Ik heb al een paar dagen een ernorm drukkend gevoel/pijn van onderen die uitstraalt naar mijn liezen. Ook veel harde buiken. Heb voor de zekerheid maar even urine naar de HA gebracht om een blaasontsteking uit te sluiten.
Hallo allemaal, In het begin was ik ook aanwezig op dit forum, maar op een gegeven moment ben ik tich even afgehaakt. Het ging hier zo snel dat ik nooit bijgelezen kwam. Nu heb ik heerlijk verlof en dus meer tijd om te lezen. (Hield het in grove lijnen wel bij, maar reageerde nooit) Hier ben ik dus weer. Ben nu iets verder als 35 weken en ben denk ik mijn slijmprop al verloren. Vanavond naar de vk. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Groetjes Geer
Had ik net een heel stuk geschreven, met reacties op iedereen, is het niet geplaatst! Nou ja, moet ik vanavond maar even weer proberen. Ik moet nu in elk geval eerst aan het werk. Gelukkig alleen maar vanmiddag. Tot later!
@chebu : ben je al naar de plee geweest dan ? @marbo : gefeliciteerd ! @lot en jsztd : irritant he dat slechte slapen .... @all : ben naar de gyn geweest .......had een vk in opleiding ...getverderrie ..ben al zo onzeker en dan zetten ze zo'n meisje tegenover me .... maar goed ....nogmaals een echo gemaakt en ze heeft even flink geknuppeld met het apparaatje en dan was er wel wat beweging te zien ...... heb nog steeds klachten van de hoge bloeddruk ....beetje jammer ...spoortje eiwit in de urine maar dat was niet erg ..... heb nogmaals gevraagd hoe dat nou zit met dat inleiden omdat er iedere keer vaag over gepraat word ...de ene dr is heel dujidelijk en deze weer niet ...nou ja misschien zegt ze het ook wel niet om me niet bang te maken ze weet dat ik doodsbenauwd ben voor de bevalling .... maar goed de kans is heel groot dat het volgende week gebeurt ....maar de kans is ook heel groot dat het van de week nog zelf komt snappen jullie het nog ? moet vanmiddag nog even bellen voor de bloeduitslagen
Hi, @Bruijde, welkom terug! @Sybje, balen iemand met minder ervaring als je onzeker bent. Wat betreft inleiden misschien willenn ze je verassen bevallen is meestal een verassing toch. Nee maar seriues succes! Hoop voor jou dat er snel duidelijkheid is! @Corien ben benieuwd naar d uitslag. @Janny, werkse! Jooze
Neuh, ik ben nog niet naar de plee geweest. @Sybje, balen, iemand in opleiding (ok, ik snap dat ze het allemaal nog moet leren maar je wil gewoon duidelijkheid toch?)
Sybje: spannend hoor! Bruidje: welkom terug. Marbo: wat leuk, een nichtje erbij! Jullie familie groeit hard zo! JsztD: hmmm... benieuwd wat je VK zegt hoor! Maargoed, er zijn natuurlijk mama's die wekenlang rommelende buiken en voorweeen hebben zonder dat de baby er al aankomt... Afwachten maar! Janny: laatste loodjes met werken he? Daarna maar lekker luieren en genieten, zo te horen ben je er wel aan toe! Ben net even naar het Kruidvat geweest om een collectie babyzeep, -olie, haarlotion, sudocreme, etc. te kopen. En een eerste pak newbornluiertjes... te schatig gewoon!... Zometeen nog even de hort op: wil gaan kijken in een winkel waar ze ook wallaboo produkten verkopen. Ze hebben volgens mij een mooie wikkeldeken (i.p.v. een lodger dan zat ik te denken) en heb ook nog een voetenzak nodig (nog niet meteen natuurlijk, maar kijken kan vast geen kwaad!). En dan nog even de prenatal in voor een luiertas die er wel aardig uitziet en niet zo achterlijk duur is! Eerst nu maar even ene stapeltje boterhammen wegwerken.
