November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

He dames

Als het goed is komt onze wieg over een paar minuten hier aan! Ik ben zoooo benieuwd. Hij is van mijn man geweest dus het is sentiment hihi. Hij komt nu van zijn zus vandaan en ik zit alleen maar te kijken of ik al lichten zie hihi.

Ik ga daarna lekker naar bed! Ik hoop op een lekkere nacht! En voor jullie ook natuurlijk. En Maxje als de haan weer "af gaat" moet je morgen even een bouwlamp op die tuin zetten. Lekker het ritme verstoren en gelijk de eigenaren wakker houden!

Slaap lekker

2. Niet meer actief

En Beatrice? Hoe is de wieg? :)
    Maxje.. rustig aan doen hoor! Zeker met die hoge bloeddruk!

Verder ben ik alweer vergeten wat ik allemaal gelezen heb hihi

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Hou het hier ook nauwelijks bij! Maar wel heftig dat bij sommige de voorweeen al zijn begonnen!
    Wij zitten nog met een halve verbouwing en nog geen wiegje in huis... Wel kleertjes inmiddels maar die moet ik nog wassen enzo!

@ Margreet: ik vind het ook zo'n raar idee dat we hier straks zo'n ukkie in huis hebben. Kan het nog steeds niet echt bevatten lijkt wel. Die 9 maanden is echt nodig om het enigszins te gaan begrijpen.

@ Maxje: jeempie, wat een gedoe. Maar lekker naar je zelf luisteren. Laat anderen maar kletsen. Die kunnen nooit voelen hoe jij je voelt. En als ik lees hoe jij je voelt... kortom: iedereen geeft je bijna hetzelfde advies ;)

Hadden partneravond bij de Yoga en dat was errug relaxt! Goede massage technieken geleerd die nu natuurlijk elke dag geoefend mogen worden :D en ondersteuning voor een goede buik en flank ademhaling!
    Vriend vond het meer dan 100% meevallen en zelfs leuk! Dus daar ben ik ook blij mee, en zeker met het feit dat hij nu weet hoe hij lekkere massages kan geven!

Ik ga lekker tukken!

Hier trouwens nog een rondjes draaiende baby... pfff hoop wel dat 't kleine ding binnenkort 't koppie omlaag gaat houden... wel zo relaxt! Maar volgens mn VK hoefde ik me vorige week nog niet druk te maken... wat ik deze week inmiddels stiekem wel een beetje doe...

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    goedemorgen dames...

Hier al wakker vanaf 4.20 en kan niet meer slapen :(
    mijn man moest er om half 5 uit ne daarna werd guppie wakker en begon lekker te schoppen, toen kreeg ik honger en bleef de slaap uit *zucht*

5. Niet meer actief

Goedemorgen *kuch, au, kuch*

Na een heerlijk ontspannen wellness avondje gisteren ben ik nu dus ziek. En niet zo'n klein beetje ook mijn keel mijn keel voelt aan alsof iemand er met zo'n kaasrasp overheen raspt. Stem is al helemaal weg en de hoofdpijn is ook al aanwezig.

Echt trouwens een dikke aanrader voor als je zwanger bent en het allemaal ff heel erg zwaar wordt : Thermen! Jeetje wat heerlijk om in al die verschillende baden lekker rond te dobberen. Vooral het zoutwaterbad is een favoriet geworden: ik heb heerlijk liggen drijven! En een hoop oude vrouwtjes die mijn dikke zwangere buik 'prachtig' vonden haha.

Beatrice: En En En, hoe is het wiegje!?
    Noatje: Ook al een tijdje wakker dus.. Nog hartstikke donker buiten. Of ben je inmiddels al weer lekker in slaap gevallen?

Maxje: Ben het helemaal met de anderen hier eens: als het niet goed voelt moet je absoluut niet gaan. Ik zou in jou geval ook echt niet gaan, ik zou het namelijk echt niet kunnen volhouden.

6. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    Goedemorgen allemaal,

@maxje die keuze wordt nu dus wel makkelijeker he? denk om jezelf!

leuk om alle verhalen te lezen over de tests...ook wij hebben 2 keer (of eigenlijk 3 keer getest) De eerste keer op de dag dat mijn periode moest beginnen, helaas negatief dus dachten we dat t wel snel zou komen...Toen uiteindelijk t een week later nog steeds niet zo was nog maar es getest. en die was wel positief! om t zeker te weten de volgende dag weer naar de winkel (wel een andere winkel) en een ander merk test gekocht...ook die was positief.

7. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    oh ja vandaag al weer 34 weken! nog 6 te gaan!

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Ik heb vannacht weer eens lekker geslapen.
    Nu ga ik me klaarmaken voor controle bij de vk.

@ Beatrice, hoe is het wiegje geworden..... Foto

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

kleinwonder, wat opgelucht gesprek van jullie en ik ben blij dat jullie uitgekomen;) lekker ff rustig aan.

