November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oehh spannend, misschien hebben we wel dezelfde naam! ;)

Super dat het zo'n vechtertje is, het lijkt me zo moeilijk als ouders en familie om met zoiets om te gaan. De angst, het verdriet maar ook de 'blijdschap' dat ze er is tegelijk met het vreselijke gevoel dat ze zo hard moet vechten en alles onzeker is.. Ik duim voor haar hoor.

En wat die Wii betreft: dat soort dingen overkomt mij ook altijd. :evil: Nou, nu snel nog even de laatste dingen opruimen.. de intakemevrouw kan elk moment arriveren!

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede middag

HIer een heerlijk weekend gehad. Wel vermoeiend zo met het verkouden zijn. Eet ook erg weinig, geen honger en het is erg vermoeiend.
    Vanavond naar de bv cursus, ben benieuwd.

Verder heb ik wel alles gelezen maar niet kunnen onthouden :oops:
    Wel een paar mooie buikfoto's gezien.
    Een veel te vroeg geboren baby, heel veel sterkte hopelijk is het een kleine vechter.
    De rest vergeten, sorry.

groetjes MarielleB

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

Allemaal een lekker weekend gehad?

Hier gaat alles nog steeds goed, vandaag over twee weken krijg ik de keizersnede.

Ik ben ook heel benieuwd naar de namen, ik heb zelf het idee dat wij een naam hebben die wel wat vaker voor komt maar goed dat zullen we over een paar weken weten.

knuffel
    conny

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Vechtertje, hoop echt dat die kleine meid het haalt!
    @namen, ik heb het niet echt bijgehouden, maar ik geloof dat de namen die wij gekozenhebben niet heel orgineel zijn, staan niet in de top 20 in iedergeval. Maar goed maakt ook niet uit als hier iemand is met dezelfde naam, het wordt onhandiger als het iemand uit de omgeving zou zijn...

Jooze

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier op het forum is er eentje met 'onze' naam, maar ik geloof niet dat die zo veel post.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben benieuwd volgens mij komt onze naam er ook nog niet voor zal zo wel eens kijken bij de okt mama's

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ik ging ff op de bank liggen en ben gewoon in slaap gevallen! ;)

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb onze naam ook nog niet voorbij zien komen, terwijl ik het toch wel een standaard naam vind. Ben benieuwd naar de reacties van mensen op onze gekozen naam.
    Mijn moeder verwacht trouwens dat ik graag 3 of 4 namen voor ons kindje wil, terwijl we maar voor 1 naam gekozen hebben. Dit weet ze uiteraard nog niet. Maar het is wel grappig dat ze totaal iets anders verwacht.

@Kleinwonder, balen van de Wii... Lijkt me frustrerend. Succes met de intake!

@Baylee, fijn dat de zorgen voor de stuit weg zijn. Dat scheelt een hele hoop!

@Marielle, inderdaad, flink verkouden zijn is erg vermoeiend! Beterschap!

@Conny, oef, nog 2 weekjes! Succes met de laatste dingetjes!

@All, ga nu naar de gyn, even weer naar ons baby-jongetje kijken...

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou, het is zo mooi weer buiten. Ik ga maar eens een frisse neus halen zometeen

10. 078mama

078mama Niet meer actief

@Baylee Wat fijn dat hij weer goed ligt! Dat is vast een hele opluchting.

Onze naam komt tegenwoordig wat vaker voor dan vroeger dus ik ben hem hier ook al een keer tegen gekomen. Maar wij hebben deze naam echt al 5 jaar ofzo dus ik verander hem lekker niet.

Mijn verloskundige komt zo even langs. Het is wederom erg stil in mijn buik dus ze gaat het even controleren. Misschien dat ze dan gelijk kan voelen of ze nog in een stuit ligt...ik ben benieuwd! Eerst maar hopen dat alles in orde is.

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ kleinwonder, het stroom van de wii afhalen voor een paar uur wil nog wel eens helpen. Kennisen van ons hebben dit probleem ook af en toe.

Onze naam voor de kleine komt ook niet zo heel veel voor en kom hem hier ook niet zovaak tegen.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Beatrice ik hoop dat alles goed is met je meisje!

Baylee lekker dat je kleintje gewoon goed ligt, is 2400 gram een beetje wat een kindje weegt rond 35 weken?

