November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gelukkig wel :D

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihihi, we zijn volgens mij allemaal prima opgegroeid met de oude standaarden en normen. Allemaal dingen die nu volstrekt onveilig en absoluut not done zijn... Goh... hoe hebben wij het toch gered vroeger?

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    goede morgen

hier weer een rot nacht. Veel moeten hoesten. zelfs de kleine was er onrustig van. Nu doet ook alles zeer in mijn buik, van het hoesten en het schoppen. :( heb het gevoel dat de kleine nu dwars ligt.
    had gehoopt dat ik na het zwemmen lekker kon slapen, niet dus.
    Morgen is het gelukkig weer weekend. We gaan ook even lekker weg.
    Eerst toch nog een keertje sauna proberen en dan gelijk een overnachting er aan vast. En dan zondag gourmeten met mijn ouders en zusje. Dus lekker een verwen weekend. heb er nu al zin in. :D
    Ik ben er vanmiddag nog wel maar daarna niet tot maandag. Dus geen gekke dingenen doen.

groetjes MarielleB

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, theoretisch zouden we dus allemaal het loodje hebben moeten leggen...
    Mijn moeder is zelfs groot geworden op een matras met zeegras!
    Dat was in de jaren 50 hihi :p

5. Niet meer actief

Tipp echt he.. als je al die regeltjes etc. nu ziet denk ik ook wel eens jeetje.. soms is het allemaal wel een beetje TE geloof ik :(

Nou meiden ik ga even naar de pedicure, aangezien ik zelf niet meer bij mn voetjes kan :oops:

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oooh lekker pedicure!

Ja meiden, het mag niks minder dan een wonder heten dat wij groot geworden zijn... :)

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga even een paar uur slapen...

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ga strijken. Ik wil nog wassen. Maar die lui zijn nog steeds niet met de droger geweest.
    En die moet bovenop de wasmachine.

9. Niet meer actief

Meiden hebben jullie ook pijn in jullie lies/bovenbenen?
    Ik heb hier nu al een paar weken veel last van en het wordt steeds erger. Vooral mijn linkerlies en dan metname 's ochtends/'snachts.

Ik kan 's ochtends amper lopen en het enige wat ik lees verder is dat het bandenpijn kan zijn. Maar kan ik hier zelf ook iets aan doen?

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb last van pijnlijke kindsbewegingen. Het lijkt wel of ie al schoenmaat 40 heeft.
    Allemachtig!
    AUW

@Kleinwonder, misschien zoveel mogelijk van zij op zij verwisselen als je ligt?

11. Niet meer actief

En dat van zij naar zij verwisselen doet nou juist zoveel pijn 's nachts. 'Omrollen' lukt haast niet want dat doet zoveel pijn in mn liezen. Ik moet dan eerst helemaal omhoogkomen, op mn andere bil leunen en kan dan pas weer gaan liggen. Super veel werk dus en de geluiden die erbij gemaakt worden.. :rolleyes:

Enne dat schoenmaat 40 gevoel zal ook wel veel pijn doen, arme jij! Heb je het ook vooral als hij tegen je ribben aanschopt? Dat is bij mij in ieder geval het pijnlijkst. :(

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb het nu ook aan de linker kant! voelt het bij jou ook als een soort hevge spierpijn?

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben helemaal trots hihi

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede middag meiden!

@ Tipp Jeetje wat een toestanden zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Maar let alsjeblieft goed op je zelf en op je kleintje! en laat je man maar ff lullen!

@JsdtZ haha uitkering ineens geregeld en niet alles compleet. vreemd haha maar als je je geld maar krijgt is het goed toch ;)

@chebu gelukkig heb je al je papier werk af! En trouwens mooie wieg!

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ JsztD

Ik zit ook nog steeds te wachten op een brief van het uwv voor me zwangerschapsuitkering ... Ik ben zelfstandig dus gelukkig recht op een uitkering...
    Want heb geen flauw idee hoeveel ik zal krijgen ... tzal wel een minimumloon zijn ? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar...
    Ze betalen toch per week uit ?

Wanneer heb jij het aangevraagd ? Heeft het ook lang geduurd ?

17. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    goeiemiddag dames

ik heb hetzelfde, ook alleen maar linkerkant... vooral de eerste paar stappen... auch... krijg nauwelijks nog mijn been omhoog of naar voren, is echt slepen de eerste stappen, en aangezien mijn flat maar een paar stappen groot is :D

maar goed, de nachten worden ook steeds zwaarder, elke paar uur wakker als ik me wil/moet omdraaien door pijn aan het drukpunt van heup... stomme binnenveren ook...

Gister trouwens naar een aura reader geweest, alles zag er mooi uit, hij zag een gezond en sterk kind :D hij had, net als een paar anderen, ook het idee dat het eerder komt... nou, van mijn mag ze hoor (nog niet nu, maar wel eerder)

18. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    nog meer draaien van zij? is al een hele onderneming om te draaien :)

19. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    hihi, bedoel ik :)

gelukkig heb ik (nog) geen last van mijn ribben, daar schopt ze niet tegenaan althans. Sterkte dan maar

20. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    mooie wieg

Deel Deze Pagina