Op 9 oktober ben ik geweest. Pas vanaf week 37 ga je hier elke week. Nou ja, ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe het met 'm gaat Fijne avond nog. Ga nog ff lezen.
Hi, @Tipp, das balen, hoop dat de medicatie snel aanslaat! Wij hebben net de kaartjes af, wat een rust. Zo slapen! Jooze
Fijn meiden, die goede echo's! Toch prettig om die bevestiging te krijgen he, vonden wij wel. Spannend voor Tip zeg, hopelijk slaat de medicatie aan. JsztD; wat vervelend dat het kindje niet meer in het bekken ligt, lekker eigenwijs. Ik hoop voor je dat hij snel weer draait. Ik heb al weken veel harde buiken 's avonds. Sinds 2 dagen beginnen ze al 's middags. Heb ook de laatste dagen wat meer gedaan, misschien dat het daardoor komt. Ook veel last van indalingspijn, van die steken. Kan ook moeilijk mijn plas nog ophouden als hij er tegenaan ligt te drukken. Hij is wel erg actief, soms pijnlijke schoppen. Ik wordt vroeg in de ochtend (nacht) wakker van zijn bewegingen. Ik vind het wel fijn dat hij zo lekker beweegt, weet ik tenminste dat het goed gaat met hem. Morgen alweer 37 weken! Wat gaat dat snel, dan mag ik thuis bevallen, gek idee. En dan te bedenken dat ik woensdag a.s nog moet afrijden... Maar ik ga het gewoon halen, samen met mijn ventje in mijn buik.
Hopen dat alles goed gaat met Tipp @ Manon: Wauw afrijden met zo'n dikke buik, knap hoor, ik voel me nu al zo'n olifantje in de auto haha! Rol erin en er weer uit! @ Chebu: Je moet wel lang wachten zeg. Hier ga ik nu om de twee weken en vanaf 36 om de week. Ligt overal anders he. Weet iemand of je altijd een liggingsecho krijgt of alleen als ze het niet kunnen voelen? Bij mij voelen ze altijd aan mn buik en zeggen ze ow de beeb ligt zo en zo? Of kijken ze dan of ie is ingedaald?
wat balen dat tipp niet mag naar huis mocht. ik hoop dat zij snel mag naar huis gaan ik ga lekker slapen want moet morgen vroeg op pff... hihi.. welterusten iedereen alvast. tot morgen
Goedemorgen! hier ook vroeg op, tussen 7 en 8 wordt namelijk onze keuken bezorgd. Hoop dat het goed gaat met Tipp. Weer een mijlpaal.....vandaag 37 weken!
Goedemorgen! Meiden met een mijlpaal: van harte! Hopelijk mag Tipp vanmorgen weer naar huis en is haar bloeddruk flink gedaald! Ohw, wat kan slapen (of de poging proberen) pijnlijk zijn. Op geen enkele zijde lig ik lekker meer en alles doet zeer! Sorry voor m'n geklaag...
Goedemorgen, Zo ben even een paar dagen niet geweest, Ben een beetje ziek, zwak en misselijk geweest en geen fut om online te komen. Heb even vluchtig nagelezen. Vandaag wordt hier de laatste hand gelegt aan de babykamer, de ombouw van de radiator wordt geplaatst... en dan is tie helemaal af. Heb gisteravond en vannacht weer met voorweeen gelopen, heb daardoor heel slecht geslapen. @ Tip, hoop dat je snel weer naar huis mag en je bloeddruk weer gedaald is. @ Bea & Baylee, fijn dat de echo's goed gegaan zijn en de kleintjes met hun hoofdjes naar beneden liggen. @ All meiden met een mijlpaal.. Gefeliciteerd. @ Janny Jansen, ik slaap ook heel erg slecht, alles doet zeer en kan ook niet meer op mn zij liggen. (klagen mag toch !) @ Ienie en mini, Dat is heel erg verschillend, mn verloskundige doet het niet tenzij het nodig is en sommige doen het wel standaard. Ik heb hem niet gehad. Sorry de rest ben ik weer vergeten, de zwangerschaps dementie heeft hier hard toegeslagen.
