Hi, @Baylee, wat een verhaal, rustige avond gewenst! @Tipp, 3 uur slaap zo kom je de dag wel door @Jaki, knuffel doe rustig aan! Jooze
Goedenavond allemaal! Heb alles even vluchtig doorgelezen, maar te weinig tijd om even op iedereen te reageren. De wekker ging vanmorgen om 4.45 om rond 5.45 af te reizen richting Groningen. Mijn schoonvader werd om 7.00 uur klaar gemaakt voor de ok. De operatie heeft 8 uur geduurd en om 18.00 uur vanavond mochten we even bij hem op de IC. De operatie is op zich goed verlopen, maar nu moeten we 3 weken wachten op de uitslag. Wat er aan de hand is? Hij heeft voor de 2e keer kanker. Deze keer zit het in zijn lever. Ze hebben hier een heel stuk van af moeten snijden. Als er uitzaaiingen zijn, is het foute boel. De eerste keer had hij darmkanker, dat is nu zo'n 3 a 4 jaar geleden. Nu is het dus opnieuw geconstateerd, maar dan op een veel moeilijker plek. We duimen dat alles goed mag gaan. Al met al de hele dag in het zh gezeten. Over een uurtje moet ik Eric even weer ophalen, want die zit nu nog bij mijn schoonfamilie. En nog even goed nieuws: Wij kregen vandaag te horen (en we weten het als enige!) dat mijn schoonzus ook zwanger is voor de 1e keer! Het is nog heel pril, nog maar 3 weken ofzo, want afgelopen zaterdag had ze ongesteld moeten worden. Gisteren hebben ze getest en was het positief. Maar ik kon gewoon aan hun merken dat er wat aan de hand was, ik voelde het gewoon. En toen ik het raadde, konden ze het nog heel even voor zich houden, maar dat duurde niet lang. Haha. Vind het zo leuk voor ze! Liep gewoon helemaal te stralen in hun plaats... hihi. Nou, ik weet niet wanneer ik weer online kan komen, maar dat zal deze week wel niet veel zijn, aangezien we (buiten het werk om) veel in het zh zijn. Meiden, allemaal rustig aan en geen gekke dingen doen he? Doei doei!
Janny, Allereerst gefeliciteerd met je schoonzus! En voor je schoonvader ik duim met jullie mee dat alles goed is! Zal ff een zware periode worden zeg. Jooze
@ Janny: gefeliciteerd met je schoonzus en zwager. En natuurlijk heel veel sterkte met je schoonvader. @ Jaki: sterkte!
@ Jaki: Tjeemig dat klinkt niet leuk! Steeds weer aan de ctg. Maar wel goed hoor dat ze jullie in de gaten houden. Hoop dat alles goed is en de baby nog even lekker kan genieten in je buik (en jij kunt genieten van de baby in je buik!) @ Janny: heel veel sterkte voor je schoonvader! En natuurlijk met elkaar in je schoonfamilie in deze heftige tijd! En gefeliciteerd met je schoonzus! Hopelijk kan je schoonvader nog heel wat jaren genieten van al die kleinkinderen op komst! @ Danili: ligt je kindje dan al heel lang in dezelfde houding dat ze dat zeggen? Hier draait alles nog rond namelijk. Voel vaak voetjes maar ook regelmatig een koppie boven. Ben wel benieuwd wat de VK morgen te melden heeft hierover. Ze hebben tot nu toe steeds gezegd: alle tijd en ruimte om nog te draaien. @ all: hoop dat alles goed blijft gaan met iedereen! Liefs g4b
Goedemorgen! Liggen jullie er zo vroeg in dat ik de laatste was... Lekker hoor. Nou ik moest plassen en toen ging het hoofd weer aan (nogal druk op werk en natuurlijk nog 1001 dingen voor de baby...) Bedacht me gister avond dat het misschien handig zou zijn om uit te zoeken hoe het zit met geboortekaartjes... Wil eigen ontwerp gebruiken, bestellen via internet die dan ook nog verzenden enzo voor me. Had gehoord van geboortepost. Iemand nog een tip? Wil ook een aantal kaarten thuis ontvangen om hier in de buurt door de bus te duwen met een aparte uitnodiging voor een buurtborrel zo vlak voor kerst. Voor alle kennissen doe ik het per mail en die nodig ik uit in januari voor een nieuwjaars/nieuwleven borrel! We hebben het nu zo druk met ons eigen bedrijf dat ik liever tijd heb om te verdelen tussen onze kleine en ons werk dan dat ik eindeloos visite moet ontvangen. (behalve familie en hele goede vriendinnen dan natuurlijk). Nou, dat waren mijn nachtelijke overwegingen... Goedemorgen slaapkoppies! Allemaal een heel goede en fijne dag gewenst!
