Hi Beatrice, Bij de eerstse had ik geen andere kleding als overdag (ze slapen immers de hele dag, dus waarom snachts andere kleding. Later ben ik overgegaan op van die slaapzakken ik zag dat je ze al in de kleinste maten hebt dus die wil ik gaan kopen. Je hebt ze met en zzonder mouwen. En Tycho draagt ze nu nog steeds. Het voordeel is dat als hij dat ding aankrijgt hij weet dat hij moet slapen. Waar dan ook, en ook bij het kamperen enzo zijn ze handig, je hoeft eigenlijk geen deken te gebruiken en hij kan met dat ding zijn bedje niet uitklimmen (hij is 2 1/2) Jooze
@Beatrice, in maat 50/56 heb ik geen pyjama, dan gaat ie in een schoon pakje. In maat 62 heb ik alleen pyjamaatjes van Feetje. En ik heb ook nog een slaapzak.
@ bea Ooo heerlijk zo'n lekker lui zijn dag ! Nou ik hoop voor jou dat ze nog draait hoor ! En jij moet nog wachten tot volgende week vrijdag ... nog wel lang... Hebben ze jou wel uitleg gegeven of heb jij aangegeven dat je dan gelijk voor een keizersnede kies ? Kben benieuwd !
Ja, ook wij laten de kleine gewoon in zijn 'overdag' pakjes slapen.. Dat zijn ja zo goed als pyama's! Ik had trouwens wel 3 slaapzakken gekocht (mijn zus zweert bij deze dingen, vind ze ideaal) maar nu hoorde ik weer van mijn nicht dat haar VK had gezegd dat het absoluut NOTDONE is je kindje de eerste weken in een slaapzakje te leggen?!
@ bea Ik heb een pyama gekocht in maatje 50/56 na lang zoeken uiteindelijk een keer gevonden in het kruidvat van Bambino is dat merk geloof ik ! En lekker een slaapzak heb ik liggen en rompertjes met lange mouwen ! Zo moeten we de winter doorkomen...
Volgens onze kraamzorg mag je geen slaapzakje gebruiken in de eerste weken. Daar kunnen ze in zakken ofzo. Ik moest een dekentje hebben. Lekker vaag allemaal! Ik dacht ik koop gewoon 2 of 3 pyjama's maar misschien is dat wel overbodig... Toch nog maar even over nadenken. Baylee ze hebben nog niets gezegd eigenlijk omdat ze nog zelf kan draaien. Daar gaan ze over het algemeen vanuit. Ze heeft toch nu toe altijd goed gelegen...
@ bea Verloskundige Lucina we hebben veel gemeen he ! samen uitgerekend, samen zwemmen, samen in het ziekenhuis bevallen, samen baby nu in stuit en dadelijk nog samen een kiezersnede ....
We hebben inderdaad wel veel gemeen! Als we allebei een ks krijgen liggen we zeker bij elkaar haha. Maar ik ga er echt nog steeds vanuit dat het goed komt. Ze is volgens mij nog steeds aan het draaien met haar rug dus kan ze dan ook wel draaien met haar hoofd. Hebben jullie trouwens ook dat je het gevoel hebt dat de baby naar 1 kant gaat als je op je zij slaapt en als je je dan omdraaid dat ze dan mee gaat naar de andere kant? Ik vind dit zo'n vaag gevoel...
het ligt eigenlijk al vaanf de 20 weken hetzelfde,voetjes naast het hoofdje...op de groei echo van laatst met 30 weken zat hij.zij zelfs constant op de tenen te sabbelen, die vermaak zich wel daarbinnen Maar qua houding niet echt handig.,..het moet er ook uit he... omdat ik een dubbele baarmoeder heb, is mijn baarmoeder ruimte niet groter meer, en zal dit kindje volgens de vk niet meer in staat zijn om te kunnen draaien...het zit nu eigenlijk zo'n beetje vast zeg maar...arm kindje....volgens mij komt die er straks uit met een teentje in de mond en hoef ik geen speentjes in huis te halen, want die heeft zijn eigen speen al.... nou we zien wel....
Over slaapzakjes: Ik heb er toch wel één gekocht, je mag zoveel niet tegenwoordig, maar denk dat je een tussenweg moet zoeken tussen niet mogen en je eigen kindje.... @Baylee echt vervelend zeg! ging je nog een draaipoging te proberen? _______ Ik heb gister met mijn man een fotosessie gedaan, ik vroeg me af wat jullie van het resultaat (zie foto in het album) vonden... Dit was de eerste keer dat mijn man een fotoshoot deed met een zwangere, dus vandaar benieuwd naar de reacties
Bij deze kan ik de maxicosi nog steeds wiebelen, heb het allemaal gelijk even uitgeprobeerd. @ Beatrice, heb een roze met creme en hartjes erop, Helemaal leuk. @ Baylee, ik loop bij dezelfde verloskundige praktijk als jij. en heb een x-adventure kinderwagen, heb hem overgenomenn van mn zus. Toen hadden ze de wagens nog niet zo uitgerust dat er standaaard een maxicosi opkon. Maar op deze manier gaat het ook.
@Noa, goed gelukt hoor! Mooi! @Danili, ik beval in een hemd van het ziekenhuis dat ze dan ook in noodgevallen kunnen openknippen etc. Daarna fris ik me op en doe ik mijn eigen pyjama aan.