*nieuwe buikfoto in mijn album* De echo was afgelopen dinsdag erg leuk. Hoewel we niet veel meer duidelijk konden zien, omdat het kind zo groot is. We zagen wel af en toe wat voorbij komen, een handje, een been. Zijn hartje gezien en zijn nieren, zijn hoofdje maar half gezien, omdat hij al ingedaald is en zijn handje voor zijn gezicht hield. Ook lag hij als een kikkertje, zijn rug tegen mijn buikwand aan en zijn beentjes allebei aan één kant. Dus lekker om mama heen. Zijn hoofdje ligt dan zeg maar met het gezicht naar mijn stuitje toe. Ze schatte hem op 2700 gram en hij heeft lange benen. Dat zal hij wel van papa hebben, want hij is 2.07 m. lang. Eén foto hebben we meegekregen, maar die is erg onduidelijk. Ook heel leuk, we konden goed zien dat hij al veel haar op zijn hoofdje heeft, het is dus geen kale!
dat is wel lekker makkelijk kleinwonder ! heb nu eindelijk de nintendo ds ....ook erg verslavend hoor .... we hebben ook de wii ....maar ik moet eerlijk bekennen dat ik die de hele zwangerschap nog niet aangeraakt heb wat is het hier toch stil vandaag ...
ja klopt ....is allemaal stinkend duur ... de wii heb ik al een tijdje ..maar heb hem om laten bouwen ....dus ik nu ook "andere " spelletjes er op spelen .... en de nintendo ds heb ik nu 1 week ...en heb er een kaartje met spelletjes bij besteld ......dat scheelt ook weer ... is eigenlijk wel heel fout ....maar is wel goedkoper...
Ohwww, mocht ik maar een Wii van mijn man! Ben alleen maar een klein beetje jaloers hoor, Kleinwonder!
Hi, @Wii ed, we hebben geen spelcomputer, maar ik begrijp dat die dingen super verslavend zijn. Dus pas op! @late echo, was al bang datt je weinig zou kunnen zien (wij hebben woensdag een echo) wel grappig dat je weet of het haar heeft enzo. Ga ik ook op letten haha. Voor de rest weet ik het niet meer, sorry beetje de weg kwijt.. Jooze
Goeiemiddag, Het is hier heerlijk weer dus we hebben ff lekker gefietst en in de stad gelopen. Heb nog ff een ketting gescoord. @Kleinwonder, mijn broertje heeft ook een Wii, verslavend inderdaad! @Manon, leuke foto!
Hoi! Ik moet even van me af typen, voel me zo ellendig! Ik ben al de hele week harstikke ziek! Een goede griep met koorts, spierpijn, keelpijn en verkouden (en dat in Aruba). Echt kl*te, ben de hele nacht wakker, doe echt geen oog dicht en dat is heel vermoeiend, plassen, neussnuiten. Pfff ik kan niet meer! Heb al vanalles geprobeerd vit C, neusspray, paracetamol, thee met honing, warme melk met honing, sinaasappels en kiwi's. NIKS helpt! Ik wou de verloskundige bellen maar dan voel ik me zo'n aansteller, want wat kan je doen aan een stevige griep? Iemand nog een idee? Sorry, voel me even radeloos
@ienie en mini : jeetje meis wat balen zeg ! lekker uitzieken is het enigste wat ik even bedenken kan ...pas wel op met de vitamines zoals de vit c te veel is niet goed ...... @all : nieuwe buikfoto's geplaatst ...heb ze wel zelf gemaakt ....dus ze zijn iets dichterbij
@ ienie en mini idd balen en beterschap! Hier ook een wii, en omgebouwd. Is wel ideaal maar heb zoveel spellen en weet eigenlijk nooit wat ik moet gaan spelen dus speel ik er bijna niet mee. Net even wezen shoppen in Bataviastad voor me ventje, hij had wat vesten nodig. Zijn in iedergeval goed geslaagd!
Hier even slecht berichtje Mn nicht was ook zwanger, nog geen 28 weken maar de kleine hebben ze gehaald.. een babymeisje van 700 gram! Nu ben ik het beu en wou ik dat mn kleine man er was.. veilig en wel in mn armen zodat ik zie dat hij gezond is
Hi, @Inie & Minie, beterschap, echt balen en tja helaas uitzieken helpt... Goed blijven eten en voor je laten zorgen! @Jsztd, wow 28 weken is echt heel vroeg, hoop dat het goed gaat met moeders en de kleine meid! Kan me goed voorstellen dat je het zat bent (ben ik ook). Maar nog 2 weekjes wachten zou echt niet slecht zijn. Zit je namelijk met je kind thuis op scoot en niet in een 'vissekom" even doorzetten dus! Jooze
Ja idd rotnieuws Nou ze lag opgenomen omdat het kindje de afgelopen weken niet goed gegroeid was en nu kreeg ze er ineens HELLP bij..
Ja precies Jooze.. naja nog 1 weekje en dan hoeft mn kleine man al niet meer in t ziekenhuis te blijven gelukkig! Met moeders opzich goed, behalve mentaal niet echt dan... en die kleine ligt op de zwaarste afdeling in het Radboud in Nijmegen (weet niet precies hoe die afdeling heet) maar ze is dysmatuur & prematuur wat natuurlijk niet echt in dr voordeel werkt