hihihi ja, laat ons een lachen Hier gaat het prima... Ik heb thomas aan het werk gezet van het weekend en mijn woonkamer is weer leefbaar. Nu alles op zijn plek staat is het zooo mooi geworden
**SMS van Maxje** Alles goed hier! Alleen laptop gesneuveld. Hoop dat ik zo snel mogelijk weer online ben. X Cilia **Einde SMS**
Vraagje van een goedbedoelende amateur 8-[ : Hoe kan je nu het makkelijkst het ledikantje opmaken? Ik weet dat je het laag moet opmaken zodat de beeb niet naar onder kan schuiven, dat is het punt niet. Maar hoe krijg je alles nu netjes en strak om dat matrasje heen gefrunnikt? Heb het wel voor mekaar gekregen, maar dat was nogal een bedoening... Iemand handige tips voor hoe het makkelijker kan?
@ Whabbit Haha ik zat dus met hetzelfde ! Toen ze hier kwamen voor intake van de kraamzorg vroeg ik het ook. Ze zei maak het nou maar op zoals jij wil want als wij komen doen we het toch opnieuw en wij leren het jou want wij maken het heeel kort op... Dus oke als de baby er is gaan we het wel leren hoe het moet !
Heb wel bijgelezen maar weet niet precies wat er stond meiden, sorry! De kleine meid is nog ontzettend hard aan het vechten... hoop zo dat ze er doorheen komt & net zo;n vechtertje is als de kleine Noah! Wat een mooie site en een supermooi ventje trouwens spotlight! De kleine meid is ook dysmatuur ja.. 700 gram is erg weinig voor 28 weken.. maar datw as ook de reden dat de moeder al opgenomen lag in t ziekenhuis, die kleine was de afgelopen 4 weken nauwelijks gegroeid.. achteraf blijkt door die zwangerschapsvergiftiging dan! Verder hier dehele dag ontzettend veel harde buiken die zelfs wat pijnlijk zijn ! Had een doop maar ben vroeg naar huis gegaan, was echt haast niet te doen Opmaken van het babybedje Whabbit, daar ga ik over meelezen want dat weet ik ook niet hihi
@bedje opmaken : ik weet niet of je een dekentje heb met een lakentje ? ik heb een vellux dekentje dubbelgevouwen in een dekbed. dekentje helemaal omhoog geschoven in het dekbed en het dunne van het dekbedhoesje wat overblijft heb ik onder het matrasje gedaan....op zich geen gefrunnik
Hi Dames, Heb even niet bij kunnen lezen. Hier zijn we druk bezig, maar ondertussen heb ik even heftig nieuws gekregen. De zus van een kennis van mij is overleden (23) aan een auto ongeluk in het buitenland. Ik zag der ouders vandaag en dat is toch wel heftig! heb je 23 jaar voor een kind gezorgd... Ach mijn hormonen zullen ook meespelen maar toch denk ik aan de kleine in mijn buik en die jongen die hier rondloopt. Jooze
Tsjee Jooze dat is inderdaad echt vreselijk! Denk dat je er ook nooit echt meer bovenop komt als eri ets met je kind gebeurd! Ongeveer 2 jaar geleden is mn neefje ook verongelukt en als ik dan naar mn oom en tante kijk en gewoon ozne hele familie.. Dat heeft echt zooo'n grote impact! Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk, laat staan zn ouders en zusjes
Jeetje dat is wel erg heftig! Sterkte in ieder geval. De kraamzorg hier gaf ook aan dat ik het bedje maar gewoon op moet maken zoals ik het wil aangezien zij het toch weer los maken...
zeg, als de kraamzorg het toch weer losmaakt, waarom zou ik er dan moeite in steken om het op te maken? He jakkes wat een nieuws jooze.. Sterkte!
Spotlight: Mooi mannetje en mooie site! Je verwoord het allemaal mooi! Jooze: Jeetje, dat is inderdaad even heftig. Je loopt er nu vast constant aan te denken...? Whabbit: Bij mij zij de kraamzorg-intaker ook dat de kraamzorg het op de 1e dag voor zal doen. Maar ik vond het inderdaad ook een heel gepruts. Wilde het toch graag zelf proberen.
Hi, Ja ben er wel de hele tijd mee bezig. Was ook heel dubbel, kwam daar binnen hoog zwanger (deed eigenlijk alleen een kaartje in de bus) en er was meteen een opmerking van gelukkig is er nieuw leven in aantocht. Voel je je wel schuldig, die moeder zat er 23 jaar geleden ook zo bij!. Wat betreft bedjes opmaken, heft inderdaad weinig zin, ook al omdat elke kraamhulp het ook weer anders doet. Ik heb het nu voor de sier gedaan (vind het er wel gezellig uitzien) maar het zal wel weer opnieuw moeten (en dit is mijn 2e weet echt wel hoe ik een bedje zzou opmaken).. Jooze
ja ach... het staat wel gezellig... Maar ik ga zeker weten gefrustreerd raken als ik er nu moeite in steek en het gewoon weer wordt afgehaald. Ik leg een netjes stapeltje beddengoed op het matrasje...
@tipp42hgg Ach ik vind het wel leuk die voorpret van een niet goed opgemaakt bedje en de knuffels allemaal erin... Ik heb gewoon hoeslakentje eromheen gedaan en een dekentje erop en de rest zoeken ze het maar uit
Sybje: Hij heeft soms goede dagen, soms wat minder goed. De vooruitgang gaat langzaam, maar dat was ons van tevoren verteld. Hij zit nog aan allerlei slangen, maar is vandaag wel even uit bed geweest. Inderdaad, heb Jaki nog niet gehoord dit weekend, maar vele andere meiden ook nog niet. Kersje is ook al een tijdje niet meer geweest volgens mij. En zo zijn er nog een paar die vrij rustig zijn dacht ik zo. Als er iets met Jaki was, had ze vast wel gesmst. Maak je maar geen zorgen. Meiden, weltrusten en tot morgen!
Ik heb de dag gisteravond hier afgesloten en mag hem ook weer beginnen: GOEDEMORGEN! Lekker geslapen allemaal?
goeiemorgen meiden, Het duurt tegenwoordig eeuwen voor ik in slaap val Maar als ik dan eenmaal slaap, slaap ik prima! Gelukkig.. Vandaag om 15:00 naar de fysio en om 17:15 naar de vk... Ik hoop dat mijn bloeddruk gedaald is...