November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Schildje, schrikken zeg, en inderdaad rustig aan doen dan maar! Hopen dat het niet meer terug komt!

Jooze

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Schildje: meis, dat is even schrikken! Gelukkig hebben ze je goed nagekeken en is er niets gevonden. De kleine heeft vast aan een adertje gepeutert ofzo ;)
    Lekker rustig aan doen inderdaad en fijn dat je vriend daar goed op toeziet (nu nog even zo'n bijschuif tafeltje voor boven je bed laten halen en dan kun je gewoon blijven forummen ;))

@ chebu; Goed nieuws! Fijn dat kleine ingedaald is! Zenuwen gelukkig voor neits :D

@ alle andere: veel liefs en sterkte!

Hier ligt er laminaat in de kinderkamer :D dus dit weekend lekker muren sauzen, houtwerk schuren en schilderen en de woonkamer weer inrichten en ontdoen van millimeters bouwstof!
    Volgend weekend komt wiegje dus dan ben ik precies op tijd met alles in huis...... hebben (op 36 weken...) zoef....

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    @ Schildje, jee dat is schrikken zeg! Gelukkig konden ze niks vinden!

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Schildje dat is zeker schrikken! Toevallig had iemand van mijn cursus dit ook van de week gehad. Toen dachten ze ook aan een gesprongen ader. Gelukkig is het allemaal meegevallen!

Baylee: ik heb juist gehoord dat die gyn een beetje een slager kan zijn... Ik heb liever een jongere gyn die ook een beetje van deze tijd is. Maar de assistent weet vast wel welke je het beste kan hebben als je al bepaalde beslissingen hebt genomen.

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @beatrice

Ow lekker een slager ...mmmm die moet ik niet hebben ... :evil:
    ja ik zal het wel navragen ook aan de verloskundige
    we zien het wel

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Schildje: jeetje wat een schrik, sterkte!

net terug van controle, alles is goed. Wel weer beetje eiwit in de urine en bij eerste controle met automatische meter was ook mijn bloeddruk veel te hoog. Gevraagd of ze handmatig zou willen meten, toen was het gelukkig helemaal goed. Op de een of andere manier werkt zo'n automatisch ding bij mij voor geen meter.

Beetje eiwit hoefde ik mij geen zorgen om maken. Ze ligt ingedaald dus wanneer mijn vruchtwater breekt hoef ik niet meer te gaan liggen.

Ze verwachte de bevalling in elk geval nog niet op korte termijn aangezien mijn buik nog volledig losjes aanvoelt. Volgende week weer voor controle.

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi allemaal!

Hehe, daar ben ik weer! Ben het niet gewend om zo weinig op het forum te zijn! Maar wat lief dat jullie allemaal zoveel sterkte wensen voor mijn schoonvader en schoonfamilie. Ik zal het zeker doorgeven!
    Gisteren ging het al weer ietsie beter met hem, maar we weten pas meer over 3 weken. Het blijft dus spannend.

Verder weinig bijzonderheden wat betreft mijn zwangerschap. Ik blijf nog gewoon doorhobbelen, maar wel uber-vermoeid. Dat zien ze op het werk ook wel. Ik lig half te slapen in de middagpauze. Gelukkig ben ik vanaf deze week vrijgesteld van vergaderingen...

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, maar dat is even te veel. Heb het nu erg druk met werken en ziekenhuisbezoeken en daarnaast nog de gewone huishouding. Wanneer het weer wat rustiger wordt, komt daar zeker weer verandering in!

8. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @Schildje: vreemd dat ze het niet konden vinden :( Ach, alles ziet er goed uit!
    @Chebu: raar die zenuwen van te voren, ik wilde echt weten hoe het afgelopen was, gelukkig goed nieuws..
    @Janny: Wij denken allemaal aan jou! Probeer af en toe een beetje rust te vinden voor jezelf, dat heb je denk ik hard nodig! Knuffel!
    @ All: ik dacht voetjes te voelen gisteren en vandaag..helaas..flinke schopjes zojuist onderin :cry: Niet lullig bedoeld, maar het is wel fijn om te weten dat er meer as moeders in hetzelfde schuitje zitten ;)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    is een hele goede ...tenminste heb goede ervaring met hem toen ik de eerste keer werd opgenomen voor de steentjes ....
    mijn schoonzus heeft goede ervaringen met hem .....
    ben zelf meer van dr L nu ....word door hem en mw A behandeld ...de laatste is wat minder aardig .. ;)

@janny : fijn dat het beter gaat met je schoonvader ...en het is idd nog even afwachten hoe het de komende 3 weken gaat ...

@schildje : jeetje dat is schrikken zeg .....
    @jooze : pppff dikke knuff hoor meis !

hier een hoop gerommel in mijn buik ,....weet niet wat ik er van denken moet .....vraag het morgen wel aan de gyn ....
    gaat er nog iemand uit deze omgeving naar de bv voorlichting morgen ?

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik kom even vlug kijken en dan weer lekker op de bank zitten.

@go4baby, de gyn denkt dat er een adertje gescheurd is precies tussen de placenta en de vliezen van de baby. Hopelijk blijft het bij deze keer.
    Dat tafeltje dat is een goed idee. Alleen als mijn man het internet op de laptop weer aan de praat krijgt dan kan ik lekker blijven liggen.

@Marbo, ja de gyn kon niet echt een oorzaak aanwijzen alleen zijn gedachte wat ik al bij go4baby heb geschreven.

Het bloed is gelukkig nagenoeg weg en als er wat is dan is het bruin bloed. Oud bloed dus..... mijn man vond dat ook fijn om te horen. Nu alleen even alles in de gaten houden de komende paar dagen.

Oja, afgelopen dinsdag was alles goed bij de vk. Bloeddruk en gewicht was zelfs heel erg goed.

Ik ben weer weg hier. :D

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Janny, doe rustig aan! Sterkte met je schoonvader!
    @Sybje, Thanks, wat betreft je buik rommelen hoeft natuurlijk niks te betekenen. Maar je weet het nooit he.

Jooze

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi breek even in, ben ook nov uitgerekend(1 nov) maar zit al op dit forum bij de dec 06 mama's dus vandaar dat ik hier niet post of reageer, maar toch even dit, hier proberen ze as dinsdag nogmaals te draaien, hoop dan dat mijn beebje wel wil ;) hoewel ik ervan uitga dat het niet lukt hoor, is afgelopen maandag ook geprobeerd maar niet gelukt, hij ligt al vanaf week 20 in stuit.

gr saskia

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jooze : nee ik weet het ...vind het alleen zo gek ;)

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Schildje dat is wel schrikken doe maar rustig aan!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

Nou na de vk en defysio heb ik weer een paar uur geslapen. De behandeling bij de fysio was heerlijk... Een stevige massage voor mijn benen! :D

Bij de vk was mijn bloeddruk nog hoog, maar stabiel en daar was ze wel blij om (dat ie stabiel was...) en ik moet het rustig aan blijven doen om hem omlaag te krijgen. Mijn urine was weer helemaal schoon... En dat is natuurlijk een stuk fijner.

Ik ga nu koken en vanavond misschien even zwemmen met mijn man en mijn moeder....

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Marbo, ik weet ook niet waar ze vandaan kwamen. Misschien omdat ik vannacht slecht gedroomd heb.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    2 weken waarschijnlijk :confused:

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah.. sterkte meid

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    schildje schrikken zeg! knuffel voor jou!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik kom net thuis van mijn ouders. We hebben daar gegeten. De bruiloft was mooi en ik heb genoten dat ik weer even buiten was. Al was het liggend in de auto ;)

Nu gaan we lekker slapen. Tot morgen meiden!

@ Tipp jij ook rustig aan doen he? ben blij dat je bloeddruk stabiel is!

Deel Deze Pagina