Bedankt! Ja het is de 1e keer afrijden (en hopelijk de enigste). Bruidje; spannend zeg, je slijmprop al verloren! Hoe is het nu? Sybje; ook spannend voor jou. Raar dat ze er niet iemand met ervaring naast had, ik zou dat ook niet prettig vinden in jou situatie. Wendy; mooie buik! Klein wonder; goed dat je de vk gebeld hebt, ik zou ook voor de zekerheid even alles laten checken. Ienie en mini; ik zou als ik jou was voor jezelf kiezen en me ziek melden. Als je plotseling ziek wordt, moeten ze toch ook vervanging regelen? Ik weet dat het moeilijk is, ik wilde ook 2 weken langer door gaan eigenlijk, maar het ging gewoon niet. Je kunt maar beter goed voor jezelf en je kindje zorgen nu. Conny; spannend zeg, het komt echt dichtbij nu voor jou!
@ ukkepuk Fijn dat het nu helemaal klaar is en morgen soppen hihi voor het te laat is Ik heb al de hele avend last van steken in me onderbuik en echt van die gemene pijnlijke steken Khoop niet dat ik jou achterna ga...
oh oh, ben vanavond ook gevallen, plat op me buik, grr, gelukkig heb ik de kleine al wel weer gevoeld maar wat ben ik geschrokken zeg! Heb de vk nie gebeld, ik weet nie, voel daar toch niet zoveel voor en moet donderdag weer voor een echo, dus geef et dan wel ff aan En nu namen, gister zei ik al dat ik twijfelde over de meisjesnaam, en ja nu heb ik toch besloten dat de meisjesnaam van de baan is... De kleine krijgt namelijk mijn achternaam en niet die van mijn man, en de naam klinkt gewoon echt niet bij mijn achternaam de laatste 4 letters van de voornaam zijn de eerste 4 van mijn achternaam, dus ben bang dat dat teveel gaat overlappen zeg maar, nu hebben we dus geen meisjesnaam en ook nog geen jongensnaam, help vind dat echt heel erg...
Dank je wel.. ik ga er nog eens goed over nadenken.. Ik ben zo gewend om mn grens van 'het gaat echt niet meer' steeds te verleggen. Dat is niet goed, dat weet ik en er moet ook een eind aan komen denk ik.
Ik doe wel mee met het afvaltopic dadelijk! Ik heb al heel mijn leven een beetje last van een rolletje extra maar ben niet echt dik. Ik heb altijd een bmi van 24 tot 26 dus gewoon gezellig mollig zullen we maar zeggen. Ik hoop echt dat ook dmv bv de extra kilo's er snel af gaan! Domino vervelend dat je gevallen bent! Ik kan me voorstellen dat je wel geschrokken bent. Als je nog voldoende voelt dan zou ik me niet te druk maken. Je kunt altijd morgen even navragen of ze het nodig vinden om je direct te zien. We worden geloof ik wel allemaal iets onhandiger! Ennuh krijgt deze kleine een andere achternaam dan je andere kinderen of is dit de eerste? Wel grappig dat je jouw naam meegeeft. Dat hoor je niet zo vaak. Baylee klote dat je ineens zoveel steken hebt. Denk je dat het indalen is? Ik zit hier nog steeds een beetje kansloos op de bank tv te kijken! Mijn man is bij Wit Licht van Marco Borsato en ik denk dat ik maar even op hem wacht. Vind ik wat gezelliger naar bed gaan.
idd we worden wat onhandiger, grr ik baalde zo, maar het leven voelt gewoon goed dus ik ga me er geen verdere zorgen over maken Alleen heb ik wel een flinke smak gemaakt merk ik want mijn rug heeft het zwaar te verduren Dit is ons eerste kindje, op het gemeentehuis snapten ze eerst ook nie helemaal wat we nou wilden en hebben ze een kwartier met zijn 2en lopen zoeken naar de goede akte die je dan nodig bent! We hebben hier heel bewust voor gekozen omdat mijn man geen binding heeft met zijn achternaam en ik juist door een naamswijziging heel veel binding heb met mijn achternaam, toen we trouwden heb ik ook heel bewust mijn eigen achternaam gehouden
Ik snap het eigenlijk wel! Bij mij eindigt de familienaam omdat er geen mannen zijn. Ik heb ook geen neven en broers... Maar mijn man is zeer gesteld op zijn naam en ik heb ook zijn naam aangenomen dus ons kleintje krijgt ook zijn naam. Maar nogmaals het lijkt me erg leuk... Heb je wel al een idee over een andere naam? Of begin je nu helemaal blanco?
