@spotlight wauw dat is supernieuws ! @bv :er werd zo''n nadruk gelegd op en als je dit niet en als je dat niet doet ... ook werd er gezegd dat je per voeding een week bezig bent met afbouwen .....en ik had in de planning staan om 6 tot 8weken veding te geven en dan te kijken hoe het loopt en evt te stoppen ivm mijn werk .... @bezoekje bij de gyn : hij heeft een inwendig onderzoek gedaan ....en het hoofdje is nog niet ingedaald ......dit vond de gyn maar raar omdat mijn lichamelijk conditie er wel op wijst .... als het hoofdej wel ingedaald was had hij het kindje wat gepest zodat het wat eerder zou komen ....maar dat ging nu niet .... ik baal hier wel een klein beetje van ....mijn lichaam is gewoon op en ik schaam me er gewoon voor hoe ik soms moet lopen en mijzelf moet voortbewegen ...maar daar zal ik nog even mee moeten doorgaan ... de bloeddruk was nu wel perfect gelukkig ! as dinsdag heb ik weer een afspraak !
neuh... *met klein stemmetje* moet ik als de sodemieter achter aan. Vervelende is dat ik moet invullen wat mn inkomsten in 2007 waren... maar de aangifte 2007 ligt nog bij de boekhouder omdat ik nog wat dingen moet aanleveren... en dat zie ik niet meer gebeuren de komende dagen/weken/maand/dit jaar.... Hoe ver ben jij er inmiddels mee? Dus ben ook benieuwd wie het wel al geregeld heeft! @ steken vanonder: ja! hier ook maar niet elke dag en denk dat het idd met indaling te maken heeft. Weeen zijn het niet echt bij mij. Duurt er veel te kort voor! @ Spotlight: wat een mijlpaal!@ Gefeliciteerd met jullie dappere stoere krijger! @ chebu: pfff dat is echt verschrikkelijk nieuws! @ Conny: wow da's inderdaad al razend snel! En lijkt me zo raar dat je dat nu al zo precies weet. @ Sybje: wat doet je dan nu twijfelen? Ik had gister een voorlichtingsavond en die was super helder en duidelijk. Geen haar op mn hoofd die twijfel vertoonde! Als we je kunnen helpen... laat maar horen! EDIT: lees net je bericht hier vlak boven. Raar dat het zo gebracht werd. Soms wordt er zo spastisch over gedaan, snap ik ook niet waarom. Het is juist zo logisch en natuurlijk dat het eigenlijk gewoon relaxt is dat je met twee van die dingen bent uitgerust! Als je goede begeleiding van je kraamhulp krijgt en je (en je vriend) er positief tegenoverstaan en je relaxt blijft dan kan het bijna niet mis gaan. En afbouwen hebben ze hier niet genoemd overigens (ging vnl over de kraamweek). Maar stoppen gaat nooit in 1 week natuurlijk. Er zijn wel manieren om de productie te verhogen of te verlagen dus je kunt best wat meer zelf doen. (maar je moet die manieren wel kennen). Rustig aan, gewoon lekker even van je afzetten en dan binnenkort eventueel nog eens een lactatie deskundige bellen of een infocentrum om je persoonlijke vragen te stellen!) @ de rest: niet zo goed gelezen, maar des te meer knuffs!
