@ukkepuk ow die heeft me schoonzus ook maar dat onderstel is zoo lomp en groot dat hij dus niet in me auto past dus heb hem nie overgenomen van der Nu heb ik een Quinny Buzz Ow die heb jij dus ook die verloskundige ik had Marlies vandaag zij is echt super aardig !
oh ja, janny... dank je voor die stamppot ijsbergsla-tip. Ik heb het net gegeten. Inderdaad erg lekker en makkelijk
@ chebu Haha ik moest dit jaar me belastingsaangifte opnieuw doen van 2003 ! Heb 6 keer moeten bellen want ik kreeg iedere keer verkeerde formulieren omdat ik toen in NL werkte maar in Belgie woonde ! Lang leve de europese Unie Nu zit ik ook alweer veels te lang te wachten op me belastings teruggave van 2007 ! Ach je went eraan !
@Tipp kan je geen stop vervangen? Een beetje vrouw weet dat toch! (ik heb geen idee waar die dingen zelfs zitten hihi) @Chebu Jij zit de rest van je verlof in de wacht...echt een drama de belastingdienst.
Das nou ook weer toevallig, dit vond ik wel de leukste (voor een meisje) die ze hadden. Ik beval in een oud s-thirt die daarna gelijk de vuilnisbak inkan, hoef ik hem ook niet meer te wassen. En daarna gewoon een lekker schoon truitje of sweater met een trainingsbroek. @ Baylee, hij past ook nog maar net in mn kofferbak, dan zit tie echt propvol. Vandaar ook die adapter, dan hoef ik niet elke keer de bak van de wagen mee te nemen. hihih Marlies is zondagmiddag bij mij geweest toen ik met weeen op de bank zat, zij is inderdaad heel aardig.
Nou hehe, eindelijk te pakken gekregen. Het gaat dus om een M-biljet, een belastingaangifte over het jaar 2007. Ik kan gelijk overal 0 en nee invullen want ik heb nooit in Nederland gewerkt, heb geen ziektekostenverzekering en wat ik niet betaald heb, dat hoef ik ook niet terugtebetalen toch? Het bedrag zal wel op 0 uitkomen dan. Bij de Duitse belastingdienst kregen we dit jaar een bedrag met drie nullen terug. Ze zijn hier veel aardiger.
@ ukkepuk Ow zij was ook zaterdagochtend nog bij Bianca wezen kijken toen haar kleine net geboren was! Ik hoop dat ik haar heb bij me bevalling !
hihihihi ik weet wel waar ze zitten, maar ze hoeven hier niet vervangen... Het is een kast zonder stoppen, met alleen maar van die schakelaartjes die je om moet zetten. Een automaat volgens mijn man Maar goed, de meterkast zit verstopt achter een heleboel zware spullen... En die kan ik niet zelf weghalen om de schakelaar om te zetten...
Ik niet hihi. Dat valt onder het kopje 'nutteloze informatie' in mijn brein. Ik heb 'm op een briefje in m'n portemonnee. Samen met mijn Duitse nummer.
daarom zei ik ook helaas. Het is nutteloze info, maar toch onthou ik het Net als bergen telefoonnummers, geboortedata, adressen, postcodes etc...
nou ja, moet ik in mijn allerlaatste weken dat ik nog geen kind heb een belastingaangifte gaan invullen. Leuker kunnen ze het niet maken grrrr @tipp, nutteloos inderdaad! Breinvervuilers noem ik dat altijd Ik ga tv kijken tot morgen!
Hi, @belastingdienst, leuker kunnen ze het niet maken wel makkelijker DOE DAT AN OOK. Wordt er som zo moe van. @bevalkleding, blousjes zijn wel lekker met bv borstvoeding, maar met de laatste perswee je blouse open knopen om er een baby op te leggen gaat denk ik niet gebeuren hoor Ik ga zo lekker in bad en daarna slapen, ben kapot. Jooze
Hey ladies, Ik ben even (erg veel) afwezig, m'n laptop is namelijk overleden, die wil niet meer opladen. En 't is de laatste paar dagen echt niet goed met m'n rug, dus ik zit niet veel te forummen... achter m'n gewone pjoet zitten doet hartstikke zeer Maarre... i'll be back! En nieuwtjes hoor ik vast wel via Tipp liefs Sandra