November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Inie mini,

Heel herkenbaar, ik maak de lijstejs voor boodschappen doen, normaal snoep ik niet zo veel er stond nu mega veel lekkers op (vond ik). Blijkbaar kon mijn vriend zich goed inleven want die had nog meer gekocht. Je vind die framboozen toetjes toch zo lekker, ze stonden niet op de lijst dus die heb ik ook maar meegenomen haha

En gekneusde ribben kan heel goed ja, ik weet hoe het voelt dat is eecht kut! Je moet er wat voor over hebben.

Jooze

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Dank je wel beatrice!

Ik dacht het al, want het kan echt niks anders zijn lijkt mij. Het vervelende is nu: ik kan niet op mijn rug liggen want dan krijg ik het benauwd, volgens de verloskundige komt dat door een bloedvat dat je dan afknelt, de een heeft dat meer als de ander..
    Maaaar nu met die ribben is op mn zij liggen ook pijnlijk na een tijdje! Ik las hier op het forum dat je ook goed rechtop moet gaan zitten. Doe ik maar weet je wat het pijnlijkst is?
    EEN BH want die beugels knellen tegen mn ribben! Auw joh!
    Heb volgens mij echt even een paar pech weken nu :(

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

uuhhmm lijkt wle of ik een dubbel leven leidt ... :oops:
    was om 16.00 ook terug uit zh ....

ik voelde vanaf vannacht het kindje niet meer ...heb er vanmorgen alles aangedaan om leven in de brouwerij te krijgen maar er gebeurde niks ....dus toch maar even gebeld en ik moest gelijk komen .....
    eenmaal in het zh aan de ctg ruim 1 uur ....paar keer op de zijde moeten gaan liggen ...het hartje klopt wel goed maar totaal geen beweging .....
    dus na de ctg een echo ....ze is ruim 10 min bezig geweest ...en op een gegeven moment bewoog het een klein beetje ....
    het zag er allemaal niet verontrustend uit ....maar ze kunnen ook niet verklaren waarom de baby niet veel beweegt ....
    morgenochtend moet ik weer naar de gyn ...die afpsraak stond al maar moet er alsnog echt heen .....

@janny : gelukkig was alles weer goed !

@jaki : gelukkig ben je er weer !

@tipp ben bennieuwd naar je bloeddruk , hopelijk is hij nu goed !

@jsztd : vervelend he die harde buiken .....hopelijk blijft het nu een beetje rustig bij je !

@de naam : toevallig zaten wij gisteren naar de tv te kijken en ineens hoorden een naam die we ook wel heel erg leuk vinden ...dus nu hebben we 2 jongensnamen ....
    we hebben afgesproken dat we even kijken wat voor kindje we krijgen ....uuhhm hoe leg je dat uit ? we moeten even kijken welke naam het beste past .....

nou dacht ik steeds dat het een meisje is ......maar nou lekker het vanmiddag wel of ik een slurfje voorbij zag komen .... :( haha

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ Jooze: Heb jij het nu ook dan?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja vrijdag was ons beebje nog niet ingedaald en nu wel ....! ik is blij

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sybje, jeetje, wat naar. Ik hoop dat je beeb alsnog de hele avond gaat bewegen!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

***Buddy Nieuws***

Ik kreeg net het volgende smsje van Tipp:

"Ik kom net van de vk vandaan. Ik zit weer in het ziekenhuis. Ik weet niet of ze me vanavond nog laten gaan. Ik hou je op je hoogte."

Ik hoop dat het allemaal mee valt! Ik zal gelijk een bericht terug sturen met succes van ons!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : ik hoop het ook ! voel het nu al ietsje meer hoor maar niet zo fanatiek als altijd !
    als het maar geen stilte voor de storm is hihi

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ sybje: he dat is schrikken! Gelukkig heb je nu een klein beetje bevestiging dat het goed gaat. Hopen dat ie snel gaat bewegen. WAUW dus misschien is het een jongetje?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice : jeetje dat is schrikken zeg ...ooh hoop zo dat het mee valt voor tipp ....heb zo dr best gedaan heel de weeke is tie nog hoog , niet dat je er wat aan kan doen maar toch ...

@ienie en mini : ja misschien dan he .....durde het ook niet te vragen ......manlief wil niet weten nl ...
    maar zou het wel heel gek vinden ...ben de hele zwangerschap er van overtuigd geweest dat het een meisje was haha

11. Niet meer actief

Nou bij mij was het dus zo dat de vk vorige keer zei, je kindje is volledig ingedaald en ligt vast in bekken.. zou heeeeeeeeeeel apart zijn als dit nog veranderd.

Wat denk je, vandaag vk en ja hoor meneer is niet meer met zn koppie vast in bekken :(

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ sybje: ja het is ook zo moeilijk te zien he haha mijn man wil het ook niet weten en ik heb heeeeeel goed gekeken bij de echo's maar ik heb echt geen IDEE haha

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Sybje dat is wel heeeel toevallig! Ik ging om 3 uur aan de CTG. Ik lag helemaal achterin aan de linkerkant. Het is wel naar he als je niets voelt. Bij mij kreeg ze de hik toen ik daar lag dus voelde ik wel wat maar ik voel nog steeds geen schoppen enzo...

Ik ben wel erg benieuwd naar Tipp! Ik heb een bericht terug gestuurd met de vraag wat ze denken dat ze heft. Ik neem aan dat de hoge bloeddruk ergens vandaan komt...

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wat is er aan de hand met Tippje?

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @JsztD: Dus dat kan ook nog? Dat hij nu weer 'los' zit? Ook geen leuk nieuws toch.. Maar hij gaat vast weer terug op zn plekkie, je hebt nog ff!

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Tipp d'r bloeddruk was te hoog en ze moest vandaag naar de vk. Ik heb nog geen verdere info dus weet nog niet precies wat er is...

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice : ik ging om half 2 aan de ctg en ging om 15.45 weer weg denk ( na dat ik eerst een beker warme chocomelk en turkse pizza had gesnaaid in het restaurant , suiker was nl te laag haha )
    ik lag op a1 rechts voor in ...typisch he .....

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ging denk ik om 16.00 weer weg! Ik moest even wachten op de gyn die nog even bezig was. Dat was Dr Reinaart (of zoiets). Het is wel stom toevallig iedere keer! haha

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja dr R had een spoed sectio ...dus bij mij werd de echo door een ass arts gedaan dr H .....
    echt gek hihi ......

ik moet morgen weer en jij ?

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik hoef nu even niet meer tenzij ik morgen weer niets voel. Maar ik ga ervan uit dat als ik morgen echt een relaxdagje heb dat ik dan wel weer wat ga voelen. Althans dat hoop ik maar!

Ik zit er aan te denken om een zwangerschapsmassage te laten doen. Lijkt me heeeeerlijk!

Deel Deze Pagina