Ze belde al om het te vertellen, wat leuk! en fijn dat met jullie kleintje alles ook weer goed is. Ik probeer inderdaad rustig aan te doen met klussen in ons huis, maar dat valt niet mee. Ik wil ook zo graag helpen Verder moet ik nog even bijlezen.
@ beatrice Hee meid fijn dat alles goed is met je baby ! En fijn dat ze ook goed lig ! We kunnen in ieder geval naar een "normale" bevalling uitkijken Ik had vantweekend een blauwe plek boven mijn navel van die kleine die zoo schopt ...
Hahaha Trouwens.. ik zat op de site van bam-mam en daar las ik onderstaande: "Werken vanuit de bijstand Ben je alleenstaande bijstandsmoeder en is je (jongste) kind jonger dan 5 jaar, dan kun je ervoor kiezen om part-time gaan werken. Je inkomen wordt dan aangevuld tot bijstandsniveau. Dit heet aanvullende bijstandsverlening en geldt alleen voor alleenstaande ouders. Ook als je inkomen tijdelijk onder bijstandsniveau daalt doordat je onbetaald (of deels betaald) ouderschapsverlof opneemt, kun je gebruik maken van deze regeling. " Dat is toch allang niet meer zo?
Dames ik heb weer nieuws van Tipp! Ze mag nog niet naar huis en ze heeft geen idee wanneer dat wel mag! Voor de rest heeft ze niets verzonden. Als ik iets hoor dan meld ik het weer. x
Ach jee, wat rottig voor Tipp. Hier zat ze vast niet op te wachten. Ben benieuwd naar nieuw nieuws. Volgen jullie trouwens 'Hoe word ik een mama' met Bridget nog? Ik ga zo wel weer kijken...
jeetje wat balen voor tipp ...dat word een nachtje zh vrees ik .....hoop dat het snel beter gaat .... ik ga de co ass kijken ....
Ik heb nog een sms gestuurd en terug gehad! Ze geven haar nu medicijnen om har bloeddruk te verlagen. Ze moet blijven totdat ze weten of het aanslaat!
Dan breek ik uit meiden! Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes, nog even en jullie beebs zijn er!
Oke thanks! En als er nieuws is probeer ik het direct online te zetten. Jij wordt ook op de hoogte gehouden neem ik aan. Ik hoop dat de medicatie in ieder geval snel aanslaat!
Balen voor Tip zeg! Ik duim dat alles goed is! Ik moet nog zo lang wachten tot mijn volgende afspraak bij de gyn. Pas op 23 oktober!
Tsjee Chebu en wanneer ben je voor t laatst geweest? Mijn proefdruk heb ik vandaag opgehaald van mn kaartje... jippieee hij is helemaal leuk