November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik had die zaterdag ook een feestje bij een vriendin thuis, en ze schonk zonder te vragen een glas wijn in.... Ik zo van O doe mij maar een cola want ik voel me niet zo lekker even geen alcohol voor mij en toen wist ze het gelijk..... Dat sommige mensen je zo snel door kunnen hebben.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Willen jullie misschien bij buik van de maand op mijn buik stemmen :D :D

Was alweer vergeten dat ik mijn foto daar had gepost. Werd er door iemand aan herinnerd haha dom dom ;)

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    al gestemd wen :D

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Wel lastig he als je niet eens meer een keer iets fris kan bestellen. Ik denk dat ik na de bevalling op zijn minst 3 shots moet nemen elke avond om te bewijzen dat ik niet weer zwanger ben haha

wendy we gaan op je stemmen!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga zo even naar de drukker fietsen, er zat een fout in de zetproef van het geboortekaartje...

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Even een stom vraagje...wat voor bh dragen jullie nu? Ik draag nog gewone maar dan tig maten groter maar dat zit niet meer zo lekker. Misschien dat ik toch aan de voedings- en meegroeibh's moet...

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    update: Ik heb net mijn vk gebeld en kan morgen om half 2 bij haar terecht voor extra controle.

Ik ga nu even liggen...

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik draag de zw.bh's van de hema (simpel zwart)... Zitten heerlijk...

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Spannend Tipp!

Wat apart he, ik weet ook nog goed dat ik die maand helemaal niet dacht dat ik zwanger kon zijn, de maanden er voor wel. Had 1 dag voor nod een test gedaan en dacht dat hij negatief was, maar werd niet echt ongi, had alleen wat bruin verlies, de dag er na getest en die was gelijk positief :D Kon het niet geloven en heb gelijk zo'n ultra gevoelige er achteraan gedaan, nou dat was duidelijk. Heb de foto ge-mms't naar mijn mannetje :D
    Heb toen nog wel een dag of 5 bruinverlies gehad.

Sybje en Baeatrice, jullie hebben elkaar dus stiekem ontmoet, wat grappig :)

Wendy, ik ga stemmen hoor!

Ik denk dat ik vrijdag maar beslis of ik mee ga zaterdag of niet. Ik wil wel, maar durf het niet aan, als het nu hier om de hoek was...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja, ik draag zwangerschapsbh's, al vanaf de eerste weken, zit lekkerder. Voedingsbh's wilde ik goed houden, slijt toch als je ze elke dag draagt. Heb 3 zwangerschaps bh's en een stuk of 5 voedingsbh's.

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hai hai dames,

@ beatrice en ukk

Ja ik was er gisteren dus ook niet met zwemmen
    Ik kon het echt niet meer opbrengen was helemaal gaar ! En het weer daar wordt je ook niet vrolijker van he !
    Bianca was er ook niet zij had ook geen puf meer
    Sorry ukkepuk !

Beatrice wanneer krijg je je bloeduitslagen ?

Ik draag nog een gewone bh alleen dan een maatje groter !

Ik ben gisteren naar de Vegro winkel geweest ga over 2 weken maar me klossen ophalen want nu is het een beetje vroeg.
    Na heel lang nadenken heb ik toch maar besloten om borstvoeding te proberen... wel mits dat kolven makkelijk gaat...
    Toen vroeg ik hoeveel een elektrische borstkolf kost in huur dacht van lekker makkelijk voor de nacht en makkelijker dan een handkolf...
    16euro per week :confused: :confused:
    Vond ik toch heel erg prijzig stel je heb het 12 weken nodig das maar even 190 euro voor een kolf te huren :confused: dus ik ga maar zelf een elektrische kopen....
    Iemand ervaring met kolven of iemand die het ook zo wil gaan doen ?

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wil je fulltime gaan kolven?

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ san

Nee niet fulltime !
    in ieder geval wel een flesje voor de nacht en eventueel voor als we weggaan ofzo...
    In het ziekenhuis doen ze er best makkelijk over en schijnt allemaal prima te werken mits je melkproductie goe dop gang is he en ze zeiden in het ziekenhuis ook tegen mij dat ik gelijk kon beginen met kolven dat het dan sneller op gang komt !
    Maar ik heb er dus geen ervaring mee!

14. 078mama

078mama Niet meer actief

He Baylee jij was dus ook te gaar! Dat zullen we wel vaker gaan krijgen ben ik bang. Ik zit nu ook alweer met halve ogen naar mijn scherm te kijken.

