Hoi even een vraagje. Ben nog opzoek naar een buikdrager. Maar weet niet welke fijn is. Wil er graag eentje die handig in gebruik is en waar de baby beide kanten kan opkijken. En natuurlijk moet de kleine er een tijdje in kunnen. Iemand goede tips? groetjes MarielleB
Wij gaan voor een drager waar de beentjes niet 'bungelen' maar waar kind in de spreidstand zit. De Manduca of de Ergo Carrier.
Hoe is het hier met de zwangere dames? Noah doet het allemaal nog steeds goed en mag zoals het nu lijkt aan het einde van de week, begin volgende week eens een flesje proberen omdat hij dan over de 34 weken is. Gisteren heeft hij van de zuster een medaille aan zijn couveuse gekregen met daarop 'hoera 3 pond!' Hij weegt nu 1540 gram en komt goed aan. Hij ligt nog altijd zonder low flow e verwacht dat hij dat ook niet meer nodig gaat hebben (als hij niet ziek wordt iig) Vandaag zou ik 33 wkn en 4 dgn zwanger zijn. Vanmiddag een gesprek met de kinderarts, maar verwacht niet dat daar veel nieuws verteld gaat worden.
Aaah spotlight wat een ontzettend goed nieuws! Het is echt een toppertje hoor die Noah van jullie! Gefeliciteerd
@ Spotlight: wat super nieuws, dikke knuf voor Noah. @ Tipp: rustig aan en doe vooral dingen waar je je goed bij voelt. @ Rest: sorry vergeten
goed nieuws spotlight! Wij hadden de Elite cruiser, maar aangezien ik hem de vorige keer aar een keer of 2 gebruikt heb (alleen met hond uitlaten) heb ik hem verkocht. Heb nu alleen de lodger shelter,
Hi, @Beatrice, genieten van je verlof hoor! @kleinwonder, welkom terug. @Buikdrager, ik kreeg van mijn osteopaat de tip een kind niet te vroeg in spreidstand te hebben omdat dat slecht is voor de heupen. Maar ik geloof dat iedereen een andere mening heeft. Ik ga voorlopig dus voor de shelter en als het kindje daar uitgroeid kijk ik verder (dat is met 5 maanden geloof ik). @al die klachten bij benen en bekken ed, hou het in de gaten he, niet te lang wachten het zou BI kunnen zjn. Rustig aan doen in iedergeval luisteren naar je lichaam. @spotlicht, goed nieuws! Raar hoor dat je nu nog geen 34 weken zwanger zou zijn, maar dat dei kleine nu al voor je ligt! Jooze
Voor de eerste weken willen wij een gewone draagdoek aanschaffen. Een Hoppediz denk ik. Het is hier as zondag een grote babybeurs dus wie weet hebben ze daar wat.
Ik heb alleen de shelter gekocht. Misschien dat ik in de zomer nog een andere drager koop maar de eerste maanden lijkt het me beter om lekker warm in de shelter te zitten...
@Wendy: jaa gaaf he uuhmm ik had 1 setje witte kleding en 1 setje zwarte kleding en ik had een knuffelbeertje van zijn slaapkamertje en wat mooie sieraden! @Whabbit: Mooie buik zeg! @Spotlight: Wat een vechter jullie Noah, superfijn!
hallo dames Ik heb vandaag ook weer gewerkt en ook weer heel wat meegemaakt vanmiddag. Was ik een vrouwtje der haar aan het knippen in een bejaarden tehuis zegt ze zo ik wordt niet lekker dus ik zet der op een andere stoel... valt ze 5 minuten later flauw op die stoel.... dus ik dacht ga het alarm zoeken maar goed na wat zoeken ligt ie in der slaapkamer dus ik bellen komt er nog niemand ik naar de gang gelopen hoor ik der vallen van die stoel af ...ga ik weer kijken een hele plas bloed naast der hoofd ik helemaal in paniek en shaken en beven en huilen ..... nou toen kwamen ze eindelijk van de zusterspost ..... vrouwtje had 2 maanden geleden ook al een hersenbloeding had en ze zusters dachten dus nu ook weer .... Ik was helemaal ovrstuur geschrokken en sta nog te beven .... Dus ik ga zo lekker effe bijkomen op de bank want tis net alsof ik helemaal van slag af ben .... nou tis weer een lang verhaal maar moest het effe kwijt
Baylee dat is wel super schrikken zeg jeetje.. maar een plas bloed naast dr hoofd? Zo hard gevallen of..? hmm
@JsztD ja zoo hard gevallen en ze nam bloedverdunners dus het bleef lopen ... In ieder geval niet zo fijn om te zien ...