Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - [-X sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - 4 november - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 47 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 2 oktober Jaki- echo 3 oktober GerdienD met verlof 7 oktober Tipp42hgg - 8.30 afspraak VK Schildje-afspraak vk 15:00 uur Jaki- afspraak gyn 9 oktober Jootje- afspraak vk Chebu- afspraak gyn 10 oktober lot23 met verlof 13 oktober JannyJansen- 13.40 gyn + echo 15 oktober marielleB- liggings-echo 18:00 uur 16 oktober GerdienD- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel van nieuwe huis! 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Gerdien en @marielle jullie afspraken staan er weer bij
Volgens mij moet het als je now gebruikt now that zijn. De engels tekst moet dus zijn "How wonderfull life is now that you're in the world"'
Volgens mij klopt het ook! Ik had mijn man vanmorgen even de bijenkorf ingestuurd voor zo'n lief Pyjama. Ik dacht dat is wel leuk... Volgens mij is hij echt opgegeten door leeuwen, verdrukt, in elkaar geslagen en 3 keer gestruikeld maar hij heeft hem wel! Hij dacht, laat ik haar maar niet teleurstellen hihi. En ik nog gelijk vragen of hij ook de slofjes heeft gevonden...Die waren er nog niet ahhhhh
ik heb ook slofjes van lief gekocht van de week, er staat 'stoer' op, heel schattig Ben weer bij de vk geweest, bloedruk was wel wat gezakt,onderdruk was nu 74, dus nog wel een stuk hoger als ik normaal heb (50 meestal) en er zat een heeeel klein spoortje eiwit in mijn urine, maar dat kon ook komen van afscheiding, niet erg dus. Voor de zekerheid volgende week nog een keer een potje meenemen. Ben weer wat opgelucht!
Weer wat positieve dingetjes gelezen hier.. lekker hoor! Hier een echte baaldag haha zit al dehele dag in mn pyama op de bank pff..
ik ben net terug van de vk. Bloeddruk was iets gedaald. Ik was ook wat gewicht kwijt (vocht verdwijnt dus ). Mijn urine was schoon... Morgen nog een keer extra controle...
Ik vond het ook erg mooi, hoewel Elton John natuurlijk héél fout is qua muziek, hihi. Maar dat is dan even jammer. Bij onze trouwkaart hadden we boven de aankondiging "I love you just the way you are" naar een liedje van Billy Joel, vond het wel leuk om dat dan nu ook weer te doen. En rechts komt --knip-- weggehaald Willen de taalpuristen even meekijken of de vervoegingen goed staan? Ik verwijder het gedichtje straks wel weer ivm eventuele meelezers En 't gedichtje dat afgevallen is: "En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht" Van Guus Meeuwis geloof ik.
Korte update: Noah ligt sinds gisteren op de Medium care in het ziekenhuis bij ons in de buurt. Gisteren woog hij 1325 gram en vanochtend 1370 gram, al moeten we dat met een korrel zout nemen omdat de weegschaal anders is en de metertjes die hij op zich heeft ook. Afgelopen zondag is hij van de neusbril/low flow gehaald en dat gaat nog steeds goed.
spotlight wat een goed nieuws zeg.. jullie kleine ventje is een echt vechtertje! Wij mogen trots zijn op onze eerste november spruit