Ik hoop vanmiddag mijn uitslagen te krijgen. Het duurt meestal 1 of 2 dagen. Ff afwachten dus... O ja, ik bedenk me nu ineens dat de vk dicht is op woensdag middag. Zal dus wel morgen worden!

Ik heb nog geen ervaring met kolven en wacht eerst even af of het op gang komt voordat ik zo'n ding ga kopen. Anders zit ik dadelijk met een kolf apparaat terwijl ik geen melk heb. Maar hoe wil je het gaan doen dan? 's nachts is bv juist zo makkelijk. dan hoef je niet naar de keuken enzo...

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga ook voor borstvoeding, maar kolven begin je dan pas later mee. Gelijk kolven heeft niet zoveel nut omdat je de melk toch via de borst geeft ivm tepel-speen verwarring.
    Als je alleen maar voor heel af en toe een kolf wilt hebben zou ik persoonlijk voor een handkolf gaan. Als je na je verlof blijft voeden zou ik een elektrische kopen, die zijn 150 euro. Ik ga als alles mee zit voor de 2e optie :)

(Ik snap trouwens niet zo goed waarom je 's nachts afgekolfde melk zou willen geven, dat is toch niet handig?)

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea

Ja is ook zo dat je niet naar de keuken hoef maar als je mij 12 weken elke nacht wakker maakt en effe wakker moet blijven dan ben ik na 1-2 weken een monster hoor ! :oops:
    Maar als je vriend/ partner een keer een flesje kan geven snachts dat ik ook eens kan slapen zou toch wel fijn zijn!
    Kzeg niet dat ik het iedere nacht zal doen... en ook als we eens weggaan zie ik mij ook nog niet open en bloot ergens in een restaurant of dergelijke zitte ja ik ben een muts hoor :oops: misschien verandert het dadelijk wel plots... wie weet

Nou ik duim dat je bloedwaardes nu goed zijn hoor Bea !

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat ik na 3 maanden stop met bv. als ik weer ga werken lijkt het me niet zo handig. Maar misschien vind ik het wel veel te leuk en blijf ik het doen tot 6 maanden ofzo maar het lijkt me sterk. Ik wil wel kunnen kolven om af en toe eens een wijntje te kunnen drinken zonder gelijk alcohol aan mijn baby te geven. Voor de rest denk ik dat ik haar de eerste maanden toch heel de tijd bij me heb dus kan ze gewoon aan de borst. Ik ben ook niet echt preuts, dat helpt...

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoi

De kraamzorg zei ook van die speen en tepel verwarring maar das vooral bij de spenen en flesjes van Avent
    Je moet die hebben van timee tommie ofzo ? verkrijgbaar bij de etos
    Dat bootst het meest de borst na zei de kraamzorg en hier heeft de baby bijna nooit verwarring mee !

Denk dat we het allemaal zelf moeten ervaren

Ik ga nog effe werken :( :cry:
    Helemaal geen zin... het is net alsof ik slaap....

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    haha over test

raar verhaal bij mij. we gingen in begin van maart verhuizen van aalsmeer naar enschede. en toen was ik wel vier dagen overtijd ik heb tegen mijn ventje we gaan test doen wel ergens anders hoor omdat we bij zijn ouders woonden dus we willen dat eerst drie maanden mond houden voordat iedereen mogen weten. dus ik ben alleen gegaan naar de wc van vroom en dreesman gedaan. maar ben niet gekeken wat er op staat dat wil ik samen met mijn ventje wel buiten haha.. dus wie zal eerst kijken zeggen we. ik zal wel ff eerste kijken dus. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nagatief zwanger dus.... en ik had toevallig twee dagen later misselijkheid zijn moeder vroeg mij ben je soms zwanger ik zei (bloos) ehumm... gewoon niet lekker hoor. maar had vaker dus zij merkt al dat ik zwanger haha....alleen vrienden wisten pas precies ik drie maanden zwanger gelukkig.. alleen familie wisten eerder jah. door zijn moeder hihi.. ach maakt nik suit hoor

echt spannend bijna.... hihi.. ik verheug me zich wel op hoor.

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    GOEIEMIDDAG!

Ik heb vanochtend buikfoto's laten maken bij de fotograaf! Helemaal geweldig, top, gaaf etc. Manlief was er ook bij. Heel erg gaaf. Werd alleen wel even heel licht in mijn hoofd van die warmte en van die flitsen. Zo, moest ff gaan zitten zeg.

@Tipp, jeutje, rustig aan doen zou ik zeggen

@Bh, ik heb zwangerschapsbh's van Prenatal en van HEMA. Ik heb al 1 voedingsbh hier liggen en ik koop er nog een paar bij de H&M.

Deel Deze Pagina