Geboortepost schijnt tegen te vallen, maa goed dat lees ik hier ook zo maar hoor.... ik ga zelf naar de drukker hier...scheelt niet veel met internet maar heb meer in te brengen.. Ik ga vandaag weer een ochtendje werken.... tot vanmiddag!
Goedemorgen! Dat is te zeggen: ik ben er nog niet helemaal bij hoor, heb echt een redelijk beroerde nacht achter de rug. Bleef maar draaien en niet in slaap vallen (en als ik dan in slaap viel weer heel snel wakker worden...). Maargoed, vanmiddag lukt het vast beter! Zometeen voor controle naar de VK, verwacht eigenlijk niets spannends. Behalve dan dat we een afspraak gaan maken om de bevalling door te spreken waarbij mij Lief natuurlijk ook aanwezig moet zijn. En tsja, als je je daarmee bezig gaat houden komt het toch allemaal wel heel erg dichtbij! Heb er veel zin in moet ik zeggen. Loop nu geregeld het (nog niet klaar zijnde...) babykamertje in en kan me dan nauwelijks voorstellen dat daar binnenkort een klein roze frummeltje in dat bedje ligt te slapen!
Goedemorgen allemaal Janny: Heel veel sterkte met je schoonvader, hopen dat hij snel weer opknapt. Ik duim voor jullie dat alles goed is en er geen uitzaaiingen zijn. Over geboortepost lees ik inderdaad ook veel negatieve berichten.. Ik moest gisteravond naar de verloskundige. Wederom weer even mijn suiker gecheckt (die was de vorige keer 7.7) en dat was nu netjes 4.3 Ze voelde aan mijn buik en zei meteen "Zo, deze jongen groeit als kool". Meneer ligt netjes met zn hoofdje beneden maar kan volgens de VK nog best draaien. Dus we mochten er nog niet van uit gaan dat hij zo blijft liggen. Toen kwam het er voorzichtig uit: "Meid, ik denk niet dat het een 6 pondertje wordt.." In eerste instantie dacht ik "Is ie zo klein!?" Haha. Nee er zit een grote jongen in mijn buik (denkt ze..) en daarom krijg ik over 2 weken een groeiecho. Ik realiseerde mij ineens dat mijn zus 2 jongens van 9/10 pond heeft en mijn moeder heeft laatst nog verteld dat ik de kleinste was met mijn 7 pond. (Mijn broer en zus waren beide 8 pond) Dus volgens de verloskundige mag ik gaan denken aan +/- een 8 pondertje. Als ook uit de echo komt dat hij groot is dan moeten we aan andere dingen gaan denken namelijk een ziekenhuis bevalling ("We laten je niet van de eerste thuis bevallen als hij 8+ pond is) en eerder ingeleid worden. Nou, daar heb ik dus afgelopen nacht meteen over gedroomd.. hij was GIGANTISCH! 8)
goedemorgen, Janny wat leuk dat je schoonzus ook zwanger ja inderdaad dat nogal nog pril ik hoop dat zo blijft. en ook sterkte van je schoonvader. dank je wel iedereen. ik blijf postief. heb wel niet zo goed geslapen. veel gedraaid.hoort bij he. gisteravond lag ik zo snel slaap gevallen op de bank hihi. maar later heeft mijn ventje mij wakker gemaakt en ben gelijk naar bed gegaan dus wabbit, doe maar rustig aan he.. succes bij vk.
