goeiemorgen, ik heb heerlijk lang geslapen. Mijn man is net met 2 vrienden beneden begonnen het laminaat te leggen. Ik zit boven op bed. Met een hoop lekkers en mijn benen omhoog. Ik hoop dat vanmiddag bij de vk mijn bloeddruk weer goed is Oh ja, voor de meiden die erg veel vocht vasthouden, mijn vk had een goeie tip: nier-blaasthee drinken (te koop bij de tuinen). Is best te drinken kwam ik net achter... Oh ja, en met je benen zo hoog mogelijk liggen, en dan op het ritme van je ademhaling je bekkenbodemspieren aan- en ontspannen... Maxje: is die schoonfamilie van jou nou helemaal van de pot gerukt! Hier kan ik echt nijdig om worden... Hoe halen ze het in je hoofd jou een schuldgevoel aan te praten... Knuffel meis!
Hehe eindelijke weer internet. Gisteravond deed hij het niet en na het zwemmen was ik te moe om te kijken haha. Het zwemmen was weer heerlijk en het fijne ervan is dat ik da nheerlijk moe ben en altijd goed slaap. Moet maar iedere dag gaan zwemmen Ons ventje in mijn buik is wel heel erg druk de laatste dagen. Dat is echt genieten. Al moet hij me soms wel even laten slapen hoor Vanavond moeten we op verjaardag bij de opa van Bart en morgen avond hebben we feest want dan wordt mijn tante 50! Pfff zo vermoeiend. We hangen van feestjes aan elkaar. En enige voordeel is dat je dan lekker zonder schaamte nieuwe kleren mag kopen en dat heb ik dus ook gedaan en nieuwe laarzen
Mijn mannetje belde net een half uur lang om te zeiken dat ik het niet kan maken om niet mee te gaan morgen, dat de fam. het egoistisch vinden dat ik nu zwanger ben, had maar een maand moeten wachten Echt waar, die bruiloft is gewoon belangrijker dan mijn kind en ik zijn Mannetje laat ook alles schieten om maar wat te doen voor de bruiloft, zelfs de partneravond van de yoga... En er moet nog zoooo veel gebeuren in huis.... Moet ik dat allemaal gaan doen dan? Met mijn hoge bloeddruk en buikpijn? Ik kan 1000x uitleggen dat zondag zo is tegengevallen achteraf,maar dat maakt niks uit. Ik MOET mee morgen ook al is het teveel... _________________
jemig maxje... Dit is echt niet goed hoor... Je kan echt niet... Wil je man liever dat jij straks in het zh belandt omdat je iets hebt gedaan wat niet goed voor je was. Hoezo je had maar een maand moeten wachten? Hij was er toch ook bij? Sorry, maar dit vind ik echt belachelijk... Ik zou nu helemaal mijn bokkenpruik opzetten en in alle toonaarden weigeren om te gaan. Jij en je kind zijn belangrijker dan wat ook! Volgens mij moeten jullie eens goed praten. En dan vooral jij praten en hij luisteren... Sterkte meis! En je moet helemaal niks, niks anders dan goed voor jezelf zorgen... Knuffel!
goedemorgen iedereen, ik heb wel redelijk goed geslapen, rustig aan jullie he.. het is lekker bijna weekend dank je wel iedereen. ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis.
Maxje ik denk dat als mij dit zou overkomen dat zelfs amerika er een nieuwe crisis erbij zou hebben. Zij ze nou helemaal gek geworden! Het idee alleen al. En dat je man je niet steunt hierin vind ik ook te gek voor woorden. De wereld draait niet alleen om je schoonzus en ook niet om je schoonmoeder! En als ze teleurgesteld zijn zegt dat meer over je schoonfam dan over jou. Blijkbaar is je kind niet zo belangrijk voor ze dus ik zou ze lekker 2 dagen later bellen na de geboorte! Eat That! Ik kom net bij de vk vandaan en alles was weer prima. Alleen hebben we een dwarsligger...vanaf week 20 ligt ze prima naar beneden en nu is ze gedraaid naar hoofd rechts en benen links. Nou ze heeft nog 2 weken om te draaien. Ik kan me er ook echt niet druk om maken...
