November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@Jaki lees nu net je berichtje op mijn babysite pas... erg lief dankje :) hoe is het nu daar?

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey meiden, komen net terug van visite bij schoonpa en ma. was weer gezellig.
    wat een weertje zeg! stormt gigantisch.
    Bedankt voor jullie leuke reacties op ons babykamertje :)
    @kersje: bijna dezelfde kleur muur zag ik in je album!
    mooi buikje heb je ook!

als het een beetje mee zit gaan wij morgen ook weer eens een keer buikfoto's maken.
    laatste was met 26 weken dus word wel weer eens tijd.

nu eerst lekker slapen! wil vast wel met dit gure weer.

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goeiemorgen! Was om 6.00 uur al uit mijn bedje voor mijn man. Hij gaat met zijn vader en broer naar de vrachtwagenbeurs in Utrecht, dus ben de hele dag alleen thuis.

Beatrice en Baylee:
    Mijn ouders gaan in het voorjaar naar Canada emigreren. Mijn zus woont daar al een jaar of 8. Ze wonen bij Calgary in de buurt... Ook lekker ver weg he?
    Maar nu wonen mijn ouders nog tegenover mij. 100 Meter lopen. Dat is wel weer een verschil met Valencia en Brugge.
    Onze kindjes krijgen trouwens wel een naam die je in Canada ook makkelijk kunt gebruiken. Wij hebben ook plannen gehad om te gaan emigreren, maar zijn er uiteindelijk toch van af gestapt.

Jootje:
    Een heel mooi kamertje! Komt qua smaak heel dicht in de buurt van de mijne! Lekker rustig en mooie kleuren!

JsztD:
    Mijn borsten zijn alleen pijnlijk als ik het koud heb. Dan vooral hele pijnlijke tepels!

Heb helemaal geen shelter of wrapper. Kan je ook zonder of is het echt heel handig om zoiets te hebben?

En inderdaad, het stormt behoorlijk! Echt een vies weertje! Probeer wat van deze dag te maken, meiden!

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@ukkepuk, hoe is het de voor weeen trek je het nog een beetje.
    @Joootje, leuke kamer!
    @Noatje, beterschap.

@Shelter etc, ik heb een shelter gekocht inderdaad 60 euro. Bij Tycho had ik zelf wrappers nagemaakt en die heb ik veel gebruikt, wou er nu dus wel geld aan uitgeven!
    @bevallen, ik zie er niet tegen op, misschien vreemd omdat ik van Tycho een redelijk zware bevalling achter de rug he. Maar daardoor weet ik ook dat ik het wel weer overleef ;)

Met mij alles redelijk, gister verjaardags feestje van mijn vader gehad dus redelijk stuk, maar dat zalwel goed komen!

Jooze

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Rustig hier... slapen jullie allemaal uit?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    goedemorgen ....

jeetje wat is er weer een hoop getikt ....

ik zal dinsdag eens even mijn angst mbt de bevallig in de groep gooien ...en ik hoop zo dat ze nu wel een inwendig onderzoek doet ....ik wil gaan aftellen ......blijf ook het gevoel houden dat mijn eehhmm uitgang open staat , vooral als ik naar de toilet ga of loop.....

@jootje : leuk kamertje zeg !

@wrapper : leuk he ? mijn schoonmoeder gaat er 1 proberen te naaien ....ben benieuwd ...

@verre ouders : heb geen klagen met mijn 200 km ....hihi de ene keer mis ik ze heel erg en de andere keer als kiespijn .......de ene keer zie ik ze ook 2 keer per maand en dan zo weer 2maanden niet ....

@schoonmaakkriebels : heb ze echt wel maar heb er geen kracht meer voor , dus delegeer ik me mannetje maar haha

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

Iedereen aan het genieten van zn warme nestje? Zit al tijdje wakker te zijn in mn badjasje op de bank.
    nu eens even bijlezen...

maar effe snel:

@ Kersje: wauw. Wat een super mooie wastafel hebben jullie! Zoiets zou ik ook wel willen (adres tip? we moeten nog een wastafel kopen, maar hebben helaas heel erg weinig ruimte... maar wie weet.... De rest van de badkamer is trouwens ook errug mooi!

