November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : ik ben toch ook je collega ? ;) :) appeltaart gaat er altijd wel in hier .....

heb mijn "630 spelletjes" binnen voor de nds ....ik is blij .....en mijn schoon"l"moeder staat de buitenboel te soppen ......
    heb nog steeds bankarrest ....sta ook maar niet te veel op want dan zie ik sterretjes of zo ...lijkt wel of dan bij sensation loop .....1 en al disco dus

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De zuurcultuur...humor op de vroege morgen Sybje!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bbrrrr word er eng van ...heb hier ook nog een mega voorraad doekjes en rotzooi ...maar die bewaar ik wel voor na het "klussen" dan doe ik meestal wel effe zo'n doekje er overheen ....

4. Niet meer actief

hahaha ja dat deed ik idd ook altijd.. alleen heb ik allaaaang niet meer geklust :)

5. Niet meer actief

hahaha ja dat deed ik idd ook altijd.. alleen heb ik allaaaang niet meer geklust :)

6. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja, het gaat wel goed, ben gewoon gestruikeld en had het misschien wel kunnen opvangen maar kwam in mijn val de stoeprand tegen, ik was dus net aan het oversteken, daarom heb ik het ook totaal niet kunnen opvangen met mijn handen, maar de kleine voel ik nog...

7. Niet meer actief

Trouwens.. hier nog een onhandige zwangere ;)

Ik had mn buikje fout ingeschat, doe een kastje in de badkamer open en schaaf zo met de punt langs mn buik... erg slim :( en vooral erg mooi zo;n dikke kras op je buik haha

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik was me s'ochtends ook met lactacyd, wel zo lekker fris om het daar beneden ook schoon te houden.

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Sybje, kom maar een stukje appeltaart halen hoor! Maar nu nog niet, want moet nog steeds eerst aan de afwas beginnen. Ohw, wat is dat moeilijk om te starten als je geen zin hebt...

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wil ook appeltaart!

Ik ga maar eens een frisse neus halen.
    Moet nog naar het postkantoor.

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hoi

Hier net terug van de verloskundige !
    Mijn baby lig al diep in me bekken maar nog niet helemaal vast !
    Hij kan zich absoluut niet meer omdraaien zei ze dus...
    Ook zij kon zich voorstellen dat de andere vk twijfelden over de ligging want hij heeft blijkbaar een mooi rond kontje :p
    Ze zei als je leerlingen zou laten voelen dat iedereen het mis zou hebben bij mij :(
    En die steken/krampen zijn dus indalingsweeen/krampen...

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Baylee, alles in orde dus. Prima!

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Gelukkig Baylee, weer een zorgje minder toch.

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ukk

Ja gelukkig wel !
    Ik ga opschieten nog effe me wasje eruit halen en dan naar Bianca !
    Oww denk dat ik helemaal verliefd wordt .... :oops:

15. Niet meer actief

Ah Baylee fijn dat alles in orde was! Veel plezier en word maar lekker verliefd! ;)

Hier weer terug uit de stad. Ben even naar de Wibra geweest, daar hebben ze namelijk de baby voordeelweken. Heb even wat hydrofiele luiers, molton hoeslakens etc etc gekocht. Stond ik daar tussen allemaal Turkse vrouwen in die bakken te graaien hahaha. Gelukkig kregen ze bijna allemaal een meisje dus er lagen nog genoeg leuke blauwe dingetjes!
    Ben trouwens op de fiets heen en weer geweest (toch wel 30 min heen en 30 min terug) en dat viel best wel tegen. :( Vanmiddag maar even lekker slapen.

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Kleinwonder

Had ik gisteren hier ook al vermeld dat ze in de wibra baby dingen hadden !
    Ik heb het babyspeelkleed gehaald en molton hoeslakens, jersey hoeslakens en badstof hoeslakens :p en nog knuffeldoekje en nog maar een paar hydrofiel luiers net alsof ik er nog niet genoeg had :p

En idd gisteren stonden ze ook bijna te vechten voor de babyspullen in de wibra .... hihi ook veel zwangere vrouwen die aan het graaien waren in de bakken .... :p ;)

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb mijn moeder vandaag ook naar de Wibra gestuurd. Voor die luiers met die autootjes, voor de cd en nog voor de lakentjes.
    Staat ze daar als oma tussen die zwangeren...

18. Niet meer actief

Haha, waarschuw je moeder maar want het was echt een soort van oorlog hoor haha. Vrouwen met buggy's die gewoon hun buggy naar voren duwden.. :evil: Grrrr..
    Die hydrofiele luiers vind ik wel een stuk leuker dan die 'saaie' dus ik ben er erg blij mee. En de CD met liedjes is heel erg schattig.

Stond er op een gegeven moment een lief klein turks vrouwtje naast mij en die vroeg mij wat het was dat ze in haar hand had. Dus ik zei: Een hoeslaken.
    Turkse vrouwtje: Hoeslákken? :(:
    Ik: "Ehh ja, voor om het matrasje"
    Turkse vrouwtje: Matrasje? :(:
    Ik dacht laten we het makkelijk houden: "Het is voor het bedje"
    Turkse vrouwtje: Ah bedje, is goed! Moet ik hebben. Alsjeblieft!

:D Vond het zo'n schattig vrouwtje, volgens mij heeft ze alleen geen flauw idee wat ze nou gekocht heeft hihi.

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Chebu

Ha die hydrofiel luiers met die autotjes heb ik ook gekocht ze zijn echt grappig ! En ook de hoeslakens zijn van een goeie kwaliteit vind ik...

20. Niet meer actief

Jaa leuk zijn ze he!

Deel Deze Pagina