Haha beatrice een dwarsliggen Ik moet trouwens niet te hard lachen want dadelijk is ons ventje ook dwars gaan liggen terwijl hij nu nog goed ligt @ maxje he wat klote allemaal. Je man moet echt een beetje aan jou en zijn kleintje denken. Ik heb volgende week ook een bruiloft, maar die is alleen van 16:00 tot 23:00 alleen gemeentehuis en uiteten dus das goed te doen. Maar een hele dag of nacht is wel vemoeiend. Dat trek ik ook ook niet meer hoor je bent dus niet de enige @ Tipp hoe laat moest je naar de VK?
@ Maxje, jeetje die man van jou is volgens mij niet echt goed bij zijn hoofd, hoe kan hij tegen jou zeggen dat je MOET gaan. Volgens mij voel jij zelf het beste aan of je wel of niet kan... En je man hoort jou te steunen en achter jou te staan. @ Bea, een dwarsligger, idd niet druk om maken je hebt nog 2 weken. Moet je vandaag nog werken, Laatste dagje !
ik moet om 13:00 bij de vk zijn... Ons kindje ligt helemaal goed. Hoofdje naar beneden, ruggetje naar voren. Vandaar dat ik staads aan 2 kanten beweging voel en vooraan weinig...
Ik heb trouwens een heel strak beleid...als iets langer dan 2 uur duurt doe ik het niet! Heel makkelijk, iedereen weet het en er wordt ook echt rekening mee gehouden. Dus een etentje is prima maar een borrel met etentje en nog even de stad in doe ik gewoon niet meer. Ik maak dan ook geen uitzonderingen! Ook niet voor de verjaardag of bruiloft van mensen om me heen. er is nu maar 1 iemand belangrijk voor me en dat is mijn dochter. wendy misschien draaien ze wel van het harde lachen
Ik moet maandag toch ook nog even werken. Er zijn wat vergaderingen die ik bij wil wonen. Dus nog 2 dagen! Maar of het nu nog werken is....
Ik ga ook niet meer de hele avond of dag de hort op hoor. Ik wordt nog geregeld gebeld of ik mee ga stappen.... Wat denken ze wel dat ik met mn dikke buik in een discotheek of op een feest ga staan. Daar heb ik gewoon echt de fut niet meer voor. En wil vriendlief wel dan gaat hij maar lekker zonder mij. Maar Maxje, wat zegt je schoonzusje hier nou van ... of weet zij het nog niet ivm een vrijgezellefeest ?
Hi, @Maxje, ben het eens hoor met Tip! Kom voor jezelf op! Jij bent nu de enige die het kan doen. Als je het niet ziet zitten niet gaan. Is het niet haalbaar alleen naar het huwelijk t gaan en dan naar huis?! Jij hebt dan je goede wil laten zien, dde rest mag van de familie komen hoor. Ik weet hoe moeilijk het is, ik spreek uit ervaring en je gaat ze het echt niet duidelijk maken. Helaas het is ook te kort dag om je vriend duidelijk te maken, daar is tijd voor nodig. Het enige wat je misschien kan doen is iets uitprinten van internet over wat de gevolgen van een hoge bloeddruk kunnen zijn. Of de vk bellen op speaker en vragen wat haar mening is. (Help ik moet naar een bruiloft zie het niet zitten denk je dat ik het kan doen of is het slecht voor de baby). Maar ja dan wordt er wel weer veel van jou verwacht ik vind eigenlijk dan hun een stap kunnen ondernemen.. @Beatrice, nog twee weken om te draaien, komt wel goed toch...
Nee dat doe je gewoon omdat het hoort, ik ga ook nog wel eens terug als ik echt nodig ben op mn werk.
ik ga ook elke week nog een ochtendje heen, voel me/ben verantwoordelijk en vind dat er dan ook bij horen.
Ik ook hoor, het is toch mn functie die ze overneemt dus af en toe helpen kan geen kwaad toch. En je staat er goed op bij je baas.
Het is inderdaad omdat het hoort! Ik laat heel de tijd mijn gezicht zien en voor de rest zit ik lekker in mijn eigen kantoor met de deur dicht af te tellen hihi. Dat draaien komt wel goed deze 2 weken! En als het niet zo is, dan niet. Dat zie ik dan wel weer!