November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    idd nog niet druk om maken, ze kan nog alle kanten op.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij willen ze me hier de komende weken helemaal niet zien! Ze vinden dat ik rust moet nemen enzo. Ik zal nog wel bellen maar of ik elke week langs ga betwijfel ik... Ik ben hier ook verantwoordelijk voor het grootste deel van het bedrijf en daarom lijkt het me juist goed als ik niet af en toe kom maar ze echt het vertrouwen geef dat het goed gaat. Jammer alleen dat ik dat vertrouwen niet heb...

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ben net even beneden wezen kijken. Had ik beter niet kunnen doen... Een van de vrienden heeft zich uitgeleefd in mijn tuin, heeft van alles weggegooid, allebei mijn containers zijn stampvol. En ik heb dus geen idee wat ze weggegooid heeft... :(

Ik hou er niet van als andere mensen mijn spullen opruimen/weggooien, zeker niet als ze dat doen zonder overleg. Soms heb ik een reden waarom ik iets (nog) niet weggegooid heb... :(

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Tipp gewoon laten gaan! Ze bedoelen het lief en als je het echt heeeeel graag wilt hebben dan was het je wel opgevallen dat het er niet meer staat toch? En anders koop je het nieuw... Terug gaan naar boven, thee mee, koekjes mee en gaan hangen!

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Bea, moeilijk he dingen uit handen geven. Ik heb zoiets van zolang ze niet bel gaat het allemaal goed toch ;)

@ Tip, die zijn idd lekker bezig. Niet druk om (proberen) te maken en gewoon weer gaan luieren

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja ik weet het... Maar van dit meisje weet ik toevallig dat ze altijd commentaar op mijn tuin heeft en al steeds roept dat dit en dat eruit moet... Ik kon zo snel even niet zien of er veel weg was dat echt niet weg mocht...

En ik weet wel dat ze het lief bedoelt, maar ik vind het al zo erg dat ik niks kan en alleen maar mag liggen. En dan is nu ook nog het laatste beetje dat ik nog wel kon me afgenomen :( (zo voelt het een beetje)

Ik ben maar weer in bed gekropen. Ik moet zo wel weer naar beneden om te lunchen. Ik wilde mijn man meenemen naar de vk, maar ik weet niet of ik die 2 anderen nu alleen durf te laten in mijn huis... :(

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Anders maak je even een lekkere lunch voor iedereen? Dan ben je toch lekker nuttig bezig en dat is vaak niet te zwaar!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : jeetje zeg ...wat een reactie allemachtig , ik viel er van naast de bank ...hoeoz had je even moeten wachten ....zou ze graag eens piekfijn willen uitleggen dat je kindjes niet op commando maakt en het niet bij iedereen bij 1 wip klaar is ....

@all : tik zo even mijn eigen update ...ik zigt er finaal dwars doorheen ....moet effe bijtrekken ....tot zo ...

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Arme Tipp :(

Lekker luieren meid en proberen je niet te druk te maken. Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat het laatste wat je kon van je is afgenomen. Maar als je bloeddruk straks weer op pijl is mag je waarschijnlijk ook weer meer. Ik duim dus voor een bloeddruk van en jonge god voor jou! :) :)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    vast een knuffel syb!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoi!

Geen nieuws. Het is vandaag een feestdag in Duitsland dus we zijn lekker lui!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja ik ga zo lunch maken beatrice.

Thanks wen...

Inderdaad alvast knuffel voor jou syb!

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hey meiden!

Ik ben ook weer ff onder mijn steen vandaan gekropen!

@jaki: succes met de ctg's, ik kan me heel goed voorstellen dat dit meteen wat zenuwen opzwiept bij je, hopelijk ben je dinsdag gerustgesteld en ze houden je vast heel goed in de gaten na vorig jaar!

@spotlight: wat fijn dat Noah het nog steeds zo goed doet, dat het maar een vrolijke en gezonde jongen mag worden en jullie in november met zijn drietjes thuis mogen gaan genieten! We blijven duimen!

Verder heb ik alles bijgelezen en wens ik iedereen met wat ongemakken en dipjes heel veel sterkte. Kop op meiden, nog een paar weekjes!

Ikkes ben vandaag 34 weken en voel me eigenlijk hartstikke goed. Ik ben echt volledig met mijn gedachtes van mijn werk af en geniet van mijn vervroegde verlof :)
    De bekkenproblemen zijn nu ook echt nihil overdag ('s nachts niet, maar dat mag de pret niet drukken).

Ik heb van vorige week nog ff een buikfoto geplaatst. Zelf gemaakt en niet helemaal scherp, maar goed, het was alweer een tijd geleden zag ik.

Zo, ik ga weer proberen om het hier zo goed als mogelijk bij te houden meiden!
    Tot later!

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Sybje alvast sterkte...

Kersje fijn dat het zo goed met je gaat! Mijn Bi is ook ineens een heeeel stuk minder. Echter super. De nachten zijn een ander verhaal maar dat is ook een beetje mijn eigen fout omdat ik in 1 houding blijf liggen... En alweer 34 weken! Ik moet nog een paar daagjes voordat ik die mijlpaal bereik.

Tipp kan je ook een lunch voor mij maken hihi

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Goeiemiddag,

Hier heerlijk geslapen...
    Alleen wordt ik doodziek van die werklui in de straat ... :evil: :evil:
    Ze begonnen al vanmorgen vroeg planken aan de gevel te doen met het nodige lawaai natuurlijk.... toen ging de voordeur bel grrr :evil: kheb ook niet open gedaan... toen ging ik net douchen en ja hoor ging de bel weer en maar blijven bellen en kloppen op de deur :evil: :evil:
    nu heb ik ook weer de deur niet open gemaakt !
    Maar zal ze zoo wel effe aan spreken hihi en ik ben niet zo vrolijk vandaag :evil: :(

@ ukk
    En gaat het weer beter met je ?
    is de pijn al een beetje weg ?

Nou ben benieuwd of ze bianca int ziekenhuis houden ! Khoop het wel voor haar want gisterenavend laat had ze om de 5-7 minuten krampen (weeen ? dat zal vast wel) en vanmorgen nog steeds.... en dan krijg ze zo'n rot opmerking van de VK :evil:

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Is het bij Bianca begonnen? Spannend!

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Beatrice

Ja gisterenavend laat had ze al krampen om de 5-7 min. en ze moest toch vanmorgen voor een ctg naart ziekenhuis om 10.30 uur dus nu hoop ze dat ze der daar gaan houden wat ik me heel goed ken voorstellen !
    Hoop voor haar dat het vandaag gaat gebeuren !

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow spannend houd ze jou op de hoogte baylee want ik ben erg benieuwd! ;)

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Bea & Baylee, ze had vanmorgen vroeg de vk gebeld en die had gezegt dat ze nog veelste vrolijk klonk voor iemand met weeen :evil: :evil:
    Ik hoop voor haar ook dat ze haar in het ziekenhuis houden, ze heeft het helemaal gehad. duimen

@ Baylee, nee de krampen zijn hier nog steeds niet weg. Volgens de vk heb ik een gevoelige baarmoeder en zal ik daar dus last van kunnen houden totdat ik bevallen ben. Ze kan ook heel moeilijk voelen mn buik is zo erg gespannen.

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ehhh...wie is Bianca?

Deel Deze Pagina