nee, zo bedoel ik t niet hoor! ik vind t okay, volgens mij: mammatje en noralien, als ik t zo uit mn hoofd doe,
zeker weten? want eigenlijk is het zo net alsof ze nooit zwanger zijn geweest.. en dat is ook zo hard..
Goedemorgen zwangere mutsen ik meld me even om te vertellen hoe het gaat met mij. Nou ik ben gisteren gestart met huilen en ik huil nog steeds. Vind het zo erg allemaal. Het bloeden is echter gisteren gestopt al na 2,5 uur en ik heb dus nergens geen last meer van. Ik voel me heel erg verward en mijn gevoel zegt dat het helemaal fout is. We hebben er goed over gepraat en ook heb ik een paar vriendinnen gebeld. Was erg fijn. Zo raar dat dit mega minimensje afgelopen weekend mijn leven een totaal andere wending gaf, hoe deze week echt geweldig is geweest, en ook hoe het binnen een seconde weer helemaal afgelopen is. Hoe dan ook, mijn man en ik hebben deze week als heel erg bijzonder ervaren. Het gevoel was geweldig. Wel zien we allebei op dit moment op tegen een eventuele nieuwe zwangerschap en ik tegen het telefoontje van de VK maandag. Ik ga haar nu maar niet bellen want daar schieten we toch niks mee op. Ik laat wel weer iets van me horen als jullie willen. Als jullie dat liever niet willen hoor ik dat ook graag. Geniet in elk geval van elk moment.
hallo lieverd, natuurlijk mag je je verhaal doen, niet zo raar doen hoor! maar als t al vlot gestopt is, kan je dan miss toch niet beter naar de vk? just in case? wil je zowiezo veel sterkte wensen, veel liefs,
hoi lieve Bramtim! ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. aan de ene kant wil ik je hoop geven (bloeden is gestopt, geen krampen oid), en aan de andere kant wil ik je ook geen VALSE hoop geven.. ik zou idd de vk bellen maandag, die kan denk ik wel vaststellen of je idd een mk hebt gehad.. fijn dat je goed met je hubs hebt kunnen praten en met je vriendinnen. het is allemaal niet niets. ik wil heeeel graag wat van je horen. positief of negatief. ik kijk uit naar je berichtjes en blijf stiekem toch duimen.....
Hoi Dames Ik ben er nu van overtuigd dat ik een miskraam heb gehad Even vies gisterenavond en vanmorgen een hoop slijm en stolsels en bloed Zal maandag de vk bellen. Ik wens jullie veel plezier in je zwangerschap geniet ervan Ik kom zo af en toe wel even spieken. Fio
neeeee Fio.. echt een miskraam dus.. meissie toch.. weet niet wat ik moet zeggen.. veel sterkte! dikke knuf.. en ik hoop je af en toe nog eens hier te zien als je daar zin in hebt..
Lief zijn jullie dankjewel. Saartje, je hebt ook een beetje gelijk, het was helder bloed dat bleef stromen, zo'n 2 tampons in 2,5 uur tijd dus voor mijn doen best heftig. ik heb 1 klein stolseltje ontdekt maar dat was geen vruchtje. Tijdens het vloeien had ik lichte krampjes echt 1/10 van de normale ongipijntjes. (die ik overigens de hele week al had). Wat wel echt anders is, is dat het voor mijn gevoel niet klopt. Dat is zo sterk dat gevoel dat kan ik niet beschrijven. |Ik kan de VK wel bellen maar die kunnen toch nog niets nu. We wachten gewoon af en hopen dat alles heeeel snel voorbij is.