Ohh mannetje is wakker! Ik ga nog even terug naar bed!

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen all,

Heb gisteravond een feestje gehad hier thuis, Pff wat was ik blij dat de helft nog besloot om te gaan stappen, was hier dus om 12 uur rustig.
    Was echt kapot.

Mn schoonmoeder kwam gistermiddag onverwachts langs, ze had 2 pakken luiers, een pak babyvoeding en moltan onderleggers voor ons gekocht, zomaar, vond het wel lief.

@ Jooze, ze komen en gaan, heb nu nog wel kramp in mn buik maar even geen voorweeen meer gelukkig.

@ Jootje, mooie kamer.

9. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Morning meiden!

Nou, ik heb al sinds 5 uur vanmorgen last van oefenweeën (althans, dat denk ik, ze komen best regelmatig eigenlijk, maar ik kan niet geloven dat dit echt is). Ondertussen al gedoucht, dat was wel lekker en nu maar gewoon uit bed gekropen, ik ga lekker ff wat rommelen, terwijl manlief de CV maakt :)

@janny: ik stond gisteren nog in een file bij die Truckstar beurs. De kazerne van mijn vriend ligt daarnaast en ik ging taart brengen...15 minuten staan wachten daar...niet lief voor een zwangere ;)

@g4b: die wasbak heeft mijn vriend zelf gemaakt, hihi. In de winkel kosten die dingen een vermogen (kheb er eentje voor 1700 euro gezien), maar hij is dus zelf aan de knutsel gegaan met een mal en betongieten.
    Mocht je geinteresseerd zijn, hierbij een link met foto's van het bakkie: http://www.mijnalbum.nl/Album=8LQT6DXA
    We hebben ook een album van de badkamer, laat maar weten of je die wilt zien.
    Hoe gaat het bij jullie verbouwingen?

@sybje: kan het niet zijn dat je het ingedaalde kindje heel goed voelt? Dat kan ook overkomen alsof het helemaal open staat daar beneden, omdat de zwaartekracht zijn werk doet zeg maar.

Goed, ik ga ff op de babykamer rommelen en de schilder achter zijn broek aan zitten dat ie het kamertje moet komen afmaken, deze week, want ik krijg echt de kriebels...

Doei!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : ja dat kan ook , maar heb ze ook nog niet gehoord in het zh dat het kindje ingedaald is ....niet dat ze dat altijd vrijwillig vermelden ...maar het klinkt idd wel logisch

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Kersje, ik heb er ook vrij veel last van en bij mij komen ze dan om de 15 a 20 minuten. Zolang ze niet om de 10 a 5 minuten komen is er nog niet veel aan de hand hoor.
    Lekker rustig aan doen vandaag

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames doen jullie rustig aan met de oefenweeen...

Over ouders gesproken, mijn ouders wonen heerlijk dicht bij maar mijn schoonouders wonen zo'n 1000km bij ons vandaan.

De meubeltjes in de babykamer staan, nog wat leuke accesoires kopen en dan kan ik aan het wassen van de kleertjes beginnen dan kunnen ze in de kast. Nog 1 week werken en dan verlof, vind het een raar idee dat ik dan 16 weken niet hoef te werken maar dat went vast.

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Kersje: Ja, die Truckstart beurs is altijd erg in trek. Je stond zeker midden tussen de vrachtwagens die zich gingen opstellen in en rond het terrein? Hihi, kan me voorstellen dat je op dat moment wel graag ergens anders stond.
    En het klinkt wel spannend, regelmatige oefenweeen. Doe inderdaad maar rustig aan!

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    @Wendy; au au je stuitje :S
    gaat het weer beter?

@Sybje; ik denk dat het heel normaal is hoor om tegen de bevalling op te zien, veel vrouwen hebben dat wel even hoor, het komt nu ook zo dichtbij! Spreek je angsten maar uit bij de gyn en je zult zien dat je tijdens de bevalling zo sterk bent als een leeuwin!

