jakkes Baylee wat akelig. jsztD Ik zal eens kijken voor mooie sieraden en witte kleding mmmm das lastigr zwart hem ik genoeg haha...
Jaaa dat was hier ook een probleem! Ik had nog ff snel bij hunkemoller een witte joggingbroek en wit hemdje gehaald
Hey Wendy, zwem jij nog steeds op donderdag in Best? (Daar was het toch?) Nu ik die mooie foto's van jsztD heb gezien wil ik ook! Zal het zometeen eens overleggen met mn vriend, lijkt me wel heel leuk! Kunnen die foto's ook met partner erbij?
Ja Ik zwem nog steeds maar o donderdag in Son. Echt leuk mar deze week kan ik niet ik hoop volgende week weer te kunnen pfff ben het binnen zitten nu al zat. Ja die foto's kunnen ook met partnet dat doen wij ook
ieks baylee, dat is schrikken ZO ik heb net weer bijna 3 uur geslapen... Heb ik het nodig ofzo?!?!?!?!?
@ All, heb vandaag geen fut om te reageren en te schrijven, ben zo moe, heb de hele middag in bed gelegen. @ Beatrice & Baylee, Ik ga vanavond niet zwemmen. Ben de hele dag al moe, heb ff echt geen fut en ze komen vanavond hier de verwarming en de ombouw plaatsen in de babykamer. Pff wordt al moe als ik eraan denk.
Uk ik ken het gevoel. Alles doet pijn...ik ga ook niet zwemmen. Volgende week maar weer. Baylee wat een enge dag joh! Ik kan me voorstellen dat je echt geschrokken bent! Ook zielig voor dat vrouwtje. Is alles goed gekomen met haar?
@ bea en ukk Ook ik ga vanavend niet zwemmen ! Sta nog te shaken... Nou dat vrouwtje heeft dus een hersenbloeding gehad ... maar wil dit noooit meer meemaken en zeker niet tijdens een zwangerschap Ik had er al altijd rekening mee gehouden dat dat ooit zou kunnen gebeuren ... maar waarom vandaag... waarom als ik zwanger ben ?
@Baylee, bah wat vervelend @Tipp, blijkbaar heb je ff slaap nodig! Als ik overdag ga slapen, dan slaap ik 's nachts niet. Ik ga eten koken. @Kleinwonder, mijn man was ook mee. @Wendy, ik ben gewoon in mijn onderbroek en een witte bloes gegaan. Manlief in een wit overhemd en in zijn spijkerbroek.
hallo iedereen, lekker gaat weer veel pagina voorbij h aha ik heb wel beetje gelezen maar ik zal vanavond goed lezen en antwoorden geven okee. ik zal ff over vandaag.. Vanmorgen was ctg. maar die was helemaal goed gegaan. en daarna echo was wel redelijk goed gegaan maar behalve moederkoek is niet helemaal goed bloed gestroomd pff.. gyncholoog twijfelt nog ook die. maar ik heb gezegd als jullie twijfelen dan kunnen jullie toch baby van mijn buik h alen dan is nog veiliger als het mogelijk is. maar zij willen nog ff niet dat moet nog even in mijn buik blijven dus ik moet weer vanaf morgen tot volgende week dinsdag elke dag ctg liggen. ik word gek! ik dacht dat lekker laaste keer vandaag maar helaas moet ik elke dag naar het ziekenhuis voor ctg. dat kan niets anders en volgende week maandag heb ik weer echo en dan weet ik het meer of alles goed met moederkoek en navelstreng. dus .maar gelukkig is wel helemaal goed met baby en hart is ook helemaal goed. maar alleen moederkoek en navelstreng twijfelt ze dat niet goed is omdat niet genoeg bloed stromen dus. ik moet zoveel rustig aan doen. dat doe ik ook maar verder afwachten en komt wel goed dus. zeggen ze. ik hoef niet zich over zorgen maken. ik kom vanavond wel weer om alle pagina lezen hihi.. ik ga lekker pizza eten nu
Jaki vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt. Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Het is natuurlijk wel goed dat ze alles zo goed in de gaten houden... En volgende week ben je al weer 37 weken en nemen ze waarschijnlijk makkelijker de beslissing om de kleine te halen. Veel succes!
baylee, jakkie zeg, kan me voorstellen dat je enorm schrok! Jaki, wat spannend zeg! Hoop dat ze het goe din de gaten houden, als jou gevoel zegt dat er iets niet goed is, gelijk aan de bel trekken he!
@jaki : jeetje zeg , doe maar rustig aan , zorg goed voor je kleintje en net wat maxje zegt gelijk doorgeven als er iets is ....... @baylee : jeetje dat is schrikken zeg ! kom maaar effe lekker bij ! @all : ga naar bed , wordt grieperig of zo snap het niet echt want heb ook behoorlijke kramp in de buik ....nou ja zal wel oefenen zijn
loop ook nog steeds rond, momenteel mrogen 33 weken ver...heb al wel wat krampjes en zeurtjes gehad, vergelijkbaar met de bevalling van onze eerste, maar gelukkig zette het niet door....fjoe....bij elk zeurtje in mijn buik denk ik weer....nee he..het zal toch niet weer? En als ik dan Spotlight zo lees met Noah 28 weken geboren.....nee hoor....niet nog een keertje zo vroeg.... Gelukkig gaat het met Noah wel heel goed zo te lezen! Ik heb nu alweer 1 week zwangerschapsverlof...wel lekker, maar soms verveel ik me wel erg hoor, ondanks dat ik al een skeetje rond heb lopen.....hij slaapt onder de middag nog wel veel, dus doe ik ook af en toe een tuk mee...net wat jullie zeggen, tis soms echt nodig..maaaaaaaaaaarrrrrrrrr. vaak slaap ik dan s'nachts wel beroerd....dus ga er maar niet te veel aan wennen. Merk wel dat het nu zwaarder wordt, het kleine stukje van hier naar de supermarkt krijg ik al harde buiken en zeur buik van.....fietsen gaat me overigens nog wel beter af! Weet niet hoe jullie dat hebben? Als kindje volgende week met 34 weken niet gedraaid is van stuit naar goed, dan ga ik over naar de gyn....vk zegt dat de kans erg klein tot nihil is dat dit nog gebeurd...dus denk dat het toch een ziekenhuis bevalling zal worden. we zullen zien.... wachtten maar af, meer kun je niet doen... Voor sommigen hier wordt het nu al erg spannend, zag er al een paar van 36 weken ver! groetjes