Ik mag er ook bij. Als het goed is dan ben ik 13 november uitgerekend. Het gekeken naar de geslachtskalender en volgens dat zou het nu een meisje moeten worden. We wachten af wat er geboren gaat worden (als alles goed gaat) Zelf denk ik helemaal nog niks wat het kan worden. Als er opnieuw een jongen geboren zal worden dan vind ik het geweldig maar is het een meisje dan lijkt mij dat ook wel leuk. Tot nu toe voel ik mij zelf heel goed. Het enige waar ik wel al een paar dagen last van heb ik zeurende pijn in mijn onderrug. Oja brandend maagzuur. Als dit zo zal blijven dan heb ik het zelfde als met mijn zoontje.
welkom en gefeliciteerd! saartje, hou jij gewoon de lijst bij meid? je doet t perfect tenslotte haha en ik zag dat Mejon ook nog op de lijst moet saartje
super schildje (wat een aparte naam trouwens), gefeli en welkom hier! ik zal het lijstje even updaten meteen
ok ik wil de lijst wel bijhouden, leuk. Mejon.. volgens mij had ik die om haar gegevens gevraagd en niet gegeven ofzo....? weet het niet meer zeker, zal even teruglezen. even Hamza op bed brengen, dan het lijstje. tot zo.
is goed saartje, ik vind dat je het perfect doet zo, toch makkelijk die link van je hoor, tot straks. o die gegevens, dat kan wel, maar dat is met tatlim ook, ook geen gegevens van voor de rest maar staat wel op de lijst, mm , misschien als ze mee leest: TATLIM, zou je misschien je gevens door willen geven voor het lijstje? Alvast bedankt.
Hier zijn mijn gegevens. Schildje, 30 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: nog niks. Hoop dat dit genoeg is.
is genoeg hoor meid! hoop dat je van tetteren houdt en van lezen, t wil hier nog wel eens heel snel aan toe gaan het getetter
NOVEMBER 2008 MAMA'S 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje Aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: ? H en J, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen Kreeftje, 31 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen 5 november Hummel, 24 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november Tatlim, ? jaar, ?e kindje, kalender: ?, denkt zelf: ? 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Seilenna, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? 13 november Marlieke, 32 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje Jootje, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Mejon, ? jaar, ?e kindje, kalender: ?, denkt zelf: ? Schildje, 30 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Er zijn tot nu toe 27 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio AFSPRAKENLIJST: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 2 april Marlieke vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april Noortje30 vk + echo
oh ja en ik wou nog vragen: weet jij nog bij wie het mis is gegaan voordat ik erbij kwam? ik vind het eigenlijk wel netjes om ook op lijst te zetten bij wie het niet zo heeft mogen zijn.. wat denk je?