Blub is een vriendin van Uk en ook een keer komen zwemmen en daar weet ik het dan weer van. Ze schrijft mee bij de oktobermamma's... Nog 3 uur! Ik tel helemaal niet af ofzo...
Anderhalve week geleden had ik een flinke ontsteking linksboven. Daar heb ik toen een 3voudige zenuwbehandeling voor gekregen. Rechtsboven had ik een stukje van mijn hoektand af. Die wilde hij ook gelijk even repareren. En daar heb ik nu dus al een hele week pijn. Net alsof de zenuw bloot ligt ofzo. Hij had het afgebroken stukje geboord en opnieuw gevuld, maar aangezien hij toen een hele volle agenda had, ben ik bang dat hij het afgeraffeld heeft en de zenuw niet goed heeft afgedekt. Denk ik...
jij aftellen beatrice? Nee toch? He bah janny... Zou wel erg slordig zijn als hij het afgeraffeld heeft. Wat ga je nu doen? Hem stalken tot ie het rechtzet? Sterkte meid!
Hihiih maakt niets uit hoor. Zij is mn nagelstyliste en vriendin. Ze is idd 1 keertje mee wezen zwemmen.
Auw Auw leef met je mee.... ben blij dat ik antibiotica heb gekregen zeg! ik heb trouwens mondwater van sensodyne gekocht, dit irriteerd minder met spoelen dan andere speolwaters... ik heb net ff hoofdje van de kleine beetje weggeduwd, hij lach weer tegen me ribben te duwen; dus toch nog steeds in stuit...
Ik ben ooit lid geweest van de ECI boekenclub en als ik dan niet op tijd bestelde kreeg ik een kawartaalselectie in mijn maag gesplitst... Vaak boeken waar ik niks aan vond en dus ook nooit gelezen heb... ik heb er nu 7 te koop gezet: - 'Iemand als jij' - Cathy Kelly - 'De kleur van de zee' - Anita Shreve - 'Spoedopname' - Marcia Rose - 'Dansen met ongenode gast' - Julia Wallis Martin - 'Dag van de bevrijding' - Andy McNab - 'Bibrau het Vikingkind' - Judith Lindbergh (deze heb ik kort geleden zelf gekocht en gelezen, maar ik vond hem tegenvallen en ga hem dus niet nog eens lezen)
@ beatrice Wel lekker dat je op je werk kan internetten zo gaat het wel snel voorbij 3uurtjes zijn ook zo voorbij en dan lekker gaan genieten ! @ ukke Ow volgens mij heb ik der nog nooit gezien ? Was zij er ook bij toen in het ziekenhuis die avend ? Was ze overtijd dat ze is ingeleid ? Was alles goed met je urine ukk ?
Ik spoel met Meridol. Is wel wat duurder dan andere mondwaters, maar irriteert niet, en is ontstekingsremmend. Ik merk dat, bij mij maar dat is natuurlijk bij iedereen anders..., wondjes in je mond er sneller mee dicht gaan...
Hi Dames goedenmiddag! @tandarts verhalen, jemig wel wat mensen last van hun tanden zeg! Hoort dat erbij ofo.. Of heeft het meer te maken met onze snoepneigingen Hoop in iedergeval dat het snel is opgelost! @wasmachine, ben alle namen even kwijt, maar iemand heeft een nieuwe wasmachine nodig las ik, wel lekker als die er snel is (anders bij een tweedehands winkel halen die kan je zo wie zo meteen meenemen) koop je later ene nieuwe maar dit is niet echt het moment nee! @vluchttas, goed die lijstjes langs te zien komen! Ga hem van de week ook maar eens pakken. Zal vriendlief blij mee zijn! Vorige keer had mijn vriendin op het laatst (waren niet van plan richting zkh te gaan) ook een voorraad vreten gepakt, bananen liga's etc. Wed door vriendlief wel gewaardeerd. Wat ik nu als extratje in de tas ga doen is een fles champagne, lijkt me zo leuk om op de baby te proosten! Weer wat anders als beschuit met muisjes! Hier alles redelijk, gister de namen eindelijk rond! Mocht ook wel zo langzamerhand.. Ik ga nog steeds voor de volle maan de 14e Slapen gaat zo wie zo niet lekker maar daar ben ik aan gewend. Ook weer goed voor als de baby er is en om de paar uur gevoed wil worden... Jooze
Jooze: goed om te horen dat wij niet de enige waren die zo laat pas met namen in de weer waren! Ook wij zijn gisteren tot mooie namen voor zowel jongen als meisje gekomen! Merk dat dat toch ook wel een beetje rust geeft... Stel dat het te vroeg geboren zou worden zou het toch niet leuk zijn als het een BZN-etje zou worden (in dit geval dus baby-zonder-naam...).
Goedemiddag iedereen! @Noatje: dat is raar om dat te voelen..terwijl de baby in een stuit ligt! Bij mij ligt ze ook volgens mij nog in een stuit..voel een hard bolletje bovenin, maar voor de rest is het stil..terwijl de oefenweeen bij iedereen in het rond vliegen! @Ukkepuk: heb je nog wel een beetje geslapen vannacht?! @Beatrice: trakteren! Ik kan mij voorstellen dat je de uren aan het aftellen bent Ik merk ook dat -wanneer ik van mijn ene zij naar mijn andere draai- dat steeds meer moeite kost en ik het gevoel heb dat ik mijn buik vast moet houden of ondersteunen omdat het zo zeer doet! Het zal de zwaartekracht wel zijn.. @Janny: zenuwpijn is echt heel vervelend, ik hoop dat het snel opgelost wordt, het lijkt alsof je weer druk opbouwt daaronder en dan kan het beter opengemaakt worden.. Vannacht voor het eerst alleen geslapen.. (tot donderdag) Toch wel raar zonder ventje in huis en een beetje wennen aangezien er nu geen auto op de oprit staat..heb de rolluiken maar goed dicht gedaan, terwijl ik 4 honden heb, haha! Wie was er door de week nog meer alleen? Mijn vriendin heeft zojuist de eerste laag voor de babykamer geschilderd (vindt ze het leukste wat er is!). Het was eerst bordeaux-rood en nu "donswit," dus een hele verandering! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat..
goede middag allemaal! Ik heb nog steeds heel veel pijn Volgens de dokter die ik net heb gesproken moet het vanzelf overgaan. Ik sta nu op de spoedlijst bij fysiotherapie en hoop vandaag nog terecht te kunnen!