@ ukkepuk Beterschap ukk! Jeetje alweer voorweeen gaat lekker bij jou ! Hoop dat het gauw over is! Mjaa morgen heb jij je mijlpaal van 37 weken ... dus dan mag ze komen he !
Ik ga zo weer naar de Wibra zo hebben allemaal baby spulletjes ! Ben net in de stad geweest om de hoeslakens ( molton en badstof) Ik wil het babyspeelkleed hebben voor 9.99 euro en aangezien ik een ronde box heb is het voor mij ook gelijk een boxkleed dus echt leuk en zeker voor die prijs Maar in de stad hadden ze hem nie meer dus maar al de wibra's in de buurt afgebeld en ga der zo eentje ophalen ...
goede middag Heb eindelijk heerlijk geslapen (vanaf 2 uur), werd ook pas om 11 uur wakker van de wekker Gister de bv avond gehad. Was vooral een oja avond. Wist nog veel van de opleiding van kraamzorg. Het was alleen een beetje weg gestopt in een hoekje van mijn hoofd. Manlief was er ook bij. En er was verder nog maar 1 andere man. De echte bikkels. Verder alleen maar vrouwen. Het viel me op dat de meeste de 30 gepasseerd waren, voelde me daardoor heerlijk jong @bruidje: welkom terug @tipp: hopelijk ben je snel weer terug en gaat het beter met je. groetjes MarielleB
@wendy "oef dat is ook vermoeiend als je niet kan zitten ......kun je wel liggen dan ? @chebu : nou idd voelde me niet echt prettig bij .....ze moest wel alles overleggen met de gyn ....daar niet van maar toch ... ze vroeg ook niet naar mijn suikers ...dus ik zei op een gegeven moment ik krijg geen controle over mijn suikerwaardes .....ja zegt het heeft ook niet veel zin om nu nog naar een dietiste te gaan zo laat in de zwangerschap.... uuhhmm nou daar ben ik al geweest ik spuit 4 x op een dag insuline ...zucht ..... maar goed we hebben het allemaal moeten leren ! @WHABBIT :ik heb een zwarte hoge luiertas van little company ....gekocht voor 40 euries en ik zag dat ze nu bij de prenatal maar 25 euro zijn ....is ook geen geld hoor ....en bij de hema hebben ze een redelijk luiertas .... @all : had net hele vage krampen /steken onder mijn borsten vandaan die dan naar de onderkant trokken van mijn buik ...vond ze eigenlijk niet zo grappig ..kwamen om de 5 minuten en duurde zo'n 20 min .... mmmhh misschien is het de groei van de bm ? of zo ?
Nee overdag slapen ben ik te druk voor denk ik haha.. dat werkt niet zo goed! Vk heeft nog steeds niet terug gebeld
Dames, even snel een vraagje voor ik alles terug ga lezen van vanochtend en gisteravond. Ik ben gisteravond (nacht) toen ik naar de wc wilde gaan van de trap gevallen. Ik was op de helft en voor ik het wist lag ik beneden. Heb een behoorlijke smak gemaakt maar gelukkig niet op mijn buik gevallen, wel op mijn rug/zij. Heb schaafwonden op mijn benen en mijn lies (die al zeer deed) functioneert nu helemaal niet meer en doet erg veel pijn. Ik kan amper lopen. De kleine man is gelukkig de hele nacht/ochtend 'aanwezig' geweest met schopjes, draaien en een paar keer de hik maar toch maak ik me zorgen. Kan er toch iets "stuk" zijn in mijn buik? Is er gevaar voor ons kleintje? Heb redelijk kunnen slapen maar ben nu zoooo bang dat er toch iets is..
@ Kleinwonder: Bel de VK! Dan ben je gerust gesteld je weet maar nooit toch! Ik viel toevallig gisteren ook, want ik trok het gordijn eraf (ik stond op bed) en wilde het zelf weer terug ophangen. Echt niet slim met een dikke buik staan hannesen. ik slipte en donderde zo van het bed af. Huildend mijn man gebeld want die was er niet en die is heel snel uit een vergadering gekomen. Toen was het wel weer goed . Is schrikken he, straks ga ik naar de vk dus dan kan ik het gelijk vertellen.