@beatrice : dat moet je zeker doen zo'n massage daar krijg je geen spijt van ...bij mij deed de fysio altijd een rugwervel massage ...en dat is zo lekker .... deed ik ook altijd een lekker tukkie na de tijd hihi
Ben benieuwd hoe het met tipp gaat? beatrice en sybje fijn dat de ctg bij jullie kleintjes goed is. Dus jullie kleintjes zijn nu erg rustig komt dat ook door het indalen of niet?
Hier heeft de kleine man juist meer ruimte door het indalen. Dus hardere trappen en meer beweging. De hele dag door. Maar dat is waarschijnlijk ook weer van kind tot kind afhankelijk.
@lot : ik weet echt niet waar het mee te maken heeft ....zal het morgen nog eens vragen ....voel het nu ook wel maar heel minimaal ....het draait niet even met flink met het kontje of zo ...voel meer dat het zich wat uit zet of zo ...maar die van mij zit ook redelijk krap bij kas zeg maar haha
hallooooo ik ben ook weer bovne water, schoonvader was zo lief om een laptop van de zaak mee te nemen. Ik lees net iets over tipp, wat is er met haar?
@ maxje ze moest vanmiddag naar de vk en is toen doorgestuurd naar het zh ......waarom weten we niet precies maar het zal denk ik de bloeddruk zijn
Dat ze wat stiller is heeft bij mij niets met indalen te maken aangezien ze nog niet ingedaald is. Ze heeft alleen niet echt heel veel ruimte meer. Dat is het nadeel van klein zijn. Ik ben net even rustig gaan liggen en toen voelde ik haar wel weer wat meer. Maar wat jij omschrijft, Sybje, dat heb ik precies zo! Ik voel haar dan wel maar meer een beetje schommelen en niet echt draaien ofzo. Maar we mogen niet vergelijken met andere maar met hoe het vorige week was bv. Nog geen nieuws over Tipp!
Lieve Dames, Helaas buddynieuws van Tipp... Door de VK doorgestuurd naar het ZH, ze verwacht niet thuis te komen vanavond. Zodra zij meer weet, smst ze mij en dan plaats ik het hier.
ik voel uk ook minder hoor de laatste dagen, wel af en toe een paar billetjes die verplaatsen. Heb weer de hele dag voor weeen, pffff, vervelend. Ga donderdag weer naar acupunctuur, ga vragen of hij de baby eerder kan katen komen. Ben het zo zat... Kasn niet meer lopen van de pijn in mijn benen
@truus : toch een hoge bloeddruk ? @beatrice : ja gek he gisteren deed het nog volop met het kontje schudden en zag je een hele bult voorbij draaien en vannacht en vandaag is het minimaal .... @maxje : volgens mij doet de accu dat vanaf 38 weken ....hoop het voor je ! hier is het lopen ook waardeloos ...doet echt au in mijn bovenbenen, buik en muts
hee, wat nieuws van tipp maar ik hoop van harte dat alles goed met tipp en ook natuurlijk met haar buikje. ik wacht maar af met haar nieuws hoor. ctg was wel goed gegaan en echo ook maar waarschijnlijk groeit nu heel langzaam dus morgenochtend weet ik het meer of ik weer weekje extra ctg of snel binnenkort wordt mijn baby gehaald maar morgenochtend eerst ctg zeker... en daarna gesprek met gyncholoog dus afwachten zeker hou ik op jullie hoogte en verder gaat het goed met mij maar alleen ben wel hartstikke erg moe heb zoveel snel geregeld voordat de baby komst dat weet je het maar nooit wat er wanneer gebeurt he. het geldt ook voor jullie zeker he? hihi ben al begonnen met de enveloppen adres opplakken en postzegels opplakken dus de geboortekaart komt natuurlijk na mijn bevalling haha over namen ja we zeggen wel de naam van onze baby wel als er we tween zijn dus en ja ik ben ook zelfs benieuwd naar jullie de namen haha.. we hebben al hihi.... dat komt bijna nooit voor dus blijft nogal lekker spannend he alvast fijne avond als ik er vanavond er niet ben.
Shit zeg voor Tipp En ja kan dus bijkbaar dat die vast in bekken ligt en er weer uit? Dat heet mijn eigenwijsje dus gedaan.. ze schatten trouwens een klein kindje rond 6 pond
Hallootje Wat rot zeg voor Tipp, hoop dat alles goed is en ze snel weer naar huis mag. Verder gelukkig allemaal goede berichten en zelfs dames die dicht bij elkaar aan de CTG's lagen? Wat een toeval weer! Enne JsztD: Onze naam is ook kort En het kan inderdaad dat ze 'vast' liggen in het bekken maar er weer uit gaan tenminste dit vertelde mijn VK. Ik ga nu lekker op de bank liggen tv kijken, Fijne avond allemaal!
Hi, @Tipp, ik duim voor je! Hooop dat alles goed gaat. @Sybje, hopen dat er morgen bij de echo meer beweging is. Enne bij Tycho was ik overtuigd dat het een meisje was de hele zwangerschap maar dat was echt niet waar hoor @Beatrice ben jij meer gerustgesteld nu (voel je het weer meer ook?) @Jaki, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat morgen, succes! @Maxje welkom terug @de rest weet ik niet meer. Ik ben net terug van de vk, alles was goed. beebje met hoofdje naar beneden en aan het indalen. Woensdag echo dan weet ik het zeker. Ze dacht trouwens dat het een jongen was omdat het zo'n rustige hartslag was, ben benieuwd... Jooze
Oja, nee ik heb nu geen gekneusde ribben, maar i heb het wel een keer gehad en dat zal ik me altijd blijven herinneren... Jooze
@jooze : super zeg die is er dus ook bijna klaar voor ! mmhh qua geslacht zie ik het wel .....vond een jongetje eerst wat enger ....ben zelf een meisje he ...maar nu maakt het me niks meer uit ...als het maar gezond is ...klinkt cliche he ? maar zo voelt het wel ...
Ik ha juist altijd jongens leiding gegeven op scouting dus hoopte altijd op eerst een jongen en dan maakt het niet uit. tot ik zwanger werd toen dacht ik meteen dit is een meisje. Ik was helemaal aan het idee gewend was het toch een jongen was wel raar hoor. Nu durf ik niet meer te denken haha Jooze
Jaa kleinwonder dat blijkt wist ik dus helemaal niet haha... achja, hoop sowieso dat mijn vliezen niet breken voor mijn weeen komen eigenlijk maarja
Kom net bij de vk vandaan. Alles perfect. Kleine ligt met zijn bolletje naar beneden. en ligt al vast in mijn bekken. Hij verwacht een klein ventje van rond de 6 pond. Jeetje wat een rot nieuws voor Tipp!