Goedenmorgen, @Whabbit, doe rustig aan! @kleinwonder, 8 ponder ben benieuwd naar je groeiecho. @geboortepost, wij waren het ook van plan, maar denk ook om even langs de drukker te gaan... Zo maar eens overleggen, vriendin van mij was overigens wel tevreden over geboortepost. Hier alles redelijk, ook ik ga zo naar vk. Kijken of de baby al goed ligt (tot nog toe draaide hij/ zei wat rond). Daarnaast nog doorspreken voor de gyn voor als ik ingeleid zou willen worden. We hebben nu besloten dat we niet met 38 weken gaan inleiden. Maar misschien wel met 40 (als ie er dan niet is). Ligt eraan hoe ik me voel. Voor de rest een regeldagie, man lief is thuis dus ff wat puntjes op de i zetten zeg maar. Jooze
Janny heel veel sterkte met je schoonvader en hopelijk is de uitslag goed. Gefeliciteerd met je schoonzus, dubbel allemaal he.... Kleinwonder dat was een vervelende droom wel fijn dat ze de kleine nu goed in de gaten houden, en anders voorbereidingen nemen succes.
goeiemorgen meiden... Lekker doorgeslapen vannacht... @babykamertje: ik loop er ook regelmatig even binnen... Gewoon voor het gevoel... Vanmorgen is mijn man nog lekker thuis van alles voor me aan het doen... hij pikt het wel goed op dat ik niks mag op het moment. Hij doet echt superveel. En ook mijn moeder komt elke dag even helpen...
Goedemorgen, Ik heb vannacht heeeeerlijk geslapen. Hoop dat ik nou ook minder moe ben dan gister. Ik ga vandaag even langs de Babystore, moet nog wat laatste dingetjes hebben. \/ Yes vandaag al weer 36 weken \/
Goeiemorgen! @Janny, sterkte met schoonpa. Gefeliciteerd met schoonzus! @Kleinwonder, 8 pond is eh hoeveel gram? Sorry het is nog vroeg. Ah ok, 4 kilo. @Ukkepuk, gefeliciteerd met de 36 weken. Shopse! @Tipp, fijn dat iedereen zo komt helpen! @vk afspraken: veel succes! Hier alles prima! Ik ga vandaag naar de stad om de laatste dingen voor de vluchttas te kopen. Dan kan ik die maandag klaar zetten.
@geboortepost; wij hebben van mijn dochter het kaartje daar laten maken, en waren erg tevreden! @Janny, wat een spannende tijd zeg voor jullie! Hoop dat je schoonvader goed nieuws krijgt! Ik heb helaas veel te maken gehad met de k ziekte in mijn familie, mijn vader is al 3 broers en 2 zussen er aan verloren en mijn moeder is al 7 maanden herstellende van een reeks bestralingen aan een tumor achter haar oog. @kleinwonder, met gewicht schatten bij de vk, ze zitten er vaak nog wel naast hoor. Mijn dochter was ook elke week groter, dan 7 pond, 8 pond, toen dacht ik ook van help maar het viel uiteindelijk wel mee, ze was krap 8 pond. Ik ga maar eens snel douchen, moet zo naar de vk, mag ik wel opschieten...
Klopt, ik zie het ook allemaal wel. Echter is het wel zo dat mijn zus 2 zoons van 9 en 10 pond had en een dochter van 8 pond. Ook waren mijn broer en zus en ik allemaal +/- 8 pond. Dus het zou wel in de lijn van de familie zitten hihi..