goedemorgen ! @janny : ooh jeetje weet precies wat je bedoelt hoor ..... hier is het slapen ook waardeloos .....heb van 04.00 tot 05.30 geslapen op de bank en toen ging manlief naar izjn werk ...heb vanaf 05.30 tot 09.00 lekker op bed geslapen maar heel licht en onrustig ... @tipp : hoop dat je lekker naar huis mag vandaag ! hier ook een mijlpaal ....37 weken ! en een ontzettende zeuwachtige sybje ......buikje is echt vreemd aan het doen .... zo weer naar de gyn ...ben benieuwd
Goedenmorgen, @Manon & Sybje gefeliciteerd 37 weken het mag! Vanavond volle maan he, ga ik ook voor @Manon, spannend afrijden is het de eerste keer? Succes morgen in iedergeval en die kleine blijft nog wel even zitten toch! @Inie en mini, ik krijg standaard de liggings echo, maar dat verschilt per vk dus je moet het even vragen aan die van jou. Het is als controle bij mij voelen ze ook gewoon hoe ligt. @Corien, lekker een nieuwe keuken! @Whabbit, gefeliciteerd met je 36 weken. Weten we al wat van Tip?! Hoop dat het goed gaat! Hier alles redelijk, dagje met Tycho thuis, maar hij is redelijk rustig want hij is wat ziek dus dat scheelt wat geloop etc Jooze
Goeiemorgen. Ik heb slecht geslapen, maar da's geen nieuws meer. En een zeer rustige beeb in de buik. Word eens wakker joh! @Sybje, succes! @Iedereen met mijlpaal, gefeliciteerd! Die van mij mag nu nog niet komen hoor. Ik ben nog helemaal niet klaar.
Ah, meneertje is wakker. Kermis is weer begonnen. Vandaag ga ik m'n vluchttas inpakken. Ben nog steeds aan het twijfelen welk leuk pakje ik voor 'm mee neem.
Goedemorgen, heb niet alles bijgelezen, maar volgens mij heeft Tipp hoge bloeddruk..hoop dat het goed komt.. Gisterenavond was er een bijeenkomst in het ziekenhuis, een info-avond over de kraamafdeling, borstvoedingbeleid en eea over sociale wetgeving hier..na een uur op een stoeltje te hebben gezeten in een veel te warme ruimte met zo'n 40 andere stellen, was het pauze en hield ik het voor gezien..al na 20 minuten had ik mijn schoenen uitgetrokken en zat ik te schuifelen op die stoel met het gevoel dat ik zo flauw kon vallen, zo warm en benauwd had ik het! Hihi, dan ben je in een ziekenhuis en dan wil je er zo snel mogelijk uit omdat je je niet goed voelt Ik heb officieel er een nichtje bij! Mijn broer en zijn vrouw hebben zojuist een tweede nichtje uit China gekregen: Luna heet ze en is 15 maanden oud. Ze hebben wat foto 's vanuit China doorgestuurd en ze zag er superschattig uit! Weer een kleindochter voor mijn ouders..de 4e en dan kom ik nog als het goed is met nog een kleindochter, straks!
Hier waardeloos geslapen, zowat constant harde buiken! Net weer bij de huisarts geweest maar mn urine is echt schoon... net de verloskundige gebeld en zij gaat me in de loop van de ochtend terugbellen, ben benieuwd!
Jaaa ik typte voor de grap hier laatst een berichtje over 14 oktober.. stond in mijn horoscoop dat 14 oktober een speciale dag zou worden en laat het 14 oktober idd volle maan zijn Zou wel heeeeeeeeeel bizar zijn, maar denk t niet hoor haha
goedemorgen dames, ben benieuwd hoe het met tipp is? Jsztd zou wel heel bijzonder zijn als je horoscoop het goed heeft, rustig aan. Ik heb vannacht niet echt super geslapen veel liggen draaien. De tijd die ik even heb geslapen heb ik heerlijk liggen dromen over een kleine baby in mijn armen heerlijk als je dan wakker word.