November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leukkk leuk Baylee :D
    Mijn beeb lag wel goed, al ingedaald & vast in bekken zelfs... maar hier doen ze voortaan liggingsecho standaard.. apart maar vind het wel leuk :D hihi

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Mensen,

Ben alle namen even kwijt dus ga per onderwerp reageren, is iets makkelijker.

@Verwen weekend@ pedicure, geniet ervan! Lekker voor je laten zorgen heerlijk wou dat ik het nog trok. Is wel een van de eerste dingen die ik ga doen na mijn kraamtijjd!
    @Foto, van wie was die foto van het wiegje, ik vond hem echt heel mooi!
    @Borstvoeding, op die cursussen lopen ze geloof ik alles na wat mis kan gaan. Snap dat, dat even schrikken is. Bij mijn eerste duurde het een paar daagjes voor het goed lukte (hij pakte niet goed) maar daarna heb ik 6 maanden bv gegeven (met kolven) en echt heerlijk vond ik het!. Bedenk trouwens dat je altijd kan stoppen, waarom niet proberen, later beginnen gaat niet! Maar vooral doen waar je je goed bij voelt hoor. Als je echt niet wilt wordt het toch niks, behalve veel gestress.
    @Steken ed kunnen inderdaad indalings weeen zijn, helaas hoort er bij.

Dat was hem geloof k wel...
    Jooze

3. Niet meer actief

trouwens ja dat wiegje was super :D

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Graag gedaan, Tipp! Je kan er veel dingen mee doen, lekker varieren. Het is een frisse stampot, die prima kan met zulks weer!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dat was de mijne ;)

FF stofzuigen. Dan heb ik alles weer gedaan wat ik moest doen. Alleen nog boodschappen.
    Mss vanavond nog even wandelen met manlief.

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ja ik vind het nu ook best eng worden, het is aankomende maandag al over twee weken :confused:
    Dinsdag heb ik een gesprek met de anesthetist over de ruggeprik en pijnbestrijding na de keizersnede. Nu wordt het allemaal zo echt weer en de herrinneringen aan de vorige keizersnede liggen weer vers in mijn geheugen. Ik ben al zo zenuwachtig dat ik uitslag er van krijg hahahahaha

7. Niet meer actief

OEEEEE Conny superspannend! :D:D:D

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Conny, dan ben je gewoon mama! MAMA! :confused:

@JsztD, leuke discussie daaro op de lounge ;)

Heb net te horen gekregen dan mijn zieke vriendin uitzaaiingen in haar hoofd heeft.
    Het houdt ook nooit op GRRR
    Qloteziekte.

9. Niet meer actief

Tsjee chebu :( dat is echt klote...

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Chebu, dat is echt Kut, meer kan ik er niet van zeggen.
    @Connie, wow echt kunnen aftellen!

Jooze

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chebu wat een nieuws van je vriendin sterkte!

Conny komt dichtbij 27 oktober.

Yeah ik heb verlof, vanavond nog een uitje met mijn colllega's. Apart idee 16 weken niet naar het werk te moeten. Went vast snel.

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    chebu wat een rotnieuws, heel veel sterkte meid.
    Mama wordt ik voor de tweede keer maar ik heb er nu meer kriebels voor dan bij onze zoon. Ik weet nu wat er gaat komen en dat wisten wij toen nog niet.

Het staat al heel groot hier op de kalender, brrrr staat toch wel raar.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Ik heb ook vaak trekkende liezen hoor. Vooral 's nachts en als ik op sta. Het is een beetje het gevoel alsof haar hoofd dan in mijn rechter lies ligt. Heel apart gevoel...

Tipp Als ikjouw probleem had zou ik een schoonmaak bedrijf bellen en vragen wat het kost om 1 of 2 schoonmakers in te huren voor een dag of halve dag. En dan is het lekker allemaal gedaan! Ten eerste ben je dan van de rotzooi af en ten tweede kan je lekker je tong utsteken naar je vent.

De nachten beginnen hier ook wat lastiger te worden. Ik heb rond 5 uur elke keer zo'n honger. Vannacht heb ik gewoon 2 boterhammen met chocopasta staan eten hihi.

14. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Update: Noah heeft gisteren zijn eerste flesje gehad. Hij had volgens de zuster een grote zuigbehoefte en omdat rond deze periode de coordenatie van het zuigen, slikken en ademhalen tegelijk ontwikkeld wordt, mochten we dit proberen. Noah krijgt 8x per dag 30 ml voeding en dus mocht hij een flesje van 30 ml proberen. De zuster had wel gewaarschuwd dat het oefenen is en dat we blij moesten zijn als hij 5 ml dronk. Daarnaast kon het zijn dat hij zich zou verslikken, omdat dit allemaal nog ontwikkeld moet worden.
    Noah heeft maar liefst in één keer zijn hele flesje binnen een kwartier op had. Hij heeft niet gespuugd en heeft zich ook niet verslikt. Ook vandaag heeft hij goed gedronken. Hij krijgt nu eerst 1 flesje per dag en dit gaan we straks langzaam aan ophogen.
    Vandaag woog hij 1625 gram, hij groeit erg goed.

15. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @ UWV: Ik heb sinds gisteren al 5 weken verlof en heb nog steeds niets gehoord. Ook op mijn werk hebben ze nog niets gehoord....vreemd

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Spotlicht, klinkt goed! Die jongen gaat goed voortui!

Joozze

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Spotlight wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Zelf een flesje drinken is toch wel een grote stap. Veel succes.

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoera voor Noah!
    Fijn Spotlight!

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    geweldig nieuws spotlight.

marielleB

20. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ben ervandoor. Hou het rustig dit weekend.

groetjes MarielleB

Deel Deze Pagina