Vandaag was mijn laatste werkdag en mijn zwangerschapsverlof is nu ingegaan. Het is nu erg raar dat ik zestien weken lang niet hoef te werken. Ik ben erg benieuwd of ik de dagen een beetje doorkom, ik heb al lijstjes gemaakt met dingen die ik nog moet doen maar ik ga voornamelijk proberen rust te nemen. Zijn er nog mensen die tot 36 weken hebben gewerkt?
ik had even geen internet meer, maar ik ben weer online Tipp; hoop dat je snel naar huis mag. ik ben het echt zoooo zat, baal gewoon van mezelf... Heb zo'n buikpijn al sinds vannacht, pffff. straks naar de vk, ben benieuwd over grote beebs; het gaat alleen om het hoofdje, hoe 'moeilijk'de bevalling wordt, als het kindje een normaal hoofdje heeft en toch zwaar is er niks aan de hand hoor
hoi Hier alles rustig, vanmiddag naar de verlosk geweest. Alles goed. de kleine is inderdaad ingedaald en zover ze kon voelen ligt hij/zij met het hoofdje naar beneden en de rug rechts. Maar morgen heb ik toch de liggings echo dus weten we het zeker. Ook is een groot misterie opgelost. We hadden hier ineens een zwarte sjaal liggen. En we wisten niet van wie die zou zijn. Zat mijn man er al mee te plagen van welke geheime liefde die was. En dat hij nu wel erg slordig werd Blijkt de sjaal van de verlosk te zijn, die is toen hier geweest en op de slaapkamer toen ik krampen had. Zij blij dat hij terug is en wij dat we weten van wie die was. Net weer de zwangerschapscursus gehad, we hebben nu het begin van de bevalling besproken. Hoe weet je wanneer het beginnen gaat enz. Was best interressant. Hoewel ik het in grote lijnen wel wist. zo dat was weer een verhaal. alvast weltrusten Groetjes MarielleB
Ik ga flesvoeding geven. @ Baylee, ben ook benieuwd wat ze gaat zeggen.... Ik denk gewoon ff doorzetten. @ Bea, ik maak de meubeltjes gewoon schoon met allesreiniger. Yes de ombouw van de verwarming is eindelijk klaar en staat ervoor... De kamer is nu helemaal af, Morgen even schoonmaken en ons kleine ukkie kan komen
ik wil weer bv gaan geven, maar ga er mee stoppen als ik er deze keer ook niet door afval, klinkt misschien egoistisch, maar ik voel me vreselijk door alle extra kilo's. Weeg al even boven de 100 kilo (ben gestopt met weheb bij de 105) Schaam me gewoon als ik foto's zie van mijzelf Ik ben wel super trots op mijn buikje hoor, maar mijn gezicht, armen en benen en voeten zijn echt mega... Bij mijn dochter ben ik ook niks afgevallen door de bv, vond ik toen niet erg, maar nu wil ik ook dat ik gekukkig ben met mijn lijf.
Maxje: even helemaal los van je keuze voor al dan niet borstvoeding... Op de laatste foto in je album zie je er nog steeds prachtig uit hoor! Laat je nou maar niet gek maken door die weegschaal.
Maxje op de foto's kom je helemaal niet zwaarder over. Ik hoop in ieder geval voor je dat de bv nu wel gaat helpen. Ik snap je standpunt trouwens heel goed! Ik ga ook bv geven en dat is mede met het idee dat ik dan ook af kan vallen...
BenMarieke, ik ben ook nog aan het werk! Als ik volgende week geen herfstvakantie had gehad, zou ik ook nog moeten werken. Maar ik heb geluk met die ene extra gratis week. En inderdaad, het wordt echt zwaar en de zin is ver te zoeken he? Jaki, goede berichten! Dat klinkt allemaal heel positief! Ben erg blij voor je, die onbezorgde laatste periode heb je verdiend! Maxje, je gaat toch niet bevallen he? Het is maar goed dat jij buikpijn van weeeen kunt onderscheiden, alhoewel mij dat wel lastig lijkt. Beterschap en succes bij de vk! Uk, wat fijn! Morgen nog even lekker poetsen en je hebt weer een paar zorgen minder! Ik weet niet of ik vanavond nog weer online kom, maar ik moet nu nog even weg. Dus als ik niet weer terug kom, alvast weltrusten. Ik hoop voor ons allemaal dat deze nacht beter wordt dan de vorigen!
dank jullie wel meiden beurt me weer wat op. En straks gaan we natuurlijk smaen afvallen. Bij de vk was alles goed, buik was wel erg gespannen, ze kon niet zo goed voelen. Hij ligt iig al ingedaald en ze schat hem ook op ruim 8 pond, had ik ook wel verwacht. Heb nog steeds heel regelmatig buikpijn, is wel wat pijnlijker als de voorweeen die ik had, maar voelt nog steeds niet als een echte wee. ben benieuwd
@ja respect voor benmarieke! Ik ben nu 33 weken en kan niet wachten tot mn verlof over 3 weken, zit zelfs aan te denken om eerder te gaan. Laatste loodjes zijn echt zwaar! @Maxje: Je ziet er mooi uit hoor. Ik zit nu ook tegen de 100 kilo aan en ik probeer er niet overheen te gaan maarja ik heb nog 7 weken. Ik ben in mijn hele zwangerschap nog maar 8 kilo aangekomen gelukkig, maar dat zegt wel weer hoeveel ik daarvoor woog het maakt me niet uit, daarna ga ik wel weer mn best doen om het eraf te krijgen. Wij hebben tenminste een beetje reserve , mama's mogen best lekker mollig zijn vind ik
Doen we! Maar niet gelijk he, even een "afkoelperiode" haha! Ik stel voor zo ongeveer in januari. Lekker nog even gek doen met kerst en oud en nieuw!
@BenMarieke Ik ben ook nog aan het werk donderdag me laatste werkdag... Hoewel ik al 4 weken op me kop kreeg (vanwege het lange staan) dat ik moest minderen of stoppen ben ik doorgegaan... ja wat wil je als je zelfstandig ben... Nu voel ik dat me lichaam er echt aan toe is... Jij mag lekker gaan genieten van je verlof !
Ooee ja ienie minie dat is een HEEL goed idee.. lekker genieten met onze baby's tijdens de feestdagen en dan daarna dieeten... zijn we in de zomer allemaal weer startklaar