Hi, @Chebu, als je van plan bent kort bv te geven hoef je echt geen weken af te bouwen hoor! Het zou misschien het beste zijn maar is niet noodzakelijk! Zelf eb ik na en half jaar ook heel snel afgebouwd ivm tepelkloven. Nou het is helemaal goed gekomen hoor! Balen van het onderzoek, hoop dat het dinsdag beter is! @gobaby, succes met de uitkering regelen! Jooze
Idd fijn om te horen dat het goed gaat met Noah! @ UWV ik krijg vanaf december wazo van het UWV, de eerste paar weken van het uitzendbureau, als het goed is. Mijn contract loopt nl af en word niet verlengt, moet er 3 maanden uit. Ik belde nl. afgelopen maandag naar het UWV en daar bleek dat ik nog helemaal niet als zijnde met zwangerschapsverlof vermeld stond. Dus ik hoop dat de eerste uitbetaling van het uitzendbureau goed gaat en dan nog eens afwachten of het in december allemaal goed gaat. Pfff ik wou dat ik het zelf kon regelen maar dat kan dus ook niet.. UWV neemt het over van het uitzendbureau in december. @ chebu, sterkte met je vriendin tis idd een $&@ ziekte.
@ go4baby Ik heb het een maand geleden aangevraagd heb wel gelijk 2 dagen erna bevestiging gekregen dat ze alles hebben binnen gekregen maar meer niet ... ben ook nog niet officieel met verlof maar ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig hoeveel ik zou krijgen. Je moet je ZEZ uitkering 2 weken voordat je verlof ingaat aanvragen dus ik zou maar opschieten ! Succes ! @Spotlight Waauw wat goed van de kleine man zeg !
Goeiemorgen. Kon niet meer slapen. Misschien vanmiddag nog maar een uurtje. Heb weer allerlei administratieve dingen aan mijn hoofd grrr
goedemorgen .... ik kom ook net mijn bed uitgerold ,....lekker hoor .... succes met de paparassen chebu !
Goedenmorgen allemaal, Hier een hele slechte nacht gehad. Was later gaan slapen dan normaal en om 3.00 bedacht mijn zoon dat ie wakker was. Is van 6 tot half 8 nog even in slaap gevallen maar dat was wel mijn nachtrust vanmiddag nog maar een paar uurtjes pakken en vanavond vroeg naar bed. Jooze
Goedemorgen! Was al vroeg op, en van plan de badkamer eens grondig schoon te maken. Maar mijn rug werkt niet echt mee. Heb al wel de 2e was draaien, dus doe ik in elk geval wat... Spotlight: Wow, dat zijn goede berichten! Het klinkt alsof Noah een grote sprong vooruit heeft gemaakt. Hoe gaat het met je zelf? Kan je het allemaal een beetje volhouden? Chebu: ik denk dat ik het een en ander heb gemist, maar wat ik nu hoor van je vriendin, is ontiegelijk naar. Heel veel sterkte ermee. Kunnen ze er trouwens nog iets aan doen? Sybje: je moet je niet schamen hoor! Je hebt veel dingen meegemaakt de laatste tijd, die zeker niet licht waren. En natuurlijk is het dan flink balen dat je lichaam nu even niet mee werkt! Sterkte ermee! ZEZ: Sorry, waarschijnlijk ook gemist, maar wat is dat? Moet ik dat ook aanvragen?
Goedemorgen trouwens. Ik zei gisteren uit het niets dat ik wel graag een Wii wil, en toen kreeg ik als antwoord: "Nou dan gaan we er morgen toch eentje kopen" Dus wij gaan zometeen een Wii kopen, ben benieuwd haha Kom ik deze laatste weken ook nog een beetje spelend door. Zometeen lekker even shoppen in eindhoven.
Hahahaha.. dat dacht ik ook al ja! Anders had meneer nooit zo makkelijk gezegd dat we er wel eentje gaan halen. 8)
Hahahaha precies.. jongens en spelcomputers hmmm haha Nou fijne dag allemaal in ieder geval! Ik ga nu ff ook de stad in & even proefdruk van mn kaartje afgeven
ik heb de bruiloft gister overleefd hoor Ben wel vreselijk moe nu, de buren zijn zwaar aan het verbouwen (al vanaf december...) dus door het lawaai kon ik niet meer slapen Vanavond er maar vroeg in. @uwv... daar gaat volgens mij nooit iets goed, ik heb al 3 maanden niet het goede bedrag gehad.