De slaapzakjes, Waar je op moet letten is dat het hoofd van de baby niet door het gat kan (dan zou het in de slaapzak vast kunnen komen te zitten), omdat de baby's in de eerste weken zoveel groeien zijn er eigenlijk weinig slaapzakjes in de goede maat verkrijgbaar. dat is de reden dat ze het de eerste weken afraden! Jooze
Over dat bevallen, ik had het bij de eerste helemaal uitegdacht, speciaal shirt gekocht enzo, maare daar is niks van gekomen. Lag daar gewoon in het shirt wat ik snel aan had getrokken en mijn vriend kon vinden. dus mij maakt het niet uit, sharmant zal het er niet uitzien, als ik maar lekkere kleren heb voor na de bevalling (oa lekkere boxers want die netbroekjes in het zh zijn vreselijk)! Jooze
@Uk die Wrapper heb ik ook gekozen! Ik vind die ook echt super leuk. Ik ga denk ik bevallen in een oud overhemd van mijn man of in ieder geval een pyjama met knoopjes aan de voorkant. Dat schijnt het makkelijkste te zijn om daarna de kleine op je blote borst te leggen...
Voor de dagen daarna in het ziekenhuis heb ik allemaal relaxte kleren mee idd. En een nieuw stel grote onderbroeken want die wegwerpdingen van het ziekenhuis zijn misschien wel handig maar niet comfortabel..
Middag! @ Danili: zo, dat klinkt wel heftig! Maar je bent er wel relaxt onder geloof ik! Super goed! Moest wel lachen om je teensabbel verhaaltjes! @ Stuitertjes: pfff. hoop dat die kleine eigenwijsjes nog snel gaan draaien! Hier ook nog veel gedraai en gewoel, maar vanmiddag bij VK lag het goed... ik geloof nog niet dat dat definitief is! @ geboortepost: thanx voor de ervaringen. Kan idd gewoon een proefdruk vragen en dan alsnog beslissen om het niet te doen! (ontwerp is van mezelf dus weet precies wanneer het goed is qua kleur enzo). @ Chebu: ik wl een minimonkey draagdoek kopen. Heel relaxte dingen! Kost maar 25 ofzo en ze kunnen er heel lang in. Is een soort hangmatje. @ slaapzakjes etc.: heb een kleine slaapzakje 50/56, zonder mouwtjes overigens, gekregen van mn schoonmoeder (van de Hema) en die lijkt me ook fijn voor overdag hoor als de kleine wakker is en je moet voeden. Lekker warm! Heb eindelijk mn Babybademmer van de Hema op de kop getikt. Die was steeds uitverkocht! Nou, ga als haasje-repje naar de Yoga! Morgen wordt laminaat in kinderkamer gelegd dus IKKE BLIJ Liefs @ all!
Dames... ik heb ook weer nieuwe fotootjes Beetje bij beetje stromen ze binnen hihi ben er wel echt blij mee!
WTF? Mijn moeder belt net op dat ik volgens de belastingdienst 'in gebreke' ben gebleven en dat ik geen aangifte heb gedaan? Ik woon al sinds 2006 officieel niet meer in NL. TSSSSSKKK Nou ja!
Chebu als je niet meer in NL woont kan je toch nog steeds belastinggerechtig zijn? Althans dat dacht ik...
@Beatrice, ik moest een M-biljet invullen wat ik netjes heb gedaan. Wedden dat ze het gewoon KWIJT zijn geraakt! GRRRRRRRRRRRRRRRR Nu willen ze weer bewijs dat ik vanaf 2005 in Duitsland belasting heb betaald. Ik word er niet goed van
he wat shit chebu echt iets waar je nu even geen zin in hebt met een kleintje op komst. Kan me voorstellen dat je baalt
ik ben weer wakker... (nou ja sinds 3 uur al, maar de stop waar de computer op zat lag eruit, dus ik moest wachten tot thomas thuis was... ) Ik heb even niks bijgelezen hoor
En ze willen het ook nog eens voor 7 november hebben Dat is echt het toppunt! En anders willen ze zomaar ff 1000 euro hebben! TSSSSSSSSSSSK