ik ben er ook nog.. ben een beetje down eigenlijk.. ik weet niet waardoor.. vanochtend niet ontbeten en ik liep dus al duizelend door de supermarkt - niet goed! ik doe dat echt nooit meer.. verder dus depri.. snap eigenlijk niet waarom..
@Sasgirl mag ik vragen of jij ook moslim bent? haha wil er zeker niet een islamitisch forum van maken maar ben ook nieuwsgierig hahaha.
Jaaaaaaaaaaaa hier ben ik weer. Mn man had de laptop ingepikt en Sophie komt beetje moeilijk in slaap.... x Sophie
Hoi Saartje, Nee ik ben geen moslim maar mn vriend vind t wel heel belangrijk een islamitische naam aangezien hij moslim is en hij wil het kind ook bij het Marokkaanse consulaat aangeven en daar accepteren ze alleen maar moslimnamen vandaar. Ben jij zelf moslim? Maar ook nog even over het depri-gevoel, dat heb ik nou ook met vlagen! Soms ben ik dagen superblij en enthousiast bijna op het onnatuurlijke af en soms uit het niets opeens beetje depri of huilen om niets! Moest gister bijna huilen om GTST hoezo last van hormomen?! Vind t echt super om hier te lezen dat t allemaal hartstikke normaal is al die kwaaltjes anders ga je je nog afvragen of het mentaal en lichamelijk allemaal wel goed met je gaat.
Sasgirl, dat heb ik ook hoor. Niet echt depri, maar af en toe wel erg emotioneel. Hoef maar iets zieligs/ontroerends te zien/horen of daar komen de tranen al. Heel apart Had dit vorige zw. ook en is daarna ook nog niet echt weggegaan. Maar lijkt nu wel weer wat heftiger. Ook bij dingen waar ik normaal nooit een traan om zou laten. x Sophie
ja het is idd normaal Sasgirl.. maar het voelt zo vervelend he.. komt volgens mij ook door al het slechte nieuws hier op het forum.. vind het zo erg voor ze.. ja, ik ben zelf half Egyptsche en moslim.. dus voor mij is het zoiezo geen discussie wat voor naam het wordt! maar ik vind het eigenlijk best wel stom dat je je kind alleen bij het Marokkaanse Consulaat mag aangeven als het een Islamitische naam heeft....?
ik heb het ook met horrorfilms - daar kan ik sinds de zws niet meer naar kijken. ook na de bevalling niet en nu nog steeds niet