November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Mooi hoor!

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    JsztD: wat een rampverhaal ja! Toch hoop houden, je ziet hoe Noah van Spotlight doorvecht; die is ook met 28 weken geboren.
    Ik zei eerder deze week nog tegen de verloskundige dat ik het een geruststellende gedachte vind dat zelfs als het nu geboren zou worden het weliswaar nog de couveuese in moet, maar de kansen dat het goedkomt toch wel heel groot zijn. En dat beaamde ze inderdaad.

Blij dat ik terwijl ik je verhaal lees mijn ukje heel driftig voel trappelen...

3. Niet meer actief

Pff Whabbit ja inderdaad.. maar ze is ook nog dysmatuur en amper 700 gram :( maarja gewoon hopen dat ze een echt vechtertje is!
    En inderdaad.. als mijn kindje nu geboren zou worden mag ik m over een weekje waarsch. al mee naar huis nemen, dat is wel heel geruststellend!

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ach jee, dat is wel heel vroeg JsztD! Gelukkig leeft de kleine meid. Er wordt vast goed voor haar gezorgd.
    Ik ken ook iemand die bevallen is met 27 weken. Die was ook dysmatuur en prematuur. Haar kereltje is nu zover bijgegroeid, dat het bijna een normale baby is. Het kan dus helemaal goed komen!
    Het is heel spannend hoe de situatie van de kleine meid van je nicht zou gaan, maar ik ga voor haar duimen!
    En laat jouw klein hummeltje nog maar even zitten hoor!

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Het topic van de septembermeiden is woensdag ook al dicht gegaan. Die verse mama's zijn allemaal op tijd bevallen! Nu zijn wij samen met de oktobermama's het verst, maar hebben wij het meest aantal blz! Grappig, en het komt voor ons allemaal heel erg dichtbij nu!
    Ik weet nog dat ik in het voorjaar dacht: "Ik wilde dat het al zover was"! En nu ben ik blij dat het 9 maanden duurt voordat je een kindje in je armen houdt. Deze tijd is veel te leuk!

Kom trouwens ook net weer bij mijn schoonvader uit het zh vandaan. Het gaat nog niet zo denderend en ook de vooruitgang is nog niet te vinden. Hopelijk gaat het snel ietsie beter met hem.

6. Niet meer actief

@Janny, ja inderdaad... het wordt nu gewoon afwachten voor die kleine meid! Naja hou jullie op de hoogte :)

En inderdaad, het is zooooo dichtbij allemaal.. morgen al 36 weken :confused: maar wel zo superleuk!

Heb gemist helaas wat er metj e schoonvader aan de hand is?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wij hebben net de box opgezet... Eindelijk, ik had hem al sinds mei in huis :D

En maar meteen ballonnen erin gedaan tegen de katten... Eens kijken of het helpt...

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nog een weekje voor jou, dat ie komen mag! Apart he? En fijn dat je ons op de hoogte wilt houden.

Mijn schoonvader heeft dinsdag een zware operatie gehad. Ze hebben een deel van zijn lever af moeten halen, omdat hij voor de 2e keer kanker heeft. Het is afwachten wat de uitslag van de kweek zegt (mbt uitzaaiingen enz.).

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    spannende tijd janny...

10. Niet meer actief

Jaa gek he, gewoon nog 1 week, 7 daagjes.. 8 nachtjes.. hihi spannend spannend!

En dat is wel erg klote voor je schoonvader zeg :( wanneer krijg die de uitslag over evt. uitzaaiingen?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    denk je dat je de 40 wkn volmaakt jsztd?

12. Niet meer actief

Nee ik denk het niet, dat gevoel heb ik al heel sterk vanaf het begin van mijn zwangerschap!

Maarja moet mezelf er maar niet al te veel op vast pinnen, voordat ik dadelijk tot 42 weken loop ;) haha

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zal je altijd zien...

Ik denk ook niet dat ik het volmaak hoor... Hoop het eerlijk gezegd ook niet :(

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Over ongeveer 2 weken kunnen we een uitslag verwachten. Inderdaad erg spannend.

Maar het is voor ons allemaal een erg spannende tijd! Natuurlijk omdat we allemaal tegen het einde lopen, maar ik weet zeker dat er meerdere meiden nog iets spannends (iets leuks, of iets niet leuks) naast hebben.

Het is hier trouwens nog steeds erg stil. Allemaal voor de tv?

15. Niet meer actief

haha echt he... ik vind het heerlijk om mn ventje in mn buik te hebben, maar ik ben ook wel heeeeeeel erg benieuwd naar hem hoor :oops:

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Joehoeeeeee.... vandaag de gordijnen voor de babykamer op maat gemaakt en opgehangen! Ziet er meteen een stuk gezelliger uit. We moeten nu nog kijken waar we precies de kommode willen zetten, plankje erboven en hemeltje boven het ledikantje ophangen.... en dan geloof ik dat ook wij de babykamer soort van af hebben...
    't Is nog te vroeg voor foto's, maar dat komt nog wel.

Ik kijk uit naar het moment dat ik niets meer hoef te doen, dat al mijn lijstjes zijn afgewerkt en ik op mijn derriere kan gaan zitten wachten en niets doen...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja op dat moment wacht ik ook met smart whabbit :D

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeieavond!

Hier een bankhangavond. Manlief kijkt Duitsland-Rusland
    Morgen is het hier babybeurs. Eens kijken of ik daar nog wat kan scoren.

@JsztD, he gatsie. Hopelijk komt de kleine meid (700 gram, jeutje) er snel bovenop. Zal wel een lange weg worden.

@Janny, ja gaat snel he! Sterkte met schoonvader!

@Tipp, helpen ballonnen tegen huisdieren dan? Ik moet dus nog steeds een box kopen. Misschien morgen. Anders via Ebay, daar heb ik een mooie witte gezien.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ojaaa! Laat het moment van 'niks meer hoeven en moeten' maar snel komen! Ik moet nog zoveel! (En dan met name schoonmaken, waar ik nog steeds geen zin in heb...)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

@ JsztD: Pfff wat heftig voor je nichtje! Hoop dat haar meissie ook een echt vechtertje is en goed gaat aansterken!

@ Janny: Jij en je vriend/man ook veel sterkte in deze periode. Hoop dat de operatie goed geslaagd is en je schhonvader straks heerlijk van jullie kindje kan gaan genieten!

@ de rest: ben benieuwd of er over paar dagen met volle maan al nov. baby's (Nou ja...) geboren gaan worden! De eerste 37 weken nov. mama's zijn er nu vast al wel of niet/ (ben nu 35 en de 15e uitgerekend) dus het gaat hier nu echt spannend worden!

Fijn weekend allemaal verder!

Deel Deze Pagina