schildje, dat is schrikken, heel veel sterkte, ik hoop dat het bloeden weg blijft. chebu, en alle andere die vandaag een goede controle hadden, gelukig maar. All, voor iedereen een dikke knuffel en een goede nacht knuffel conny
goeiemorgen, Ik heb een redelijke nacht gehad... Ik raak inmiddels alleen vreselijk gefrustreerd. Ik mag niks anders dan met mijn benen omhoog op de bank zitten. En dat terwijl mijn huiskamer nog steeds een chaos is na de laminaat-actie. Ik wil het opgeruimd hebben, maar er gebeurd niks... Mijn man heeft alleen 's avonds een uurtje tijd en zin. Dus het opruimtempo ligt erg laag. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij (met een eigen zaak) niet 3 dagen alle werkzaamheden uit zijn handen kan laten vallen, maar frustrerend is het wel. Zeker omdat van mij wel verwacht word dat ik alles uit mijn handen laat vallen en op mijn gat blijf zitten... zucht...
@tipp heb je niet iemand die je even kan helpen je moeder of schoonmoeder of een vriendin ? dat zou wel fijn zijn ...
nee, mijn moeder moet zelf ook werken. Mijn schoonmoeder zit in het buitenland. Al mijn vriendinnen werken ook fulltime... En ineens heeft niemand meer vrije uren over...
Goeiemorgen! - kan wel merken dat ie ingedaald is, moet voortdurend naar de wc - maak me druk over de navelstreng. Hopelijk zit ie niet om z'n nek. Ben er echt bang voor. Nou ja, zal wel meevallen hopelijk - vandaag komt onze droger! - vandaag 36 weken! @Tipp, balen zeg! @Wendy, 2 weken liggen? Jeutje...
gefeliciteerd met je 36 weken chebu... En ja het is stevig balen. En mijn man kan alleen maar met van die 'mannenoplossingen' komen. Dingen als 'dan moet je er niet naar kijken'. Ja fijn... Tuurlijk schat... Schijnbaar heeft ie nog even een een cursus "hoe werkt het brein van een zwangere vrouw" nodig!
Goedenmorgen, @Tipp, echt irritant ja, maar probeer het vol te houden he, dat op de bank liggen. Kan je anders niet naar een ruimte waar je wel rustig zit. In de slaapkamer ofzo. @Wendy, 2 weken duurt nog even! Wel lekker dat je er eve uit bent geweest! @Chebu, gefeliciteerd met je 36 weken, en wat betreft de navelstreng, mocht het zo zijn (en die kans is klein) is er nog geen drama he! Tijdens de bevalling als alleen het hoofdje eruit is kunnen ze die er dan afhalen. Hier gaat het redelijk, heb mijn zoontje vandaag thuis, maar eigenlijk ben ik nog steeds niet bijgekomen van gister. Zie er nu al tegenop op hem vanmiddag op bed te leggen (en dus naar boven te moeten). maar oed ik overleef het wel weer. Jooze
nee helaas... Het hele huis staat op zijn kop... En ik moet mezelf echt zowat aan de bank vastbinden... Ik heb nu zo de neiging om de zorg voor mijn bloeddruk en mijn kind op te geven... Inmiddels heb ik ruzie met mijn man... Die volgens mij ernstig zijn best doet om me niet te begrijpen...
@Tipp, de zorg voor je kind niet opgeven. De baby is toch het belangrijkst. Laat je man maar l*llen. Doe ik ook wel eens.
ik weet het... ik zit er alleen even helemaal doorheen... Waarom kan mijn man niet even, heel even maar, zijn klanten eens de pest laten krijgen en datgene doen wat er in de huwelijksceremonie gezegde is. Datgene waar hij ooit Ja op zei...Namelijk voor me zorgen, ook als hem dat even niet uitkomt... 'ga dan even een uurtje opruimen' zegt ie dan. Ja ja, een uurtje opruimen... Hij kent me toch langer dan vandaag? Dan ga ik automatisch weer te veel doen en dan heb ik het weer gedaan... En trouwens, het opruimwerk dat er ligt is zwaar til- en/of bukwerk. Dat gaat dus gewoon niet...
Weer een hoop moeten bijlezen zeg! Schildje: spannend hoor! Hopen dat het nu maar weer goed mag blijven gaan! Tipp, Jooze en Wendy: zitten/liggen en niets doen... Lijkt me ook een opgave hoor! Maargoed, geen keuze denk ik he? Toch maar zo vrolijk mogelijk proberen uit te zingen. En Tipp: misschien toch later vandaag even proberen rustig met je man te bespreken waarom de situatie je zo dwars zit. Lasten we eerlijk zijn: als nu je kindje (te vroeg) geboren zou worden laat hij toch ook al zijn klanten zitten waar ze zitten en is hij er voor jou? Dan moet dat in de huidige situatie toch ook een paar uurtjes kunnen? Chebu: ook hier een ingedaalde baby en veel moeten plassen! Kan dan ook volledig uit het niets ineens aanvoelen alsof ik op knappen sta, geen vooraankondiging of zo! En dat je dan teleurgesteld van het toilet komt omdat het weer zo'n piepkleinbeetje is... Hier zo weer lekker aan de slag in huis: naast het doen van meer baby-was staat vandaag het inkorten en ophangen van de gordijnen en ophangsysteem in de babykamer op het programma. Verder ook nog het voorbereiden van de nieuw geplaatste voordeurluifel: moet nog geschuurd en afgewerkt zodat vriendlief het dit weekend kan gronden en verven. En dan nog wat afwerkwerkzaamheden in de nieuwe keuken. .... en dan al het andere wat ik nu gewoon weer even ben vergeten, maar wat me ongetwijfeld op enig moment weer te binnen schiet!
dat is precies mijn logica whabbit... Maar als ik daarmee aankom dan is dat volgens hem wat anders... Hij is onverbeterlijk... Zucht...
Pfff, ik ben met alle papieren bezig die ik moet invullen. Word er niet goed van. Zoveel vragen heb ik nog voor de instanties. Hang al de hele ochtend aan de telefoon.
ik ben helemaal klaar voor de bruiloft, jurk aan, make-up en haar mooi Ben er dus de hele dag niet meer, tot morgen. xxx
WHAAAAAAAAAAAAA meiden ik word weer GEK van dat *(&$%$ UWV! Krijg vandaag een brief van het UWV dat ik voor mijn zwangerschapsuitkering een zwangerschapsverklaring moet inleveren (heb ik al 3! keer gedaan) En dan staat erin: voor 8 oktober terugsturen Dat is best handig op 10 oktober GRRRRMMBBLLL
Nou ik vind het echt van de zotte.. ik ga ze ook ECHT niet weer bellen! Moet maandag naar de vk en zal vragen of ze het WEER willen invullen en DAN stuur ik het op.. pfff..
Fieuw, alles geregeld. Nu alleen nog wachten op de droger. Alles invullen.... En dan komt tussendoor ook nog eens de Nederlandse belastingdienst!