November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zo even lekker geslapen... Nu weer even rustig aan wat opruimdingetjes doen...

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Das toevallig! Ik voel het precies zo en volgens de gyn ligt ons babytje ook zoals jij het beschrijft...

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Hoi hoi

Ik ben nog steeds op kantoor...Ik ga zo dan toch echt met verlof!

Mijn meisje ligt ook nog in een stuit, althans hoofdje in mijn rechterzij en dan horizontaal naar links. Ik ga als ze zo blijft liggen geen draaipoging doen en ook geen stuitbevalling. Ik ga dus gelijk voor een ks. Ik hoop niet dat het zover komt maar dit is het minst risicovol voor de baby. Daarnaast zijn de ervaringen in mijn directe omgeving erg slecht met een draaipoging dus wil ik er niet aan beginnen...

@Baylee makkelijk he dat ik kan internetten op mijn werk! Ik werk ook bij een mediabureau dus internet is mijn vak... Ik doe het trouwens alleen als ik weer in de wacht sta bij iemand. Dat duurt altijd zo lang! En ik type snel dus zo gedaan...

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Noatje
    Lig de baby van jou ook in stuit ?

Jep en nog steeds niet van plan te draaien ;)

@Corien, geen geschop hier in me ribben maar t hoofdje, schopjes hier zitten op navelniveau of in me liezen hihi

Zou alles goed zijn met kleinwonder heb er niet echt online gezien dit weekend!

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hi Ladies!

Ik heb even snel doorgelezen allemaal. Weer een hoop gebeurd!
    Ik heb een K*T weekend gehad, heel erg slecht geslapen en ik had gister zo'n pijn in mn schouders, echt niet normaal, de hele dag, raar he?
    Voelde me zo ontzettend slecht, en vandaag, alles over! Zo gek!

Ik denk dat ik hier de winaar ben met mijn ouders en schoonouders (yes, hihi) zo ver weg. Ik woon in Aruba en onze familie zit in Nederland. Ik vind het wel jammer dat ik mijn eigen ouders zo weinig zie maar mijn schoonouders.... die kan ik wel missen hoor!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee inderdaad, en San heb ik ook niet gezien...

Mijn kindje ligt keurig met het koppie omlaag, en het ruggetje naar voren... Ik voel dus in beide zijden schopjes... Erg lachwekkend af en toe... :)

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    je mag mijn schoonouders wel hebben hoor innie... Dan stuur ik ze gewoon even op :)

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Yes mn vriendin is bevallen van een dochter Brenda-Lisa
    Ze weegt 3580 gram en is om 13.00 uur geboren.

Ben helemaal happy the peppy :D

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Beatrice

Wanneer moet jij weer naar de verloskundige om te kijken of je baby goed ligt of niet ?
    Nou ik wordt er ook niet vrolijk van hoor als ik denk aan een draaipoging :(
    Misschien ook dan maar gelijk keizersnede ...

Ben dan wel benieuwd met de hoeveel weken ze dan een keizersnede zouden doen ...

Maar Bea dan wordt het wel 4-5 dagen in het ziekenhuis ... dan moeten we wel samen een ks kunnen plannen...

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gefeliciteerd!

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    baylee, vorige week lag mijn uk nog goed, maar nog helemaal vast. Nu voel ik ook af en toe dat hij een beetje dwars gaat liggen. Hoop dat hij wel steeds terug gaat met zijn koppie naar beneden!

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ukkepuk

Leuke naam heeft je vriendin haar kindje zeg !
    Zijn je voorweeen nu al gestopt ?

Hebben jullie dat ook dat het nu erg begint te kriebelen en afvragen hoe gaat je baby eruit zien ?
    Iedere keer als er nu iemand bevallen is wordt ik toch een beetje jaloers want ik wil zooo graag mijn baby in me armen !

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Maxje

Nou ter hoogte van mijn navel dachten we dus iedere keer dat het zijn kont was zo lag hij eerst de hele tijd...
    Toen kwamen we 2 weken geleden bij de vk en die zei neee hoor hier ligt duidelijk het hoofdje ...

Oe en wij denken dat het zijn billen waren en wij iedere keer met onze vingers daar een zacht duwtje geven ... wij zijn er zo van geschrokken hii want dadelijk heeft ie deuken in zijn gezichtje ... :(

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen ik voel dus echt zelf niet hoe hij draait of zou liggen ... of het nu handen of voeten zijn? Ik voel wel constant bewegingen maar kan het niet thuis brengen of hij dan draait ofzo

Ik vind het wel leuk dat jij dat kan voelen of hij dwars gaat liggen enzo...

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik begin inderdaad langzamerhand wel nieuwschierig te worden baylee...

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    @ Baylee, ik voel het vooral als de baby de hik heeft hoe hij ligt ;)
    Anders weet ik het ook niet hoor.

Ik ben ook heel erg nieuwsgierig nu, baby mag van mij vanaf 11 oktober komen!

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Innie, ok jij wint. Maar ik ben tweede moehahaha. Mijn ouders wonen in Nederland, ik in Duitsland en mijn schoonouders in Centraal Azie hihi.

Hier nog steeds porren in ribben en in mijn heup. Ik vraag me af wat ie nu zoal de hele dag doet....

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi dames,

@Stuitligging, balen van alle kids in stuitligging... Ik hoop dat ze zich nog omdraaien voor het zover is. Ik wil alleen een waarschuwing geven (om over na te denken). Denk niet alleen aan jezelf als het om een stuit bevalling gaat. De vk vraagt vaak of jij het ziet zitten omdat het meer pijn kan doen e.d. Maar soms wordt de baby vergeten. En ik heb begrepen dat het voor een baby ook niet altijd even goed is. Kinderen schijnen last van hun heupjes te kunnen krijgen na zo'n bevalling. Maar dat is iets om je druk over te maken als het echt zo ver is...

@Wachten op de baby, ja ik kan ook niet wachten, kom maar op, op de dag van 37 weken mag het wat mij betreft gebeuren! Ben benieuwd of die kleine ook zo snel in onze armen wil liggen...

Jooze

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Maar volgend jaar ben ik de winnaar als ze eenmaal in Canada wonen! Hihi...

19. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ Tipp haha, je bent ze redelijk zat zo te horen!

@ Chebu, owkeej delen we de eerste plek! Centraal Azie wauw, dat is ook een heel eind!

Ja wachten op de baby, volgens mij ben ik een van de laatste novembermama's dus moet nog het langst, of niet, weet je nooit natuurlijk. Graag zou ik ook dat de baby beetje lekker vroeg komt.
    Dat is net bijna gelukt, het is hier vreselijk weer, als je wel is een tropical thunderstorm heb meegemaakt weet je hoe het is. Heeeel hard, net sloeg er ergens bliksem in :confused: :confused: :confused: , ik dacht dat ik spontaan mn kindje kreeg. Zo geschrokken, nog steeds rare kriebels in mn buik! Wauw, niet normaal! :confused:

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    En ja, ik ben ook heeeeel erg benieuwd hoe ons beebje eruit ziet. Ik heb een heel sterk vermoeden dat hij veel op zijn vader lijkt (van de 3d echo's en puur op gevoel). De mijne moet nog wel even een maand op z'n minst blijven zitten hoor!

Deel Deze Pagina