Nee, heb dus helemaal geen idee wat ik nu ga doen, heb al even lopen tobben vanavond maar kijk morgen wel even weer want anders ga je het weer forceren, maar je man dus bij marco borsato? Wilde ik ook graag heen, maar leek me niet zo'n goed idee op het laatst! Ga nu proberen te slapen en hopelijk morgen een betere dag
Slaap lekker! Misschien even in de lijsten van de vorige maanden hier kijken. Je kunt altijd ideeen op doen. Beter goed gestolen dan slecht bedacht
Hee allemaal! Ik kwam effe snel spieken of er al iemand aan de bevalling was begonnen maar tot op heden geloof ik nog rustig! @ zwangerschapsverlof: hmmm die luxe heb ik niet... hebben eigen bedrijf en als ik niets doe loopt het in de soep. Heb wel extra hulp maar is ook nodig omdat het topdrukte is in deze tijd van het jaar We kunnen geen full timers inhuren daarvoor verdienen we nog niet genoeg dus moet nog heel veel zelf doen. Maar dat gaat nog best goed. Is allemaal kantoor werk dus niet zwaar (alleen voor het hoofd, maar daar zit gelukkig geen baby in en van hormoon schommelingen heb ik gelukkig geen last (ben eigenlijk verrassend veel stabieler dan voorheen... ik grapte al: moeten we vaker doen...) @ namen: tja, wij moeten nog regelen dat ons kind naam van vriend krijgt. (de voornaam die we hebben past beter bij zijn achternaam dus dat is voor ons de keuze). Maar vrijdag gaan we erkenning etc. regelen... Slaap lekker allemaal! Morgen ga ik met vriendin de kinderkamer sauzen (gewoon wit)! Dan kan ik daarna de stopcontacten afmaken, gordijn ophangen en dan kan er 'ingericht' worden!
@Domino: even lekker rustig aan doen nu, plat op de bank of in bed, pas op met je rug, moet je nog heel lang mee! Veel gevallen van gevallen zwangeren he, op mn werk, was er ook al eentje. We worden gewoon een beetje onhandig haha en ik denk ook dat we nog teveel dingen doen, of te gehaast en zoiezo niet helemaal het hoofd erbij hebben.. Voorzichtig zijn meiden, we moeten nog ff!
Owja over namen, het is wel een gedoe he! Wij kiezen voor de achternaam van mijn vriend. Omdat ik denk dat we toch nog wel gaan trouwen en omdat mijn achternaam een scheldnaam hier is! Haha, dat is zielig, kinderen zijn eerlijk en gemeen tegen elkaar, dat wil ik mijn kind echt niet aandoen hier. We hebben echt al twee leuke meisjesnamen maar nog helemaal geen jongensnaam! Daar moeten we nog eens goed over nadenken en ik hoop dat we echt met iets komen. Tot nu toe zijn we nergens over eens wat betref jongensnamen. Misschien wel een teken, dat we een meisje krijgen?
Goedemorgen! Lekker geslapen? Hier weer hetzelfde verhaal als gisteren. Pff, ik ben blij dat ik niet hoef na te denken over de achternaam. Toen we trouwden heb ik gewoon de naam van mijn man genomen (ben nogal traditioneel). Dus het zou een beetje raar zijn als ons kindje wel mijn achternaam krijgt. En dat willen we ook geen van beide trouwens. Iemand nog iets van Kersje gehoord? Ze is al bijna een week niet meer hier geweest volgens mij. En trouwens, de eerste 2 kilo dat ik ben aangekomen is een feit. Een weekje geleden gaf de weegschaal opeens 2 kilo extra aan, en dat is nu nog steeds zo. In het begin van de zwangerschap woog ik 80, nu 82. Hopelijk dat het hier bij blijft, maar het is ook geen ramp als er nog meer bij komt. Ik mag niet klagen volgens mij.
@Janny, 2 kilo is enorm goed zeg. Ik ben al 20 kilo aangekomen. (waarvan trouwens wel de meeste op het eind) Liefs Hummel.
goedemorgen ! hier ook de achternaam van mijn man en sinds zondag een nieuwe jongensnaam ! ennnnn ik heb vannacht geslapen ! lekker dat het was ......volgens mij lag ik nu te snurken ,.......mannetje had oordoppen voor me gehaald !
goedmorgen iedereen, Ik heb lekker geslapen hihi. enne over namen mijn kleine krijgt gewoon achternaam van mijn ventje want we gaan wel trouwen dus. ik wil ook achternaam van mijn ventje als we gaan trouwen dan is makkelijk. dan hoef ik niet moeilijk doen. Tipp ik hoop dat je vandaag mag naar huis. janny, ik weet hert niet waar kersje is. ik ben ook benieuwd of alles goed met haar is. dus misschien is haar pc stuk of zo.. zou kunnen sybje, heerlijk dat je er ook mag wezen om goed vannacht goed heb geslapen hihi. ik wacht op zuster van het ziekenhuis want zij komt hier voor ctg. lekker hoef ik niet naar het ziekenhuis hoera hihi dan moet ik wel ff wennen en gisteravond kreeg ik mail van kraamzorg en zij wil morgen kennismaken met mij en ook kijken babykamer en ook praten over bevallen en zovoort dus ben benieuwd. maar dat was wel tweede keer voor mij want eerste was intake gesprek nu tweede kennismaking. (hebben jullie ook?)
Goedemorgen. \/ Yes vandaag 37 weken, ons kleine meisje mag vanaf vandaag thuis geboren worden \/ Wij hebben de kleine al met 20 weken erkent en ze krijgt de achternaam van mn vriend, het is de bedoeling dat we ooit gaan trouwen. Heb vannacht weer eens goed geslapen, gelukkig maar @ Baylee, vervelend van die steken maar dat zou idd wel eens indalings steken kunnen zijn.
ukke heerlijk dat je ook nu 37 weken Gefeliciteerd met je mylpaal hee het wordt spannend komende weken hihi wie komt de volgende baby op de wereld gezet echt hoor..
Ik ga ook flesvoeding geven. Ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal uit gaat pakken want je borsten maken natuurlijk wel gewoon de voeding aan.
Goedemorgen, De dames die flesvoeding gaan geven welke voeding halen jullie in huis? Weet niet zo goed welke voeding ik het beste kan halen.