@go4baby : he ik snap hem niet waarom met volle maan ? @jsztd : jeetje dat is schrikken ......maar wat een laag gewicht bij 28 weken .... mijn kindje woog bij 28 weken veel zwaarder .....maar hoop dat het kindje het wel red ....lijkt me echt zwaar ... laat jou kindje nog maar even zitten hoor ....lekker laten groeien nog even ,.... @tipp : mooie box heb jij zeg , wij hebben een veel vierkantere box ....vind dat ronde echt mooi ! hier zijn de katten er nog niet in geweest trouwens ......zet gewoon zo nu en dan het muziekje aan in de box en dat vinden ze errg vaag en raar ....maar goed of ze er ook uit blijven ...ik weet het niet ... we komen net bij een bruiloft vandaan ....was wel gezellie ....mannetje vond het leuk om nog even los te gaan ....weet niet of hij het om 04.30 nog steeds leuk vind want dan moet hij gaan werken ...dompie ..... hij had hem wel behoorlijk om moet ik zeggen en dat gebeurt eigenlijk nooit bij hem ....
goedemorgen ! nou nou tis druk hier hihi ik mis jaki ....zou toch wel goed gaan allemaal ? nou ben gisteren in bed gekropen met het slaaptabletje die ik van de gyn heb gekregen ....heerlijk was het ....toen ginng manlief er om 04.30 uit om te gaan werken ... nog fijner want dan weet k zeker dat ik slaap ... word ik om 07.30 wakker omdat 1 van de katten en vogel wou scalperen in de keuken .....ggggrrrrrr dus heb ik eerst die vogel er uit gejaagd ...en ga zo maar terug denk ik ....of niet haha heeft er iemand nog leuke plannen vandaag ? ik ga effe bij mijn schoonzus buurten denk ik ....
Goedemorgen! Hier op zich een lekker nachtje gehad, maar geeindigd met ZO een nare droom dat ik met tranen in mijn ogen wakker werd... Maargoed, wakker is het leven weer prachtig! Hoop dat het vandaag net zulk mooi weer word als gisteren, want met een beetje geluk zitten er vandaag wel wat luier-uurtjes in. Geen grootse plannen, behalve nog wat baby-spul strijken en wat papierwerk in orde maken, beetje poetsen... Eerst nog maar lekker koppie thee zetten denk ik!
goedemorgen... lig nog lekker op bedje met de laptop, tv aan op de achtergrond en een ontbijtje naast me op het nachtkastje mannetje is gaan vissen dus heb ook nog eens het bed voor me alleen. gisteren is mijn moeder de hele dag bij ons geweest om me te helpen met het schoonmaken van het huis. hebben alles van boven naar beneden eens flink onderhanden gehad. alle vitrages en gordijnen gewassen en ramen gelapt. Het was toch best heel vies in huis. toch moeilijk om te vragen om hulp, alleen red ik het echt niet meer. en mijn moeder wilde natuurlijk ook nog eens dat ik haar liet geworden en zelf de rust nam. dat wil dus niet als je moeilijk dingen uit handen kan geven. wel alvast een goede oefening voor als hier een kraamhulp in huis is! ben blij dat het nu weer helemaal schoon en fris is!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 47 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 13 oktober JannyJansen- 13.40 gyn + echo baylee- 9.45 uur Liggingsecho 15 oktober Marielle- liggings-echo 18:00 uur baylee-12.00 uur Verloskundige 16 oktober Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis! schildje- afspraak vk 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
gisteren trouwens alvast de box naar beneden gebracht met balonnen erin. hond was meer van slag dan we dachten. begint er nu wel wat aan te wennen gelukkig, het is al zo'n zenuwpees... hebben er balonnen in voor de katten. ze hebben er tot nu toe nog niet ingelegen, maar zijn wel heeeel nieuwschierig.
Jootje: moeders zijn geweldig he? De mijne heeft ook al zo goed geholpen de benedenboel helemaal op orde te brengen en schoon te maken. Komt deze week nog een dag langs om ook boven het huis weer leefbaar te maken na alle verbouwingsperikelen! Lief, lief, lief...
Mijn moeder en 'schoonmoeder' zouden dat echt niet uit zichzelf aanbieden! En ik weet, als ik het vraag, dat ze het liever niet doen. Jullie boffen maar, ook al is het moeilijk werk uit handen te geven. Hier wordt dus gewoon helemaal niet schoon gemaakt, niet door mij (geen zin en geen puf), niet door mijn man (geen tijd) en dus ook niet door familie... Maar ik ben wel blij voor jullie hoor!
tja, vind het heel lief dat ze wil helpen. maar aan de andere kant ook weer niet. mijn moeder heeft last van reuma en ik weet zeker dat ze teveel heeft gedaan gisteren, dus vandaag last heeft van haar gewrichten. maar ze moest en zou helpen, ook al zei ik het niet te willen. ze stond hier gisteren gewoon op de stoep! morgen maar weer een groot bos bloemen voor haar halen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 47 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 13 oktober JannyJansen- 13.40 gyn + echo baylee- 9.45 uur Liggingsecho BenMarieke- afspraak vk 15 oktober Marielle- liggings-echo 18:00 uur baylee-12.00 uur Verloskundige BenMarieke met verlof 16 oktober Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis! schildje- afspraak vk 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @benmarieke: je afspraak en verlof staat genoteerd in de lijst
Goedemorgen allemaal Het is hier rustig geweest de afgelopen dagen! Wel overzichtelijk... Hier weinig bijzonders. De eerste babywas zit in de machine en de box staat! Het krijgt nu allemaal een beetje vorm. Slapen is wel wat lastiger aan het worden. Ik heb elke keer zo'n honger... Ik heb al 2 keer om 3 uur 's nachts een boterham gemaakt. Best apart... Vandaag voor de rest maar weer een relax dagje!
ik had hier vanmorgen 1 kapotte ballon! Marbo, ik heb mijn box via marktplaats gevonden. Ik wist precies wat ik hebben wilde, en er waren er maar heel weinig van... Vandaar dat ik hem in mei al in huis had
Goeiemiddag! Kom net terug van de babybeurs. Jeminee, zoveel mensen. Moest echt ff m'n buik beschermen. En zoveel kleren! Maar goed, we hebben een box kunnen scoren, nog wat speelgoed dingen, een Duits ding voor in de kinderwagen en wat merkkleding van Mexx, Polo Ralph Lauren etc. En het ziet er nog zo mooi uit
@ JsztD: Noah is ook dysmatuur. Is geboren bij 28+6 en woog 1055 gram. Jongentjes zijn sowieso zwaarder dan meisjes. Hij was ook veel te licht voor de zw. duur. Hij is nu nog veel te klein voor zijn leeftijd. Hoe gaat het nu? Ben bezig met een babysite voor Noah: http://www.noah.babysite.nl Neem eens een kijkje en laat dan ook meteen een berichtje achter!
Spotlight, prachtige site. En wat een prachtig kereltje! Zo klein en dan al zo 'af'. En zo te lezen gaat het steeds beter!