Wij zijn ook uit de naam, mijn man vond niet alles leuk, ik had nog wel wat andere bedacht sinds ik zwanger ben, maar toch terug gekomen op de naam die we al een tijd hadden, hier is mijn man helemaal weg van.

13. Niet meer actief

Gebruiken jullie de naam ook al veel? Wij wel, eigenlijk altijd. Als we het over hem hebben noemen we hem altijd al bij naam. Ik maakte laatst alleen bijna de fout om mijn jongste neefje zo te noemen.. (Terwijl de namen opzich niet eens zoveel op elkaar lijken, maar het is wel hetzelfde 'soort' naam)
    En mijn vriend heeft de naam al 2x (per ongeluk) tegen mijn vader gezegd, alleen mn vader heeft het niet gemerkt haha.

14. Niet meer actief

Haha Wendy, lekker nog even geslapen dus. Ik kan tegenwoordig ook heel veel slapen, heerlijk!

Intake was trouwens erg leuk en gezellig! Zijn er hier nog meer meiden die kraamzorg hebben van bureau Homecare?
    Ze vertelde mij dat wc's/douche schoonmaken gewoon bij hun takenpakket hoort, net zoals even snel een boodschapje doen (mits winkels in de buurt zijn) en met de hond een ommetje maken! Dit wel op de voorwaarde dat alles goed gaat met mij en de kleine, dat is de eerste zorg. De overige tijd wordt besteed aan de andere dingen.

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hey dames,

JzstD hoe is het met je nichtje?
    Spotlight wat een mooi kindje heb je! Ik heb een berichtje achter gelaten :)

Hier verder geen nieuws: ik hang een beetje op de bank, slaap veel tussendoor en ben gewoon niet 100%. Hopen dat 't snel klaar is want dat gekwakkel daar word ik niet blij van!

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, wij gebruiken de naam ook al heel veel. Noemen hem eigenlijk altijd bij zijn naam, als we met ons tweetjes zijn.

Ben weer terug van de gyn. Alles was weer goed. Bloeddruk, hartslag van baby...
    Hij is nu 2090 gram en de gyn schat dat het een gemiddelde baby is over een kleine 6 weekjes. Hij ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald. Hij ligt qua groei nu anderhalve week achter, maar dat was verwacht bij mij.

@Corien, ik kwam je zus en haar man nog tegen! We hebben nog even leuk gepraat! Grappig he?
    Druk in je nieuwe huis? Doe je wel rustig aan?

17. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hoi allemaal!

Weekend voorbij, godzijdank, ik heb me zo vreselijk gevoeld! Weinig slapen en eten en wel heel erg moe. Mijn man heeft wel heerlijk voor me gezorgd en kwam zaterdag thuis met heel veel fruit enzo. Zondag lekker gedreven in de zee, wat is water toch een heerlijke verlichting met zo'n dikke buik he! Even gewichtloos zijn!
    Redelijk geslapen vannacht met een paracetamolletje werd alleen wel zwetend wakker, maar dat is de griep. Nog steeds niet helemaal lekker maar het gaat vooruit!
    Ik ben serieus nog nooit zo lang ziek geweest! Nu al bijna een week.

Ik ga vandaag proberen om foto's op de site te zetten alleen dat kleiner maken lukt me niet echt :S, ik laat jullie wel weten als het is gelukt!

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    JA!

Ze staan erop eindelijk, het was toch niet zo ingewikkeld als ik dacht!

Foto's van de babykamer, die is nog niet helemaal af maar toch een beetje een indruk!

En een buikfoto!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Janny fijn dat alles goed was.

kleinwonder welk spel heb je bij de wii?

San beterschap!

ienie minie mooie foto's

20. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Beatrice, hoe was het met de vk?
    @Janny, Fijn dat alles goed was! Ga zo door ;)
    @San, hmm kwakkelen zeker niet lekker doe rustig aan!
    @Inie en minie, hoop dat het snel beter gaat, Wel een hele leuke kinderkamer zeg!
    @namen gebruiken, doen we bijna niet, alleen als grapje, maar dat komt ook omdat we niet weten wat het wordt.

Ik heb net een uurtje in de tuin geslapen heerlijk, vanavond naar de vk, ben benieuwd of die kleine goed ligt. Heb woensdag nog een liggings echo ,maar volgens mij beweegt die kleine nog (en dan bedoel ik niet alleen wat trappen).

Jooze

Deel Deze Pagina