FIO en BRAMTIM: ik (wij allemaal trouwens) duim(en) nog steeds erg hard voor jullie, dat het niks ernstig is! heel veel dikke knuffels!
nou mijn man is nu opweg naar R'dam, hij gaat eindelijk weer eens een auto kopen, een stationwagen, ik ben zo blij, ik heb geen rijbewijs maar een auto is toch wel makkelijk om te hebben!
vorig jaar hebben we een auto-ongeluk gehad met de kids erbij, (was niet de fout van mn man) en de oudste moest naar t ziekenhuis, die had een diepe snee van het glas net onder zn kin, God zij dank was dat allemaal goed afgelopen, maar de auto was totalloss, dus die deed t niet meer, nou hadden we vd verzekering wel geld gekregen maar mn man heeft heel lang niet durven te rijden, gelukkig had mn vader m op sleeptouw genomen en heeft er voor gezorgd dat hij zn zelfvertrouwen weer terug kreeg en weer durfde te rijden, dus eindelijk komt er nu weer een auto voor de deur, das altijd handig tenslotte.
ja je oudste kan natuurlijk wel zelf fietsen nu.. maar toch. je kwam verder nergens ver weg dan zeker? wat rot dat ongeluk, gelukkig is het goed afgelopen.. Mo heeft 3 weken geleden ook een ongeluk gehad met de auto, hij was gelukkig niet total loss maar de hele voorkant was zo ongeveer weg. en geen verzekeringen oid hier.. was een duur grapje dus. hij rijdt nu ook heeeel voorzichtig..
ja de oudste kan wel zelf fietsen, maar ik ben een muts hoor, ik neem m liever nog achter op de fiets en de jongste voor op als ik een stuk moet fietsen