weten
Ik kwam er op een zaterdag achter dus hij was erbij. Ik had net mijn broodje filet american op... Toen ik de tweede test had gedaan en het gelijk digitaal knipperde durfde ik het pas te geloven. Nadeel was wel dat we na 10 minuten al weg moesten om te gaan eten met zijn hele familie. Ik ging aan de bar zitten en bestelde een appelsap en toen wist iedereen het gelijk! Hoe bedoel je imago probleempje haha