@Noatje; he bah een ontsteking in je mond, hoop dat de ab snel werkt!

@Jootje; mooi kamertje!

@Beatrice, hopen dat je ouders op tijd zijn voor de bevalling, jee weet maar nooit wanneer het gaat gebeuren. Lijkt me wel raar dat je ouders zo ver weg wonen.. Mijn ouders wonen hier om de hoek, schoonouders ook, vind het wel fijn en makkelijk met oppassen :D

@Janny; hier ook geen schoonmaakkriebels hoor! En je ouders gaan emigreren, jeetje, wel heftig hoor! wat een hoop familie in het buitenland bij de meiden hier!

Ik leef nog hoor :D
    De activiteiten waren leuk hoor, maar moesten 2x een heel eind lopen, dat ging echt niet, zo'n pijn met lopen in mijn buik en benen :s
    Maar goed, ik heb het overleefd, we zijn wezen bowlen en eten op dezelfde plek en daar na naar een karaokebar.
    Was wel gezellig hoor, maar zeeeeeer vermoeiend.
    We waren om 2 uur thuis :gaap:

We zouden vanmiddag visite krijgen maar die belden al af (komt goed uit), dus ik doe vandaag (en morgen, en overmorgen) lekker helemaal niks... Kijken of Barrie zijn afspraak nakomt.

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Kersje, als je twijvelt toch even vk bellen hoor, liever overdag als dat je snachts begint te twijvelen...
    @Sybje, wrapper is goed te maken hoor, als je schoonmoeder een beetje met een naaimachine overweg kan gaat het zeker lukken.
    @Ukkepuk, lekker dat je wat minder last hebt houden zo!

Jooze

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemiddag..
    hier een rot nacht achter de rug. had de hele tijd last van harde buiken. viel pas na 3en in slaap.
    vanmorgen alweer vroeg wakker :(
    heb als troost lekker croissantjes klaargemaakt in de oven met een vers glaasje sinaasappelsap :)

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight

Totaal:
    1 jongen, 0 meisjes

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst
    Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -:(:
    Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - :(:
    Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-#
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 47 november mama's!

Totaal:
    13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 :(: (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    7 oktober
    Tipp42hgg - 8.30 afspraak VK
    Schildje-afspraak vk 15:00 uur
    Jaki- afspraak gyn
    9 oktober
    Jootje- afspraak vk
    Chebu- afspraak gyn
    10 oktober
    lot23 met verlof
    13 oktober
    JannyJansen- 13.40 gyn + echo
    15 oktober
    Marielle- liggings-echo 18:00 uur
    16 oktober
    Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis!
    18 oktober
    JannyJansen met verlof
    Noatje met verlof
    20 oktober
    Baylee met verlof
    27 oktober
    Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

18. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou meiden, wat schrijven jullie hier snel zeg....ik dacht ik doe ook lekker mee hier, maar kan het niet bijhouden hoor.....dat trekt dit zwangere lijf niet meer hahahahaha

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jootje : he getsie dikke knuff hoor meis , doe maar lekker rustig aan vandaag !

@maxje : poe he klinkt idd wel als heftig , gelukkig was het gezellig ! nou hopen dat je man zich aan de afsprken houdt .....
    bedankt voor je peptalk .....gaat helemaal goed moet gewoon pijn is maar even .....en tegenwoordig overleven de meeste mensen wel een bevalling hihi ......

@all : ga zo maar eens beginnen met reorganisren in het huis .....zit me allemaal nog niet zoals ik het wil haha ....
    wil de kasten wat veranderen ....en wil nog op de babykamer rommelen ...kan er nog steeds geen foto's van maken gezien het zo'n zooi is ...
    en mijn schoonmoeder heeft gesneden uien op de babykamer gelegd zodat de verflucht er in trekt ...heel handig maar de babykamer meurt nu naar ui ....zeker weten dus dat ik alles opnieuw ga schoonmaken en wassen haha

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    haha, sybje, je hebt het er maar druk mee...
    hoezo nesteldrang!
    groot gelijk dat je alles weer wilt soppen hoor, had ik ook gedaan als het naar uien stonk!

Deel Deze Pagina