Hm... Denken ze bij cv-onderhoudsbedrijven dat ik niks beters te doen heb? Maak je een afspraak voor onderhoud aan de cvketel. Komen donderdag ergens tussen 8:00 en 13:00... Ruim inplannen ok, maar zo ruim?
jeetje... hoe komt dat? Ik heb juist vreselijke honger, ik ga maar vroeg lunchen denk ik... En dan en vroeg middagdutje
janny lekker dat je vrij ben! en spannend met echo wendy, vervelend dat je misselijk hebt. tipp komt wel goed hoor ik heb een vraagje wie kan van nederlands naar engels vertalen want ik heb gedicht voor geboortekaart alleen moet ook nog engels en die heb ik ook familie uit Ierland die niet nederlands taal ken misschien kan iemand mij helpen?
Goedemorgen ladies Rotnacht gehad, dus tegen t eind van de ochtend in slaap gevallen en net wakker geworden heerlijk! Alleen wederom al veel harde buiken zolang ik wakker ben ben blij dat ik zometeen naar de vk moet!
Goedemorgen allemaal Ik ben het hele weekend volgens mij niet meer aanwezig geweest dus een hoop bij te lezen. Las wel dat er bij JsztD (haar nichtje?) een heel klein meisje geboren is.. Hoop dat alles goed gaat en ze net zo'n vechtertje is als Noah! Heel veel sterkte in ieder geval. Wij hebben dus de Wii gekocht en hebben er 2 dagen leuk mee kunnen spelen: nu issie stuk! Hij gooit de game er zeg maar niet meer uit, en als ik hem aan doe dan gebeurt er niets meer. Straks dus maar even terug naar de winkel ermee. Dan ga ik nu even bijlezen hoor, en over een half uurtje komt de kraamzorg op intake, ben benieuwd!
@tipp42hgg Haha bij mij zit er een brief in de bus dat ze op 22 okt komen voor onderhoud van de mechanische ventilatie jaja tussen 8 u en 16 uur ! Ze verwachten dus dat je maar vrij bent of neemt en maar de hele dag thuis zit te wachten !
hoi Ben net voor de liggingsecho geweest en hij lig gewoon met zijn hoofdje naar beneden ! Eindelijk geen zorgen en stress meer... Volgens mij heeft ie nooit in stuit gelegen maar goed dat ze die echo gedaan hebben ! Hij is gelijk opgemeten en ze schatten dat hij nu 2400 gram zwaar is ! Ik duim voor iedereen waarvan de Beeb nog in stuit lig dat ze gauw draaien !
ja fijn he? Alsof zij de enigen zijn die werken ofzo... Meiden, ik ga even slapen en daarna naar de vk en de fysio. Beign van de avond ben ik er weer, met hopelijk goed nieuws!
Hi, @Baylee, kijk helemaal lekker, nietzo'n iegnwijsje dus! @Kleinwonder, balen van de Wii, kan je maar 1 spelletje spelen. @Tipp, weltrusten! @namen, ben ik ook wel beieuwd naar! Ook benieuwd naar de reacties in de omgeving. Over Tycho was iedereen enthusiast, ze hadden het ook niet verwacht. Ben benieuwd wat ze van de naam voor de 2e vinden. En wat betreft het spellen, je moet het voor man lief heel duidelijk opschrijven heb ik gemerkt. De 2e naam van Tycho heeft hij anders aangegeven als we hadden afgesproken.. (we hadden het nog opgeschreven maar hij dacht het wel te weten)... Jooze
Oh dat zou ook echt iets voor mijn vriend zijn, om de naam verkeerd aan te geven. Nouja de eerste naam niet maar de 2e of 3e naam wel haha. Het viel mij trouwens op dat de afgelopen maanden ik 'onze' naam nog niet tegen ben gekomen bij de andere bevallingslijsten.. Wel is er 1 iemand op deze site die al een zoontje heeft die gedeeltelijk 'onze' naam heeft!
Grrrr irritant kleinwonder, is vaak met zulk soort dingen (tenminste die pech heb ik ook altijd) De kleine meid vecht nog steeds.. ! Hoop zo voor haar dat ze erdoor komt... ze zeggen dat het een geluk is dat het een meisje is, die vechten over het algemeen harder (Maar als ik dan Noah zie weet ik niet of dat wel echt zo is?)
Naar namen ben ik ook nieuwsgierig ja bij de sept.mama's en de okt.mama's tot nu toe komt mn naam niet voor dussss ben benieuwd of 1 van jullie m ook heeft