@Kleinwonder, veel plezier! Ik ga vanmiddag ook nog even denk ik. Of anders morgen. @JsztD, geen idee. Zat er bloed bij? Ik denk dat het gewone afscheiding is.
ja maar er hoeft geen bloed bij te zitten.. je kan ook telkens kleine beetjes verliezen en dat kan dat slijm zijn! wil trouwens niks zeggen ook niet over je bevallingsdatum, sommige verliezen al weken vantevoren de slijmprop... Naja ik ga maar gewoon vanuit dat t afscheiding is Kleinwonder have fun
goedemorgennnnn hier heerlijk geslapen alleen wat laat in slaap gevallen. @afscheiding: probleem is helaas herkenbaar, bah bah bah! voel me soms echt gigantisch vies.
@JsztD en jootje Heb ik ook hoor het liefst wil ik me 6 keer per dag douchen ... Koop me suf aan intieme doekjes en dat soort troep... Had het vorige keer al gevraagd aan de vk en schijnt normaal te zijn dus...
ja ik ook! tis gewoon echt niet fris....de ene dag wel meer als de andere dag trouwens. ik heb soms ook het gevoel dat ik wat drupjes urine verlies doordat de kleine vervelend tegen mijn blaas aan zit te trappelen of boxen
@chebu: meen je niet! das echt al heel vroeg. sommige winkels hebben gewoon ook al kerstspullen in de schappen liggen. word elk jaar eerder lijkt het wel
@jootje24 Ja heb ik ook ik blijf inlegkruisjes inleggen ... ach nog even en we zijn daar vanaf dan weer een paar weken een ander probleem ....
Yes nog 1,5 uur hier op het werk dan heb ik eindelijk verlof keek daar al zo lang naar uit. afscheiding ow ja ken dat ene keer heel veel en zo blegh helaas hoort erbij. Voor de rest voel ik me nog goed ja hier en daar de stramme stijve pijn maar hobbelen of beter gezegt waggelen gewoon door. Hoop straks in me verlof echt vaker mee te kunnen schrijven ben er gewoon te weinig en mis wel een hoop ja lees het allemaal maar reageer er dan niet op omdat ik niet aangelogd ben en nu ff stiekem wel Vroeg me wel af iemand nog een iets gehoord van Waarom (me buddy en van tipp) ja wel buddy maar nog niks uitgewisseld toen dus kan het haar niet vragen. Hoop lopen al langzaam naar de laatste loodjes ben wel erg benieuwd hoor wie de volgende is die bevallen gaat ik ben 1 van de laatste oprij dus ik zou het waarschijnlijk en hopelijk nog niet zijn hihihi Groetjes
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 47 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 15 oktober Marielle- liggings-echo 18:00 uur baylee-12.00 uur Verloskundige BenMarieke met verlof ram1978 met verlof 16 oktober Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis! schildje- afspraak vk 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Jootje, en ik heb je ook een pb gestuurd dat ik de 27ste naar de gyn moet. Maar dat heb je vast al wel gelezen...
Dank je Jootje, voor de verandering! Zo, laat ik maar eens beginnen met de grote afwas. Daarna 2 appeltaarten bakken om te trakteren op mijn werk, omdat ik morgen en overmorgen m'n laatste 2 werkdagen heb... tot aan februari dan...
goede middag Vannacht weer de halve nacht me longen eruit gehoest. Manlief heeft de huisarts gebeld. die willen me toch even zien. hopelijk hebben ze iets dat helpt, is zo vermoeiend. En alles doet zeer van het hoesten. Krijg er ook steeds harde buiken van. groetjes MarielleB
@chebu : ausfluss haha was er nooit op gekomen ..... uuhhmm ik lees inlegkruisjes en intiemdoekjes .....passen jullie er aub mee op ...met die spulletjes verhoog je de kans op een schimmelinfectie .... mijn gyn zei gewoon een paar keer per dag een schoon broekje aan ....en dan niet te vaak de onderboel wassen dan verstoor je ook de zuurcultuur .......klinkt niet echt smakelijk maar is wel beter
Ik ben ook flink in de weer met o.a. lactacyd terwijl ik gewoon weet dat je gelijk hebt syb maar vind het erg lastig om t niet te doen haha