November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ook al positief nieuws! Fijn spotlight!

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wauw Spotlight wat fijn! Niet alleen dat hij nu op Medium Care ligt maar ook dat hij in de buurt is, dat scheelt toch weer.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @spotlight : wauw dat is super nieuws zeg !

@kaartje ...ik heb gewoon op een briefje laten zetten wat ik er in wil hebben ....en de drukkerij zoekt maar uit hoe ze het doen ....had zelf geen voorbeeld van het kaartje dus ik wist niet van hoe of wat ....
    we hebben een heel standaard gedcithej maar het omschrijft wel goed wat wij voelen ....

@kleinwonder ...mmhh ik moet het weekend ook maar even naar de sauna of zo lijkt me zo lekker ....
    door de zwangerschapsjeuk ziet alleen mmijn buik er niet zo charming uit ..... :oops:

@all : heb weer heerlijk geslapen ....ook overdag trouwens weet niet wat het is ....
    krijg alleen wel steeds meer last van mijn heupen en schaambotje en onderrug als ik me omdraai ppff is echt au ...en als je dan opstaat en de eerste pasjes zet kun je ook wel door de grond zakken van de pijn ...

hoop dat mannetje echt vanavond klaar is met verfen ...wil echt ontzettend graag naar huis ....ben het echt zat hier ......
    t zijn best lieve mensen maar op een gegeven moment maken ze er een sport van om me dwars te zitten ...en dat is geen goede combi met mijn bloeddruk denk ik .....

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Kleinwonder, ohw, ik zou heel graag nu even naar het Thermaal bad gaan. Ook al was het alleen al voor het warme water... mmm...
    @Tipp en Beatrice, goed nieuws!
    @Spotlight! Wat heerlijk! Dat zijn nog eens goede vooruitgangen!

@All, nou, ben weer terug van't werk en dus ook de middagvoorstelling met mijn groep 3/4.
    Hebben 4 km gelopen, en op een gegeven moment had ik het gevoel dat mijn baarmoeder tussen mijn knieen hing, en mijn rug voor de helft afgebrokkeld was.
    Kennen jullie dat, als je lang en stevig doorloopt?
    Voorlopig ook maar even niet meer winkelen dus, want volgens mij heeft dat hetzelfde effect.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    thnxs :D

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goed nieuws zeg! fijn weer iets van je te horen.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Spotlight, wauw! Goed nieuws! We mogen inderdaad trots zijn!

@Janny, ja! Vooral na een ochtend winkelen (zoals gisteren). Ik heb de rest van de dag nodig gehad om bij te komen :(

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wow wat een goed nieuws spotlight!

ik zie er echt tegenop om tegen mijn schoonmoeder te zeggen dat ik niet mee ga zaterdag met het vrijgezellenfeest, maar hou het er maar op dat mijn bloeddruk teveel stijgt door zo'n dagje ;)
    En dat ik van de vk niet mag.

Mijn schoonouders zijn normaal hele leuke mensen, maar soms hebben ze een beetje rare ideeen

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Maxje het is net als een pleister...snel doen..

Allemaal positieve berichten hier! We zijn weer een gezond clubje.

10. Niet meer actief

Jaaa, wat een positieve berichtjes hier! Jippie!

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo iedereen,

Wendy, wat een rare nacht heb jij gehad,Ik kan me voorstellen dat je niet meer durf gaan te slapen.

Tipp lekker goed nieuws.

Spotlight,wat super met noah dat hij dat vooruit te gaan is.

all@ ik ben vanmorgen naar echo... het was eigenlijk beetje ego nieuws pff..

ter eerste was baby helemaal goed met groeien,hartje, en noem maar wat. alles gemeten verder alles goed maar zij moeten ook bloed controle of goed ges troomd maar zij kunnen niet zien en ik moet gelijk naar gyncholoog te gaan. pff. dus ben naar gyncholoog zonder afspraak geweest en zij zeggen dat ik moet naar ctg te gaan. om controle of de bloed en hartje goed is:S na uurtje zeggen dat helemaal goed maar voor zekerheid dat ik moet elke dag tot dinsdag ctg liggen dinsdag heb ik afspraak met gyncholoog en zij gaat weer nakijken via echo pfff... daarna weet ik het meer hoe verder gaat. en morgen om half twee weer naar het ziekenhuis voor ctg. dus maar ik hoef eigenlijk geen zich over maken maar dat heb ik wel beetje.. wel bang voor. dus. ik ben benieuwd hoe tot dinsdag. dat wil ik ff nieuws ver tellen. maar als het wat er met mij gebeurt dan laat ik janny weten. via smsje ;) okidoki.. ik ga lekker boerenkool koken hmm....

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jaki, zoveel aan de CTG? Sterkte!

13. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    jah.. veel ctg.. een keer per dag tot dinsdag half uurtje bah... maar zij willen extra controle kijken of alles goed.. bloed stromen is belangrijkste. vandaar..

14. Niet meer actief

Jaki wat rot zeg.. ik kan alleen niet precies uit je verhaal opmaken waar ze zich in t ziekenhuis zorgen om maken.. bloed stromen?

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jaki : wel vervelend zeg ppff iedere dag ...ik hoef niet iedere dag maar meestal wel bij zh bezoek en opname , ik word er zelf altijd heel ontspannen van als ik hoor en zie dat de kleine het goed doet

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jaki, vervelend zeg, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden na wat er met je dochter gebeurd is!

17. Niet meer actief

Sorry ben niet helemaal op de hoogte van je verhaal Jaki of wat er met je dochtertje gebeurd is :(

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jaki, we slepen je er wel door heen!

Zo, ik ga eten. Pizza met salade.
    Morgen is hier een feestdag en dan is manlief dus ook lekker vrij.
    Kan ie mooi meehelpen met opruimen.
    Tot morgen!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Heb alles bijgelezen maar niet alles onthouden, sorry dames.

spotlight Noah vecht goed door als ik het zo lees fijn dat hij wat in de buurt ligt.

Wij hebben nu een gedichtje maar ik twijfel nog een beetje.
    Vandaag zijn alle babyspullen gebracht :) mijn man is het nu in elkaar aan het zetten erg leuk.

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @wendy: ook ik heb op je buik gestemd

@jaki: op zich wel goed dat ze het nu allemaal in de gaten houden.

@spotlight: fijn dat alles zo gaat met jullie kleintje! :)

Deel Deze Pagina