Ik heb niet zo goed geslapen veel gedraaid en ook schrik van schoppen van de kleine haha.. en straks heb ik echo. ben benieuwd of alles goed met de kleine. ik ga na echo naar mijn schoonouders kopje thee drinken.

de rest ben ik ff vergeten sorry.. alvast fijne dag tot vanmiddag of anders vanavond.

oja vandaag 35 weken :) nog vijf weken te gaan:D hihi..

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @klein wonder: Beterschap!

ik was nog niet in slaap gevallen, kon niet liggen door e het maagzuur, nu na een rennie en een kop anijsmelk poging wagen nog een uurtje te slapen!

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    goeiemorgen!

Weer een haan-loze nacht :D joepie! wel wakker om 4 uur om te plassen en toen lag ik klaarwakker :( had honger... maar ben gewoon blijven liggen en uiteindelijk een uur later toch weer in slaap gevallen.

Idd de leuze is nu wel heel makkelijk, ik ga niet mee :D
    Ik zeg het natuurlijk morgen pas tegen hun ;)
    Vanmiddag weer naar de vk, die zal ook vast zeggen dat ik niet mee moet gaan!

Kleinwinder; lijkt me ook heerlijk zeg lekker ronddobberen in zo'n bad, mmmm
    Had je geen last van de warmte?

Over een week of 8 heeft ieder van ons gewoon zijn baby in haar armen :D Gaat echt snel he

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    We zitten nu dus lekker in hetzelfde schuitje ;) Ik zie ook nog steeds sterretjes. Mijn bloeddruk was gisteren 150/95 :confused: Terwijl die normaal rond de 120/70 zit :(

Vanmiddag naar de vk... Ik hoop zooooooo dat mijn bloeddruk gedaald is... Moet ook weer urine meenemen...

Ik heb trouwens vannacht wel heel lekker geslapen :D

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    raar he dat die bloeddruk zo ineens kan stijgen :(
    Ben benieuwd vandaag! Ik zag gisteren ook sterretjes, kon niet eens meer lezen wat ik typte :(

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heel vreemd. Hij was dinsdag bij de controle nog 130/75... zo stom... Ik hoop voor ons allebei dat het maar een incident was en dat we vandaag weer ons normale zelf zijn...

Enne... die bloeddruk is voor jou toch zeker wel een teken om echt niet mee te gaan he?

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja idd, heb nu helemaal een goede reden ;)

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ben een klein beetje in de war.... heeft ons babietje toch echt de HELE zwangerschap (of vanaf dat ik het kon voelen in ieder geval) hetzelfde gelegen (kont en rug rechts, hoofd beneden en voetjes links) voel ik sinds gisteren ineens de voetjes rechts! Niets mis mee natuurlijk, maar moet er helemaal aan wennen; orientatie is ineens een beetje zoek... 8-[

En dan een vraag van de onervaren beginner: hoe weten jullie nou dat het voorweeen zijn en niet echte weeen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik moet verwachten en als dan die weeen ook nog eens regelmatig komen zoju je toch kunnen denken...?

Vanmiddag mijn eerste puf-les. Ik weet dat hier een aantal mensen hun laatste les zelfs al heeft gehad, ik mag nog beginnen. Heb er wel zin in, ben reuze benieuwd!

Verder nog steeds niets te klagen hier, ben wel iets moeier dan normaal,maar nu ik verlof heb mag ik heerlijke middagdutjes doen van mezelf en alles wat ik doe mag een versnelling lager!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    leuk hoor die 1e les... Ik heb maandag mijn een na laatste les... :( Jammer hoor...

Heel goed maxje ;)

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen...
    eventjes 1 dag niet op het forum en gelijk heel wat blz terug lezen zo te zien.
    dusss daar zal ik zo maar even mee beginnen.

verder heeerlijk geslapen! :)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zat al met dezelfde vraag :)

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Het wiegje is helemaal leuk. Veel leuker dan ik had verwacht. Ik zal proberen er morgen een foto van te maken en deze online te zetten. We hebben ook gelijk 3 weekendtassen met kleding gehad. Geen idee wat ik er allemaal mee aanmoet aangezien we al behoorlijk wat hebben. Ik ga dus vanavond maar even een selectie maken...

Ik heb ook gebeld voor mijn suiker en nu was het ineens 5.3 nuchter en 5.6 na mijn ontbijt. Dit is dus helemaal goed! Dat is wel een opluchting zeg. Ik zat er toch wel mee in mijn maag.

Ik heb nog geen voorweeen gevoeld maar het schijnt dat als het echte weeen zijn dat je het wel weet. Beetje vaag maar oke. Onze begeleidster zei ook dat de eerste 2 centimeter nog niet bij de bevalling worden gerekend dus dan ga je van voorweeen naar echte en dat merk je. jaja....

Deel Deze Pagina