November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dames.. hier zoveel vochtverlies :(

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    vochtverlies inde zin van vruchtwater of afscheiding?

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    jdzt, misschien heb jij overslaan gelezen hihi.. maar geeft het niet hoor vorige jaar verloor ik mijn dochtertje nadat dat mijn bloed niet genoeg gegeven daarom was geen bloed stromen gekomen dus nu wel.. door medcijnen die ik elke dag slik vandaar willen ze nu toch extra controle omdat ze niet goed kunnen zien. snap je het nu?

4. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    dank je wel jullie...

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ach jee, Jaki, snap heel goed dat jij je zorgen maakt. Maar vergeet niet dat je nu al veel verder in je zwangerschap bent. En ook heel belangrijk, ze houden je nu extra goed in de gaten! Het kan geen kwaad dat je zoveel extra controles krijgt.

Misschien een beetje een domme vraag, maar wat houdt het precies in als je aan een ctg ligt? Heb zoiets namelijk nog nooit gehad. Is het een soort hartfilmpje? En moet je daar een uur aan liggen?

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    er wordt een kastje op je buik bevestigd met een band en dan wordt de hartactiviteit van je baby geregistreerd... En ook de weeenactiviteit (tijdens de bevalling)

7. Niet meer actief

Jootje dat weet ik dus niet?

En Jaki sorry dat wist ik niet :( wel fijn dat je extra nu onder controle blijft dan.. dat zeker alles goed gaat :)

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ctg is hart en weeen kan jij zien of goed bewegen. en ook hart meten. hoef je alleen maar half uurtje liggen met banden om je buik

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    jdzt, geef het niet hoor maar jij weet het nu. ja zeker ik voel ook meer vertrouwen in dat ze mij in de gaten houden. dat telt mij beetje tevreden:D hihi..

janny, ja zeker kan geen kwaad dat is ook bedoeling hihi.. tipp legt al uit dan is ook precies bedoeling vind zo moeilijk om uitleggen dat heb ik mijn best gedaan haha

10. Niet meer actief

Ja snap ik :) al blijft het natuurlijk wel spannend!

Meiden dilemma... ik wilde dolgraag een geboortebord van de laatste kinderrage Kungfu Panda.. Nergens te vinden natuurlijk :( nou kan ik er 1 laten maken, die ik zelf ook wel mag houden (dus evt. kan verhuren/verkopen nadien) voor 125,- geverfd en 160,- geairbrusht
    Duur of te doen?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb geen idee wat een normale prijs voor dat soort dingen is :(

12. Niet meer actief

Hmm ik dus ook niet :( en weet ook niet of het lastig is om dat bord eventueel later door te verkopen of verhuren ofzo

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dank jullie allemaal voor de uitleg. Helemaal duidelijk!

JsztD, ik weet het niet. Heb namelijk nog nooit zo'n ding gezien.

Ik zat net wel aan het volgende te denken. Willen jullie ook een ooievaar in de tuin of tegen het raam? Ik eigenlijk wel, maar die dingen zijn toch best prijzig om te huren? Het ooit wel eens gesurfd op het net, maar dat is alweer maanden geleden.

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wij hebben zo'n 3d ooievaar, prijzen zijn heel wisselend, zou je even op mp moeten kijken.
    en we hebben een zelf gemaakt geboortebord, in de vorm van beschuit met muisjes, heeft mijn vader gemaakt

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wij hebben een hele grote opblaas ooievaar, deze komt in de voortuin te staan.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb ooit een onwijs leuke raamsticker gezien van een ooievaar die tegen het raam gecrashed was. Maar ik kan hem nergens vinden :( Was echt super grappig. Heel erg realistisch incl barsten in de ruit. Dat mis ik bij die 3d ooievaars...

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    die barsten maak je bij de 3d ooievaar zelf, er ziut een rolletje zwarte tape bij ;)
    Die raamsticker hebben ze misschien wel bij xenos, heb wel zoiets gezien daar.

net schoonmoeders aan de foon gehad, en gezegd dat ik niet meega zaterdag. Zegt ze dat mijn schoonzusje mij dat nooit zou vergeven :evil:. Snap niet dat ze niet begrijpen dat het gewoon niet gaat, ben 36 weken zwanger :rolleyes: en heb een te hoge bloeddruk ineens...
    ben een beetje teleurgesteld, en zeker na die opmerking van mijn schoonvader gister over kindplanning :evil:

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oh, nou heb ik iets moois gezien! Toevallig bij een verhuurbedrijf een paar dorpjes verderop. Ik heb geen idee hoe je hier een plaatje moet plakken, maar als jullie nieuwsgierig zijn, moet je even kijken op www.beensverhuur.nl en dan bij 'geboorteborden Drenthe' en dan moet je even klikken op die verlichte feestpaal, ooievaar in de mast + baby. Deze is verlicht. Lijkt me een heel mooi ding, vooral in de koude novembermaanden. Kost 35 euro voor 2 weken, dat valt toch wel mee?

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou ja zeg! Probeert ze je ook nog een schuldgevoel aan te praten? Sorry hoor, mijn toupetje valt er spontaan van af... Jij een beetje teleurgesteld? Meid, ik ben al hartstikke boos als ik zoiets hoor! Volgens mij ben je veel te lief!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    En ik ga nu naar bed trouwens. Morgen weer werken. Nog 9 werkdagen...

Deel Deze Pagina